Skocz do zawartości

ciasto21

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ciasto21

  • Urodziny 02.02.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 rocznik 99 2.0 benzyna automat wczesniej e36 318 97' M Pakiet
    i E36 316 93'
  • Lokalizacja
    Gravesend UK
  • Zawód
    BLACHARZ

Osiągnięcia ciasto21

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ciasto21

    felgi 19''

    Przetaczac nie musisz, kup poprostu dystanse z konwersja otworu centrujacego - H&R ma takie w ofercie z tego co pamietam (nie pamietam tylko czy sa 20mm czy 25mm). Koncowe ET po dolozeniu tych dystansow tez bedzie ok dla E39. Nie ma znaczenia, ze jest obnizona, laczna srednica calych kol sie nie zmieni (gdy zalozysz poprawne rozmiary opon), do E39 beda to 235/35R19 przod i 265/30R19 tyl. ok wielkie dzieki :cool2:
  2. ciasto21

    felgi 19''

    Moze ktos bedzie wiedzial. Kupilem w w super cenie komplet felg 8x19'' ET 37 przod 9X19'' ET 39 tyl rozumiem ze musze przetoczyc otwor centralny felgi na 74,1mm poniewaz tam jest 72,6mm. Do e 39 max ET felgi to 25 jezeli dobrze pamietam Pytanie, 1)-jakie mam dobrac dystanse :roll: ???? 2) jest juz obnizona 40mm przod i 30mm tyl zmiesci sie teraz 19'' w nadkola??????? Z gory dzieki za info :cool2:
  3. Witam moja Betka ma juz prawiw 300.000 i leje syntetyk Valvoline MAX LIFE 5W -30 I NIE MA PROBLEMU :cool2:
  4. OK zamykam temat problem rozwiazany :cool2: Problemem okazal sie kabel, uszkodzony umieszczony pomiedzy przegroda a mocowaniem tylnych pasow bezpieczenstwa :cool2:
  5. Super :cool2: ,zrobione jeden kabel byl przetarty i dotylal masy. Wielkie dzieki za podpowiedz patrzylem sprawdzalem ale nie popatrzylem tam gdzie trzeba problem rozwiazany teraz gra i huczy :DKabel byl schowany miedzy mocowaniem pasow a przegroda wiec ominolem ta czesc i szukalem gdzie indziej . Wazne ze juz gra Wielkie dzieki i szerokosc zycze i radosci z jazdy :lol:
  6. Wymieniałem tylne amory i przykleszczyłem kabel od tylnych głosników pod śrubą mocującą amor, robiło zwarcie i radio nie załączało koncówek mocy o to dales mi do myslenia bo mi wymieniali amorki i od tamtej chwili przestalo grac sprawdze sprawdze dzieki za podpowiedz :cool2:
  7. WITAM ROZWIAZALES PROBLEM MAM PODOBNY TYLKO U MNIE NIE MA DZWIEKU W ZADNYM GLOSNIKU
  8. PANOWIE NO NIKT NIE MIAL PODOBNEGO PROBLEMU :norty: ?????? JAKIES PRZEMYSLENIA ,POMYSLY ,MILE WIDZIANA KAZDA PODPOWIEDZ !!!!! :mad2:
  9. Tak, wczesniej bylo ok po prostu wlaczylem radio i cisza zero glosu .Nie mam pojecia co sie stalo ale sprawdze kabelki i zobaczymy dzieki za podpowiedz
  10. Witam wszystkich Mam problem z radiem bissnes a mianowicie nie ma glosu w glosnikach.Radio dziala tzn wybiera stacje, wszystko dzial oprocz glosu.Radio wyjmowalem i sprawdzalem okolo 8 innych radi bez rezultatu- brak glosu. Sprawdzalem bezpieczniki w bagazniku i w schowku wszystko jest ok. Powinno grac ale nie gra odpinany akumulator na godzine celem resetu, nadal nic .Nie mam juz pomyslow moze ktos mi podpowie co robic :cry2: . Pozdrawiam
  11. Oki problem rozwiazalem amorki do wymiany do tego doszla wymiana wachacza prawego gornego dzieki :cool2:
  12. Jak juz sie dostaniesz do zarowki to wyciaga sie ja przekrecajac caly plastik w lewo .Mowie o tym ktory jest juz pod pokrywka sprawdz sobie opornikiem czy jest tam jakies napiecie :wink: Daj znac jak cos :cool2:
  13. :D Ja to sprawdzilem kladac gasnice na pedal hamulca :) ,dostep do zarowki jest od strony bagaznika ,taki maly plastikowy prostokacik ja zakrywa. Po wymianie zarowki :idea: okazalo sie ze nadal nie dziala wiec sprawdzilem bezpieczniki te w kabinie .Pozniej wymienilem zarowke na dobrej firmy nie jakie ,,no name :nienie: '' . Teraz jest spokoj Jest troche zabawy ale da sie zrobic . Pozdrawiam i szerokosci zycze :cool2:
  14. Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły. ok sprawdze moze zadziala :D tak przy okazji dowiedzialem sie ciekawej rzeczy spalona zarowka trzeciego swiatla STOP wewnetrznego jest sygnalizowana jako blad swiatla prawego!!!!! Warto wiec tam popatrzec od czsu do czasu
  15. Wszystko bylo ok robione u mechanika u ktorego servisuje nie pierwsza betke ale co myslisz ze to przez luz szarpie kierownica???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.