Skocz do zawartości

Rozbudowa opcji dodatkowych po zakupie w F10/F11...


BMW_NAVI_GARAGE

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

po pierwsze - sam sobie zaprzeczasz: jesli bez komentarza, to po co ciagniesz temat?

 

po drugie - jesli powaznie chcesz podyskutowac o samochodach, to to jest wlasciwe miejsce; jesli chcesz poklepac jakies glupoty, to mysle, ze przy trzepaku ze swoim kolegami (tymi od F11 z US) bedzie bardziej wlasciwie

 

Taka prawda, że w NY jeżdżą jego znajomi F11 (535d lub xd) kupiona w Europie - import w drugą stronę.

 

Po drugie to Artur jest za stary na zabawy na trzepaku :mrgreen:

 

Z 2011 roku będzie miał PL menu do wyboru w ustawieniach.

Gdyby ktoś nie miał to można pisać do np. BMW_NAVI_GARAGE

 

Dokładnie zapraszamy wszystkich nie mających oryginalnie softu z PL.

 

Jak samochód z US to zrobimy konwersję na ECE lub na odwrót jak ktoś potrzebuje :P

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
BMW_NAVI_GARAGE, nie do konca rozumiem twoja wypowiedz. W kazdym razie, w US nie zarejestrujesz F11 (tym bardziej diesel) jesli sobie ja kupisz w DE lub nawet od kogos z rodziny Quandt... Jedyny wyjatek jaki wchodzi w rachube, to taki samochod na blachach dyplomatycznych (nie musi przechodzic homologacji oraz testow spalin)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to idzie tak sobie zrobić F11 z F10 http://emoty.blox.pl/resource/question1.gif

 

W sumie patrząc na to jakie padalce są zwożone do polski to wszystko jest możliwe.

Lekarze przeszczepiają narządy, a majstrowie robią kombii z sedana http://emoty.blox.pl/resource/takaemotka.gif

 

Ja mam kilku takich znajomych co się zajmują takimi tuningami i podejrzewam że na upartego dałoby się zrobić nową 5 tylko z przednim napędem... :norty:

 

Co do wypowiedzi BONO - jak mieszkasz w stanach to pewnie wiesz co i jak, chociaż niezmiernie mnie to dziwi że w kraju, z którym kojarzą się największe samochodowe dziwactwa (HOT-Rody, Kilkunastometrowe Hummery, Muscle Cary etc.) nie można zarejestrować normalnego cywilizowanego samochodu z innego rynku :shock:

Edytowane przez antalya
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
niestety, samochody spoza US musza przejsc homologacje, ktora kosztuje kwote szesciocyfrowa. ich nie interesuje, ze cos jezdzi w UE i jest homologowane. dla nich cywilizacja to USA i pozniej dlugo dlugo nic... oprocz ogolnej homologacji samochod musi przejsc kontrole spalin. europejskie diesle nie zdaja egzaminu bez dodatkowego systemu DEF (diesel exhaust fluid, zwany tez adblue, itp.). przepisy UE od 2014 sprawia, ze ten system bedzie wymagany rozniez w UE, wiec moze troche wiecej diesli sie tu pojawi, na co licze

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Koledzy pytanie dotyczace temtu, niedługo zbliża mi sie przeglad w serwisie dlatego chciałbym zapytac o to czy w ASO moga doddac mi aplikacje z dvd, tv lub internetem, albo inne bajery "dograć" i czy to wgl są rzeczy przydatne czy zbedne bajery? Pozdrawiam P.S dodam ze mam professionala z bluetooth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W serii F można mieć do wyboru 3 języki lub kolejna dowolna ilośc dostępna w CIC. Ja mam nawet arabski ....

 

 

Tylko kwestia chęci i poziomu softu... W USA sa w standardzie 3 języki z tego co pamietam English USA , spanish USA , fran.. USA.

 

W Europie jak auto ma soft niski nie ma pl czy węgierskiego. Lub jest nie aktywny...

 

 

Reasumujac można mieć w każdej F wszystkie języki....

