Witam!! Jezeli zauwazyliscie ze wasze TDS saslabe i zaczynaja mulic polecam sprawdzic osiagane podcisnienie na pompie vacum, ja juz wiem ze to jest wina pompy, prosty test jaki potwierdza ze juz czas na regeneracje: rozpedzam auto do ok. 80 km/h daje ostro po hamulcach, puszczam hamulec przy ok 20 km/h i jeszcze raz hamuje, jesli robi sie twardy hamulec to znak ze cos nie tak z podcisnieniem. Dlatego udalem sie do goscia ktory naprawia takie wynalazki, podlaczyl sie do przewodu pompy vacum i okazalo sie ze zamiast 0.8 MPa jest 0.6 wartosc pozadana to 0.8 ale osiagana tylko na wysokich obrotach auta, po puszczeniu gazu spada do 0.6 co powoduje zle dzialanie hamulcy i dotego nasze podcisnienie steruje TURBO :duh: Nie jetem mechanikiem , ani specjalista od BMW , jezeli sie myle lub chcesz mi cos przekazac dodaj swoje spostrzezenia. :cool2: P.S: zaoferowal mi regeneracje z gwarancja pompy vacum za 400 - 500 zl czy warto, bo nowych nie ma :( a jak ktos moze sprowadzic nowke to za 1000 zl :mad2: