Skocz do zawartości

dariusz inczewski

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    torun

Osiągnięcia dariusz inczewski

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. witam , ja mam zalozony komplet weiteca , sa to sprezyny z gornej polki ! 50/ 40. sa bardzo progresywne i bardzo sprezyste. tak wiec nic nie dobija ,ale ? moim zdaniem zbyt malo komfortowe. porownywalne jakoscia sprezyny to einbach ,zadne jamex itd. pozdrawiam
  2. dariusz inczewski

    STEYR czy BMW

    zeby nie steyer, to bylaby calkiem lipa jesli chodzi o awaryjnosc
  3. miasto, 8,7 . trasa 5,3- 7,0 przy 170 km/h / poprzednio mialem tdsa . palwo to samo !!!
  4. tylko oryginalne hella i zadne inne . cala reszta to siara.
  5. modul jest pod podlokietnikiem , musisz rozbroic srodkowa konsolke . pozdrawiam.
  6. dariusz inczewski

    Cofnięte koło

    witam , kolego najprosciej bedzie jak pomierzysz odleglosci po przekontnej od tylnego wachacza lewego do prawego przedniego i na odwrot. wystarczy nawet zwykly sznurek.
  7. watpie,aby to byly szyby, gdy opuszczasz szybe to lekko odchyla sie tapicerka i moze to jest to ?
  8. dariusz inczewski

    hałasy

    witam. mialem cos podobnego . zachodzilem w glowe ,objawy jak u ciebie, szum i pulsacyjne odglosy podczas jazdy ,podczas hamowania poglebialo sie . wymienilem opony bo stwierdzili mi ze mam siadniete w paru miejscach i jak reka odjol. mialem profil 235/45/17 .pozdrawiam
  9. nie bardzo wiem czym sie podniecacie . juz w latach 80/90 seryjnie dwulitrowki w benzynie mialy po 200, 225 ,a nawt 240 kM. mowie o takich wozkach jak cosworth czy lancia, a bmw m3 miala 197/ 204 kM z 2.2 litra i bez turbo .
  10. gosciu bredzisz !! to yokohama ma pare kilometrow do pirelli a do michelina kilka mil !! wiem bo sprzedaje opony ! [ w sklepie ]
  11. odnosnie oslon. u mnie jest brak oslon i jest cichutko i przytulnie, uwazam ,ze nie ma sensu kupowania oslon silnika i skrzyni biegow, a jak silnik sie przykurzy to go co jakis czas odswieze. pozdrawiam
  12. z tego co wiem to trafialy sie td do 97r. ale sporadycznie.
  13. bardzo prosto rozpoznac. patrzac od przodu sam. przez kratke wlotu powietrza[ ta pod chlodnicami],to masz przed lewym kolem mala chlodniczke .to jest intercooler . z drugiej strony przed prawym kolem jest podobna ,ale to olejowa !! , patrzac z gory na silnik rura dolotu powietrza idzie na skos na lewa strone na dol, a w td ta sama rura idzie zaraz od kolektora na dol !! pozdrawiam
  14. p.adimaska, a czym sie rozni turbo w tds, a w twoim ???, a tak nawiasem , w moim sluzbowym samochodzie 2.0tdi z przebiegiem 25 tys jest mokro [ bardzo mokro]
  15. roznice sa minimalne, sadze ze nie ma to wiekszego wplywu na eksploatacje , wszystkie sa chinki ,a mocowania oryginalne mozesz spoko wykorzystac ! najlepsze komplety maja wtyki na zarniki takie same jak w oryg. ale one duzo kosztuja , chyba nie ma sensu walic kase
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.