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Z 2011 roku będzie miał PL menu do wyboru w ustawieniach.

 

 

zainteresowanych menu polskim w pierwszych modelach z SERII F: F01,F02, F07,F10,F11, F20, F25,F30 i inne nie majacych POLSKIEGO menu, lektora polskiego, odblokowaniem dvd podczas jazdy, aktualizacja map CIC PREMIUM/Montion/Move oraz w przypadku aut z USA przekodowaniem na rynek europejski (radio, region, dzialajaca nawigacja) zapraszamy na www.navibmw.pl

PARTNER BMW AG


POLSKIE MENU BMW NAWIGACJA E60 E61 E70 E71 X5 X6 E90 F01 F07 F10 F25 F30 G01 G05 G11 G20 G30 KONWERSJA USA EUROPA


KODOWANIE, PROGRAMOWANIE, NAPRAWA NAWIGACJI CCC/CIC/NBT, AKTUALIZACJA, CARPLAY


telefon +48 504384405


http://menupolskie.pl/foto/bmw/baner.gif


http://www.menupolskie.pl/polskie-menu/bmw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się wlasnie nad zakupem F10 w wersji "bieda aż piszczy" :D 2.0d - czy jakiś dobry człowiek pokieruje mnie do tematu albo napisze, czy jest możliwe doposażenie F-ek w jakieś lepsze audio? Zakładam że będę to robił po gwarancji, a niestety luksusu wyboru wyposażenia będe musiał uniknąc.

 

Najbardziej interesowałby mnie ori rozwiązanie, nie jakieś pomysły z tubami w bagażniku. Nie jestem już nastolatkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że kupisz auto z najtańszym audio, da się, ale dużym kosztem, potrzebowałbyś z allegro jednostki centralnej, światłowodów, wzmacniacza i oczywiście głośników. Hifi i hifi pro jest na światłowodach i to utrudnia. Przez to nie możesz też wyprowadzić sygnału bezpośrednio z jednostki centralnej. Jakbyś chciał zrobić całkiem ori to 3000zl wydasz na używki z allegro, co przy głośnikach jest ryzykowne bo np przednie lubią się spalić i charczeć. No i wybebeszyć pół auta, programować.

Jedyne wyjście to wyprowadzić sygnał już ze wzmacniacza dobrymi przetwornicami i zamontować zestaw wzmacniacz+głośniki dedykowany do f10 w fabryczne miejsca, także subwoofery, koszt wszystkiego to około 3000zł. Można też samemu kompletować dystanse, głośniki i montować to w fabryczne miejsca, wyjdzie trochę taniej. Jeśli użyjesz fabrycznych kabli to operacja jest prawie bezproblemowa. Efekt będzie git. Oczywiście to trochę bez sensu :) bo sygnał wychodzi z radia, jest wzmacniany, obniżany, potem znów wzmacniany ale to najlepsze wyjście, wszystko wtedy jest obsługiwane z radia, jest fabryczna korekcja, wzmacnianie przy prędkości itd. Oczywiście nie będzie to fabryczny Harman Kardon, ale innego wyjścia w cenie do ~3000zł nie znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się wlasnie nad zakupem F10 w wersji "bieda aż piszczy"

 

Dobrze się zastanów bo szybko zaczniesz żałować tej decyzji :cry2:

Ostatnio czytałem tu na forum takie stwierdzenie " jak kogoś nie stać na dobrze wyposażone BMW to lepiej kupić coś mniej prestiżowego ale dobrze wyposażonego, bo później jest płacz" :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio czytałem tu na forum takie stwierdzenie " jak kogoś nie stać na dobrze wyposażone BMW to lepiej kupić coś mniej prestiżowego ale dobrze wyposażonego, bo później jest płacz" :cool2:

 

Wyposażenie dobre jest fajne, tak samo jak fajny jest wiekszy silnik. Powiem tak: w obu E65 miałem praktycznie max wypas co mozna w serii 7 czyli flagowej mieć w czasach kiedy nimi jeździłem, 90% z tych rzeczy była nieużywana albo używana na siłe, zbędna w codzinniem uzytkowaniu lub tylko trochę użytkowanie umilająca.

