Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Otóż od pewnego czasu w moim bmw e34 518i z motorem m40 zaczeło dziać sie coś dziwnego zaczeła przerywać tak do 2.500tys/obr poprostu od początku przerywa(tak dziwnie przebierając) jak nabierze mocy to tak jak by sie odcieła i szarpnie i idzie dobrze i niemam pojęcia co może być tego przyczyną;/i to nie robi sie zawsze różnie to sie zdarza???????Proszę o pomoc jak by sie ktoś w tym orientował????DZIĘKUJĘ Z GÓRY:)
Opublikowano
Gaz / Benzyna? A kable w jakim stanie? Palec kopułka, ktoś tam zaglądał?
Opublikowano

Aktualnie posiadam e34 520 96r.

Ostatnio umylem silnik (troche glupio zrobilem) i zalalem swiece. Mialem podobne objawy. Brak mocy, przerywanie, na wyzszych obrotach troche lepiej. Nie chodzila na ktorys gar.

Pomoglo przeczyszczenie swiec i cewek. Chyba 3 byly zalane.

Po czyszczeniu lekka poprawa, dopiero po przejechaniu ok 20km przeszlo calkowicie.

 

Przeczysc swiece, sprawdz w jakim stanie sa.

Opublikowano
Benzyna,Do kopułki zaglądałem i jest wszystko ok ,No ale kable są w nie za dobrym stanie no ale czy to może być wina kabli???Przecież w niech idzie nie za duże napięcie??No i jeszcze czemu to sie może nie zawsze dziać tylko czasami??
Opublikowano
W kablach do swiec nie idzie za wysokie napiecie?Przeciez one sie nazywaja Kable wysokiego napiecia.Jak sa lipne to to od razu je zmien.To podstawa przy tego typu rzeczach.
Opublikowano
Kolego jak Ci radzą ludzie to posłuchaj a nie zadawaj dziwnych pytań. Jeśli coś jest w samochodzie "nie za dobre" to się to wymienia a nie używa dalej i zastanawia czemu nie działa tak jak powinno. Wystarczy że raz jest większa wilgoć i jest przebicie a raz nie ma czy może być 500 innych powodów, po co teoretyzować ?

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano

Kolego

przez kable wysokiego napięcia przepływa prąd ok. kilku tysięcu V .

Na zewnątrz kabli jest guma .

Jeśli są jakieś pęknięcia tej gumy to prąd upływa="znika"=jest mniej niz kilka tyś.Volt

 

Czyli nie chce wtedy zapalić .

 

Rozwiązanie to - dać nowe kable wysokiego napięcia .

 

Więc : obejrzyj te kable .

Już wzrokowo pewno można będzie zobaczyć mikropęknięcia otuliny=gumy .

 

Dasz radę sam je wymienić .Prosta robota .

 

Pozdrowienia .

panta rei
Opublikowano
Tez mialem podobny problem z moim m40. Na zimnym przerywal podczas przyspieszania. Przeczyscilem swiece i sie polepszylo. Napewno nie zaszkodzi. A przewody tak jak koledzy piszą, tam plynie akurat najwieksze napiecie i jak maja przebicie to silnik tez moze przerywac.
Opublikowano
Kable to podstawa ja jak masz popękaną gumę to wieczorem podnieś maskę (jak będzie już ciemno ) i zobacz u mnie (jak miałem benzyniaka) to aż pioruny tańcowały po silniku , powymieniałem kable i samochodzik chodził jak nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.