Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam tak sie zastanawiam ktore z ponizej wymienionych bmw sa lepiej dopracowane blacharsko i nie bierze ich tak rdza:

e28, e34, e39, e30, e36, e46

o nowsze nie pytam bo mogla ich ruda jeszcze nie zlapac :)

w e34 wiadomo drzwi ale ja tez łapało przy klapce paliwa no i w niektorych na allego to juz progow nie ma, moj starszy ma e39 i rdzy na niej nigdzie nie widac a bedzie miala juz 14 lat> Podzielcie sie swoimi spostrzezeniami

Opublikowano
widzialem juz pare e39 z rudzielcem z tylu pod klapa przy zderzaku w dzwiach rand od srodka,e46 na masce przy nerkach i przednich nadkolach
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
E46 trzeba sprawdzać przy tylnych nadkolach, E32 i E34 ranty drzwi tylne nadkola ....
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma jakies reguły na rdzę, dużo zależy od miejsca użytkowania, i dbałości właściciela. PRzecież masa dużych fiatów jeździ po drogach np. egiptu, i to tych z polski, a nie noszą sladu rdzy. Jeśli ktoś ma mozliwość garażowania auto, to ma napewno znaczenie na stan karoserii, jeśli w dodatku, po każdy powrocie zimą spłócze kraszerem te solankęz nadwozia i jest wstawiony do ciepłego garaży tym mniejsze ryzyko korozji. Jeśli karoseria jest tak dwa razy do roku dobrze wywoskowana, razem z rantami i tymi elementami niewidocznymi też rdza tak szybko się nie pojawi. A ktoś kto raz na dwa leta zleca konserwacje podwozia też nie musi sie martwić o rudą. Mój tata ma e30 z 86 na wąskiej lampie i tam ne ma rdzy (a pod bezpiecznikami ognisko korozji jest zażegnane). A ja mam 4 lata młodsża i ma dwa miejsca gdzie można smiało powiedzieć, zę są przeżarte. Jeśli ktoś dba to nie ma problemu z korozją, chodź te nieszczęsne klapy w e39 czy e36....ale wszystko to raczje kwestia bezwypadkowości auta. Jeśli nie miało wypadku żadnego to po za jakimiś newralgicznymi punktami nie ma prawa być poważne korozji w e46 cz e39, e34, e30 e38 mają już swoje lata, nieocynkowane blachy tylko dobroą gatunkowo stal i spokojnie można znaleść wiele nieskorodowanych egzemplarzy.

 

PZDR>

Opublikowano

Witam

 

Mam E36 z końca 94 i prawie nie ma rdzy, była na prawym tylnym błotniku i drzwi zaczynają. Miałem styczność z dwoma E39 z Anglii z 2000 i 2001, to spód w jednej tragedia, w drugiej słabo też, w obu klapa pordzewiała i pas tylny przy otworach technologicznych i do tego trochę drzwi, ale to może przez Anglię.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Od niedawna jestem właścicielem e46 2003 rok 314i se i po fachowych oględzinach znaleziono jednen ślad rdzy wielkości paznokcia od kciuka za prawym nadkolem. To wszystko. Ale samochód po jednym właścicielu, zadbany i anglik... ale to chyba nie ma w tym wypadku znaczenia.
Opublikowano

Mam E34 Touring 1994 i nie ma nigdzie rdzy.

E36 lubi mieć zgnite progi i podłogę, a i pod nadkola przednie trzeba zaglądać i czymś dobrym konserwować.

Jeśli chodzi o E39 to musi być po przejściach żeby korozja się wdała.

Opublikowano
W moich autach czyli zarówno w e36 jak i e46 są ślady rdzy. Zjawisko to pojawiło się na przednich nadkolach i na tylniej klapie, są też ślady korozji na dolnej linii drzwi tylnych. Na masce (e36 i e46) auta pomimo widocznych małych uszkodzeń od kamieni itp rdza się nie pojawia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.