Skocz do zawartości

Łuki

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 M52B28 & F10 523i
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia Łuki

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie dziw się że jest wrażliwy na wyższe prędkości skoro ciągną 4-ry buty. Napęd na 4 ma to do siebie że więcej pali a i prędkości maksymalne nie są tak wysokie jak przy ośkach. Za tym idzie też i spalanie.
  2. Nie to nie twoja ;) Kupiłem w Bawarii w Jankach Ex AG.Czarna na jasnym środku. Spalanie do 15 w Wawie jest wg mnie ok jak na R6 - tak żeby 450 km zrobić ;)
  3. A mi w 523i przy tych mrozach poniżej -20 silnik nie łapał temperatury w szybkim czasie. Musiałem przejachac około 2-3 km i to w miejskim ruchu żeby temperatura się ruszyła z pierwszej kreski czyli 70 stopni. Dopiero po 5 km w korkach temp łapała ponad 100'C. I to auto garażowane - było około +1-2'C w garażu.
  4. No wiem że musi :) spodziewałem się jednak że będą to okolice 15 tak średnio. Ogólnie R6 to klasyk i cieszę się że przy ogólnym downsizingu się zdecydowałem na ten silnik bo niebawem będzie ciężko takiego wolnossaka kupić ;)
  5. Uważam że takie spalanie w 528i jest ok. Ja mam 523i i przy podobnym traktowaniu w trasie z przejazdami przez miasto wyszła mi średnia 10.0. Cykl mieszany trasa i miasto (centrum W-wy) wyszło mi 10,8-11.2. Samochód mam od niedługiego czasu i zastanawiam się ile będzie przy jeździe tylko w mieście - obawiam się wyniku 15-17 :twisted: Czy możliwe jest żeby komputer przekłamywał względem prawdziwego spalania? Po wyjeździe ze stacji i jeździe na krótkim odcinku w mieście - samochód w miare rozgrzany - średnie spalanie komputer pokazywał 19 !!!
  6. Łuki

    Mazowieckie

    jarek na Radzymiśnkiej jadąc od Targowej jak mijasz Tesco po lewej zaraz za wiaduktem masz Statoila. Obok jest wulkanizacja. Naprawdę polecam - dobrzez, szybko, sprawnie i w miare normalne pieniądze.
  7. Łuki

    Obniżone zawieszenie...

    Eibach sport kit - czerwone sprężyny.
  8. Okazało się że niektóre modele mają inne wtyczki i nie zawsze te lampki podchodzą. Czasem trzeba stosować przejściówkę. Dla leniwych prostrze rozwiązanie podane przez mariusza jest też dostępne na allegro :) http://moto.allegro.pl/item591841077_zarowki_led_az_3_rozmiary_diody_led.html
  9. Przy zgiętej końcówce nie ma filtra.
  10. Zero problemu. Nic się nie dzieje. Jedynie niemożliwe jest wyjęcie kluczyka ze stacyjki przy połozeniu dźwigni na D. Musisz przestawić na P i po sprawie. Mi tez nieraz się to zdarza i nie ma z tym problemów tak więc chill out :8)
  11. Łuki

    Mazowieckie

    Przeglądałem tematy i nie znalazłem odp. Poszukuje dobrego warsztatu który wymieniłby zawias w mojej E91. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach. BMW Bawaria za mniej niż 2200 nie podchodzi do tematu i to bez geometrii. BMW Osowiecki 1100 bez geometrii. Może ktoś może mi pomóc i podać dobry warsztat :)
  12. Czy pod e46 podejdą to nie wiem. Musisz porównać obudowy i mocowania. Co do różnicy to IMO jest spora ale raczej ta wymina to sprawa kosmetyki...
  13. Jak chcecie szybko zmienić podświetlenie tablicy rejestracyjne na LED w E90/91 itd wystarczy tylko w ASO kupić nowe lampki. Cena jednej ok 40 pln. Zmiana banalnie prosta - wyjmujemy stare i montujemy nowe ;) Zdjęcie i nr części poniżej. http://img172.imageshack.us/img172/2174/lampkavx3.jpg
  14. Łuki

    330d 2000r. vs. Prędkość :)

    Benzynowe auta mają lepszą tolerancje wysokich obrotów niż diesle które ogólnie są niskoobrotowe. Oczywiście że pałowanie benzyny non stop na wysokich obrotach nie jest zbyt dobre ale na bank lepiej to zniosą niż diesle które długie dystanse będą latały z maksymalnymi prędkościami. Co do Twojego twierdzenia że samochody które użytkujemy są w 50% km używane na autostradach z mniej więcej 160-220 km/h i.... I to oczywiście zależy od poszczególnego przypadku ale IMO fury z silnkami diesla które były używane na autostradach ale ich prędkości się zmieniały - tzn nie non stop pełen but przez 300 km - ale w miare różna prędkość i nie utrzymywanie wysokich obrotów będą miały silniki w lepszej kondycji niz te które ostro latały przez większość swojego zycia. Kolega tutaj porusza jeszcze temat tempomatu i powiem tak... 160 na tempomacie na bank nic nie zaszkodzi bo prędkość obrotowa jest niska ale ponad 200 na tempomacie nie jest zdrowe. Nie używając tempomatu nawet jak lecimy ponad 200 to czasem odpuścimy czasem dodamy i obroty się zmieniają. Tempomat natomiast tego nie robi. Natomiast trzeba jeszcze wziąć tutaj poprawkę na to jaki silnik siedzi w jakim samochodzie. Bo inaczej zachowa się 330d jadac 180 200 a ilaczej 318d dla ktorej prawei 200 km /h to już spora prędkość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.