A to ciekawe, bo w mojej F30 czujnik działa bardzo sprawnie. Wcześnie rano gdy słońce dopiero wychyla się zza horyzontu juz przełącza na dzienne, a po zmierzchu potrafi jeszcze trochę potrzymać na dziennych zanim przełączy na mijania. Po wyjeździe z tunelu 5 do 10 sekund i spowrotem przełącza na dzienne. Bez względu na prędkośc - szybkość reakcji jest taka sama przy wyjeździe z tunelu w mieście jak i na autostradzie.
Ze zbyt niską czułością czujnika miałem za to problem w E91, pomimo ustawienia czułości na minimum i kilkukrotnej kalibracji w różnych konfiguracjach (ustawianie auta czujnikiem pod słońce, w cieniu, tyłem do słońca etc) czujnik potrafił włączyć światła mijania gdy tylko słońce schowało się za chmurami i potem przez dłuuuugi czas nie przełączyć spowrotem na dzienne. Okazało się (albo i nie, może zbieg okoliczności), że miałem nieprawidłową szybe czołową, fabrycznie była szyba solarna (Klimakomfort), a okazało sie, że ktoś kiedyś wymienił szybę na oryginał, ale zwykłą zieloną. Po wymianie szyby na właściwą i ponownej kalibracji czujnika czujnik w końcu zaczął działać tak sprawnie jak tego oczekiwałem.