Również mam problem z DPF. Ostatnio kupiłem interfejs OBD vLinker oraz bimmertool. Patrzę na parametry, a tam sadza ponad 60g. Włączyłem wypalanie, wypaliło do zera ale po chwili znowu prawie max. (5-10km). I znowu wypalanie. przy jeździe po mieście zaraz błąd dpfa o zbyt częstym wypalaniu. Pomyślałem, może problem z czujnikiem. Dzisiaj wymieniłem na nowy, ale niestety znowu to samo. Jedna sprawa mnie zastanawia, gdy wypali się do 0, zaczyna szybko przybywać, ale gdy uruchomię wypalanie, spada prawie do 0. Właśnie wracałem z trasy, wypalił się dpf i po ok. 8 km juz mam ponad 40g. Zatrzymałem się pod sklepem, wyłączyłem silnik a tu spadło do 1,2g. odpaliłem podrosło do 10, załączyło się wypalanie i automatycznie spadło do 1. Nie podobają mi się te skoki ilości sadzy. samochód rok temu kupiłem od znajomego. Jeździł 6 lat i tylko raz miał serwisowe wypalanie dpf jak padła przepustnica. Po zakupie okazało się, że znowu padła przepustnica i uwalone były termostaty. Wszystko wymienione. Dodam, że samochód jest po chipie i już 7 lat tak śmiga. Może tutaj leży jakiś problem. W bimmertool nawet po resecie adaptacji dpf pokazuje informacje do wymiany dpf -1km Przypomniało mi się jeszcze jedno, po wypaleniu na wolnych obrotach od 15 do 30hPa. Czytając temat widzę, że troche dużo. Zastanawiam się nad wymontowaniem dpfu i oddaniem na czyszczenie.