 

Ja w aucie spędzam od 20 do 60 minut dziennie max, więc nie muszę mieć tam nie wiadomo jakiego wypasu, dla mnie ważniejsze jest żeby koszt tego auta był niski i niobciążający budżetu, a niestety 3.0d nowe cenowo po zęby wyposażone to nie moje progi. I powiem Ci że nie czuje się z tym źle, ani nie płacze, po prostu decyduje sie na rozwiązanie mini z premedyacją i świadomością wszelkich wad tego wyboru.

 

Zrobiłem sobie liste wyposazenia absolutnie dla mnie wymagango i poza pierdołami jak ksenon, chce automat, pełny m-pakiet, carbon schwarz, audio hi-fi pro, skore na fotelach i to wszystko. Budżetowa wersja dla mnie robi robote :)

 

EDIT: jednak wersji bieda piszczy nie będzie, bo się sprzedała, będe zamawiał pod siebie ale tez nie max co fabryka daje. Dzięki za odpowiedź monogramus!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świat się dzieli na tych którzy marzą o "full-loaded" i tych co już go mieli :) Ja teraz mam praktycznie wszystkie opcje i już wiem, że w następnym samochodzie chcę tylko: mocny silnik, m-pakiet, ksenon, szyberdach, hifi pro, fajny lakier. Wszystko. Nie wiem nawet czy wezmę navi. Teraz korzystam z navi Google w smartphone bo jest sterowana głosem, online, szybsza, aktualna i omija korki, bmw niestety tego nie potrafi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jesli masz mocny silnik, to w standardzie masz juz duzo bajerow

 

generalnie do listy bardzo przydatnych opcji dodalbym komfortowe fotele i regulowane zawieszenie (w szczegolnosci w F10)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulowane zawieszenie jest dla mnie mocno dyskusyjne, od komfortów się odzwyczajam bo w 4er ich pewnie nie będzie. Dla odmiany "pochwalę się" najgłupszą opcją jaką mam :):

Lampki do czytania z tyłu Individual 4M8

Wyciąganie za to 2000zł. to rozbój w biały dzień, trzeba się w głowę uderzyć by to wybrać, zwłaszcza, że standardowo są lampki o innym kształcie. Ale wiadomo, wszystko w bmw co jest oznaczone M lub Individual sprzeda się.

ps

Jak będę sprzedawał samochód to na allegro dam te lampki na zdjęcie tytułowe :D

 

standard

http://i1180.photobucket.com/albums/x406/NSXDriver/readinglights.jpg

 

individual :)

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=467763&stc=1&d=1292936674

Edytowane przez monogramus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co do opcji ktore warto zamowic bylo juz o tym wiele dyskusji tutaj i kazdy ma inne wymagania. Kupujac 5 nie skorzystac z mozliwosci zamowienia komfortow to grzech. Z drugiej strony HIFI Prof + Navi+ telefon Bluetooth+ksenon+skora+ wspomniane komforty+tanie bajery jam oswietlenie ambientowe+koniecznosc jak tylna kanapa dzielona i rozszezona klima i mamy...60k pln. Wcale sie nie rozpedzilismy z tym konfigurowaniem a tu takie cyferki na liczniku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, prosze o informację osoby, które bawiły się w rozbudowę(także tych którzy robią to profesjonalnie).

 

Czy ktoś przerabiał doposażenie F10 w alarm (w PS wiekszość aut go nie ma) i czy mozecie coś polecić lub odradzić?

 

Druga rzecz to Speed Limit Info, czy to mozna dorzucić małym kosztem i do jakiej konfiguracji? To auto które ogladam ma aktywny tempomat, hud i wiele innych bajerów, ale tego nie.

 

Trzecia opcja to BMW App. Auto ma internet i wszystkie inne opcje telefoniczno-rozrywkwe poza tą jedną.

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.