Wrzucę coś od siebie, bo X5 G05 ma zbliżoną średnicę zawracania co iX, a jeździłem X5 ponad pół roku z tylną osią skrętną oraz prawie 2 lata X5 bez. Z jednej strony fajna oś skrętna, bo jest trochę w Polsce bardzo ciasnych wjazdów do garaży czy galerii handlowych o kącie 90 stopni i tam się przydaje. W X5M już ze 2 razy felgę przyszorowałem na takim ciasnym wjeździe, szczególnie że z góry nie widać krawężników a ktoś w tak ciasnym miejscu nie zrobił gumowych krawężników. No ale teraz mam bardzo niski profil i opony nonRFT, co naraża bardziej na uszkodzenie felgi.
Poza tymi dość rzadkimi przypadkami, bardzo dobrze jeździ mi się bez tej opcji. Parkowanie to zero problemów, więc sam musisz ocenić czy jest to opcja krytyczna. Jak dla mnie fajnie mieć, ale jeśli dobrze ogarniasz parkowanie, to opcja nie jest niezbędna. Co do pneumatyki, to w X5 dla mnie za bardzo buja autem, w IX to już nie wiem. Ale jak dla mnie to im bardziej twarde zawieszenie, tym lepiej
To do czego bym Cię namawiał jeśli masz wybór, to audio B&W, które przy iX jakiejś relatywnie niewielkiej dopłaty wymaga, więc jak lubisz słuchać muzyki, to opcja no-brainer