Skocz do zawartości

Ronny

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ronny

  • Urodziny 5 Września

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    eF Dziesięć
  • Lokalizacja
    San Diego/CA

Osiągnięcia Ronny

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Filtr paliwa? Czasem nie jest tak ze jest on integralna czescia pompy? Bo chyba nie mozna go zamowic osobno. Sprawdzalem w dwoch sklepach. Bmw 525i 192KM M54
  2. Witam Panowie, Czy mozna sprawdzić prawidłowe działanie pompy paliwa za pomocą kompa? Lub nie sama pompe a jakies inne parametry ktore moga byc powiazane z pompa i przesadzac o poprawności jej dzialania? Jakies cisnienie czy poziom napiecia? Kompletnie nie znam sie na diagnostyce komputerowiej. Jutro jade do elektronika bo mam wrazrnie ze pompa paliwa kuleje ale dowiedzialem sie ze w dieslach da rade to spraedzic natomiast w benzynie chyba nie... dodam ze nie chcialbym sie wladowac na niepotrzebne koszty gdyby sie okazalo ze to nie to.. ostatnio moj samochod raz pali idealnie na dotyk a raz po czasie trzeba go ze 2-3 razy zakrecic zeby zalapal bo kreci ale nie odpala.
  3. I jak tam? Ktoś miał podobny problem?
  4. Witam Panowie, Dwa dni temu zauważyłem dziwny problem w moim samochodzie. Kiedy próbuję go odpalić po dłuższej przerwie np. Po nocy po przekręceniu kluczyka samochod kreci ale nie odpala na dotyk muszę przekręcić kluczyk z 2-3 razy tak po ok 3-4 sekundy i dopiero zapala. Kiedy juz zapali bez problemu mozna go zgasić i pali na dotyk.. wszystko jest dobrze dopóki auto nie zostanie zgaszone na dłuższy czas np. Ok 8h potem problem znów się pojawia. Trzeba je odpalić 2-3 razy zeby go uruchomic. Dodam ze to nie kwestia niskiej temperatury bo dwa dni temu temperatura była jeszcze na + , akumulator jest w dobrm stanie a silnik po odpaleniu pracuje rowniótko bez zadnych szaprnieć Czy ktos mial podobny problem? E60 2,5i 192KM M54 Pozdrawiam :)
  5. Mamy już ogólne wyobrażenie zenka. Psychofana marki, który żyje w świecie gdzie jak e39 wjezdza na wioskę to każdy chyli czoło .. no ale te czasy już minęły bo mamy rok 2014 :) Ciesze się, że mój kolega może podkręcić gospodarkę tego kraju, ale jeżeli chodzi o sprawy gospodarki możemy pogadać na innym forum. Ze względu na bezsensowny komentarz i nic nie wnoszący proszę o nie komentowanie tego wątku bo nic tu nie wnosisz
  6. Nie dajmy się zwariować ;) to przecież stare auto. 10 lat :) ile ma trzymać cenę? 60 lat :cool2: Rozumiem, że w u nas jak auto po 2000 roku to nadal nowe, ale wg mnie cena 32-36 to maks.
  7. Witam Panowie, znajomy jest zainteresowany kupnem poniższego auta. Czy ktoś miał doczynienia z tym autkiem? albo mieszka gdzieś blisko by móc podejść? Kolega mieszka 300km od Brodnicy. Jak oceniacie samochód? pod kątem VINu a wyposażenia? Jak wizualnie? Ja zauważyłem, że zderzak przedni mógł być wymieniany lub źle spasowany. Jest chyba delikatna różnica na lampach. http://olx.pl/oferta/bmw-e60-bixenon-navi-pl-04r-2-5-193km-nowa-sekwencja-zamienie-CID5-ID7PHzF.html Dzięki za pomoc! Pozdrawiam :cool2:
  8. A nie lepiej po prostu było odkręcić korek :)?
  9. Czy to jest to co zaznaczyłem w kółku? http://pics.tinypic.pl/i/00540/tzfodo8vmfs2.jpg bo jeśli tak to jakoś dzwinie jest to zrobione, bo ulotowanie odpowietrznika poniżej korka traci sens.. bo równie dobrze można sobie odkręcić korek... Odpowietrznik wg mnie powinien znajdować się w najwyższym punkcie układu chłodzącego.. a ten raczej w najwyższym nie jest. Chyba że nie o to chodzi :mrgreen:
  10. dzięki Panowie! na weekend będę wszystko analizował, mam nadzieje, że to będzie prosta sprawa.. jeżeli chodzi o kwestię ogrzewania to myślę, że nie ma tam żadnego problemu bo grzeje jak szalone
  11. Ok czyli tak wygląda sytuacja.. No to będę musiał posprawdzać wszystko po kolei co napisałeś. Mam nadzieję, że ta pompa wody działa poprawnie, a przyczyna leży gdzie indziej.. Najważniejsze to udać się teraz na diagnostykę komputerową i sprawdzić co tam się dzieje. Dobrze rozumiem, że na kompie wyświetli się dokładnie co jest przyczyną wysokiej temperatury?
  12. Wiesz co.. wiatrak chodzi normalnie. Płynu chłodniczego nie ubywa. A z termostatem będę musiał sprawdzić to dam znać. Czekam na wieści z Twojej strony co jeszcze może być tego przyczyną.. :)
  13. Cześć, odpowietrzyłem go zgodnie z Twoją instrukcją wszystko było okej. Temperatura na wolnych obrotach wynosiła od 95-98. Od dwóch dni pojawia gdy na dworze jest upał pojawia mi się komunikat na pomarańczowo, że jest wysoka temperatura silnika. Jak sprawdzałem w ukrytym menu temperatura sięgnęła aż 110C !!! Zaczynam się powoli wkur.. bo nigdy wcześniej nie miałem problemu z temperaturą silnika ani z układem chłodzenia, a teraz robi się jakiś meksyk.. i wyskakują mi komunikaty. Co może być przyczyną tak wysokiej temperatury? termostat? pompa wody? jak to zdiagnozować?? :mad2: Proszę o pomoc :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.