Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. oj w kurwe, 5.5s do 100...
    2 punkty
  2. Dokładnie to samo chciałem napisać. Olej wymaga wymiany, gdy jego własności fizykochemiczne są poniżej wymagań (co wynika z przebiegu, liczby cykli rozruchu i innych warunków eksploatacji oraz stanu technicznego silnika), a nie dlatego że wypłukał i pozostawił w filtrze resztki z obróbki mechanicznej silnika. Na pewno przy docieraniu powstał jakiś niewielki ścier, ale także pozostał na filtrze i nie ma żadnego znaczenia.
    1 punkt
  3. Wybacz, ale trochę parsknałem, jak 5.5 to masz jakieś 300hp 🙂
    1 punkt
  4. Może się komuś przyda powodował to czujnik ciśnienia klimatyzacji pokazywał 22 bary. Do wymiany niestety trzeba odessać czynnik klimatyzacji.
    1 punkt
  5. Poprawny temat wątku w dziale E90-E93 to: model auta + NAZWANY PROBLEM czyli, np.: 320d mocne szarpnięcie silnikiem przy gaszeniu lub 320d kolektor ssący wycieki lub 330i - "Znikający" olej w silniku WAŻNE !! Wcześniej proszę skorzystać z wyszukiwarki czy jest podobny temat ! Tytuł wątku składa się z dwóch informacji, które są w równie dużym stopniu ważne jak niezbędne: ____________________________________________________________ 1) informacja o modelu BMW serii 3, którego dotyczy treść wątku czyli np. 320d, 330d, 318i, 330i Jeśli problem (np usterki zawieszenia) dotyczy dowolnej wersji silnikowej, oznaczenie silnika można pominąć. 2) skrócona, hasłowa informacja naprowadzająca na tematykę poruszaną w treści wątku. 3)jeśli zapytanie dotyczy konkretnej wersji nadwozia warto dodać oznaczenie serii (informacja: E90-sedan, E91-kombi, E92-coupe,E93-kabriolet) ____________________________________________________________ Czyli oczywiste – a jednocześnie tak lekceważone rzeczy (zwłaszcza przez nowych użytkowników)... Utworzone wątki na forum nie służą tylko jednorazowej pomocy temu, kto jest autorem tematu. Istniejące wątki mają także pełnić rolę pomocy każdemu, kto będzie szukał konkretnych, interesujących go informacji w zbiorze tematów forum. Dlatego w starannym przestrzeganiu tej prostej zasady nadawania nazw - przede wszystkim chodzi o to, żeby podczas poszukiwań interesującego nas tematu, było możliwe odnalezienie go przeglądając listę wątków (zamiast czytania całego forum "od deski do deski"). REASUMUJĄC: Jeżeli masz np. 325i, którego silnik zaczął nierówno pracować , to tytuł wątku powinien być napisany na kształt: „ 325i – nierówna praca silnika ” :!: a nie np.: „ mam problem ” „ 325 – pomocy ” „ o co chodzi ? ” „ BMW 325i ” „ co mam robić ? ” „ co się stało ? ” „ coś się zepsuło ” „ już nie mam sił :-( ” itp. :duh: :!: Proszę też NIE ZACZYNAĆ tematu od BMW, - szkoda kilku znaków w temacie a przecież wiadomo, że chodzi o ten samochód... Jeśli zdarzy się opublikować post ze złym formatem tematu - należy edytować pierwszy post w wątku (przycisk EDYTUJ - pierwszy z belki menu postu). Jednocześnie informuję, że każdy źle zatytułowany wątek będzie bez wyjątku i wyjaśnień zamykany, a autor otrzyma ostrzeżenie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.