Skocz do zawartości

[E87] Temperatura silnika DIESEL - 118d/120d


bl120d

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 311
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam kabla i inpe. Bawiłem się torque i jest bardzo przydatny ale w inpie każdy błąd jest lepiej opisany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając dziś do domu wyskoczyła mi kontrolka o wysokiej temp silnika i spadła moc. Przejechałem jeszcze z 200m, zgasiłem silnik i sprawdziłem w ukrytym menu temperature - wyskoczyło mi 130stopni, odczekałem 30min, sprawdziłem ponownie i dalej 130. Mieliście coś podonego? termostat padł czy może pompa? bo na czujnik to nie wygląda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał byś choć jaki to silnik. Btw ładna fotka w podpisie. :cool2:

118d. Silnik N47. 2h mineły, -2 na zewnątrz a temperatura w menu nie spadła w ogóle. Po odpaleniu od razu włącza się wentylator i chodzi jeszcze długo po wyłączeniu auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że masz problem z czujnikiem temperatury. Zmierz temperaturę termometrem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Jestem właśnie po wszystkich zabiegach . Mianowicie , wymieniony termostat wraz z płynem chłodniczym , wymieniony wentylator chłodnicy ponieważ był uszkodzony . Parametry pracy silnika wyglądają dużo lepiej . Spalanie spadło w trasie z 14 l do 7-8 l na 100 km . Wentylator chłodnicy włącza się przy około 100 *C . Temperatura silnika w trasie przy około 100 km/h wynosi 99-100 *C w mieście nie sprawdzałem dokładnie ale wynosi około 102-105 *C . Cieszę się bardzo z wyników .

Zastanawia mnie tylko jedno , kiedy wentylator się włączy przy około 99-100 *C to pochodzi z minutę może trochę dużej dłużej i się wyłącza , czy to jest normalne ? druga sprawa to kiedy jeździłem około 3-4 godziny z ukrytym menu temp silnika to pod koniec jazdy pokazało mi w miejscu temp . silnika napis w stylu undvlanded po 1 km napis zniknął i od 85 *C temp szybko rosła do 100 *C .... stało się tak może z dwa trzy razy . Co to mogło być ? pierwszy raz takie coś widziałem .

 

Ps. oczywiście mówimy o silniku benzynowym .

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...
Jak Ci się to spisuje?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.dzis odkryłem ukryte menu i sprawdziłem temp silnika w moim 118d 2.0 2005 r.waha się ona.miedzy 69-75 stopni więc zdecydowanie za mało. Na komputerze błąd podgrzewacza paliwa oraz dodatkowej pompy wody. Oprócz tego na ciepłym silniku słychać spod maski nieregularne cykanie, i przy minimalnym dodaniu gazu delikatnie szarpie pomiędzy 1,5-2tys obr. Czy to może mieć jakiś związek? czy te błędy oznaczają że części do wymiany?

PS Panowie oczywiscie też wymienię oba termostaty. Co myślicie o tym zestawie ?

http://allegro.pl/termostat-bmw-1-e81-e87-118d-120d-egr-i5972869961.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Witam.dzis odkryłem ukryte menu i sprawdziłem temp silnika w moim 118d 2.0 2005 r.waha się ona.miedzy 69-75 stopni więc zdecydowanie za mało. Na komputerze błąd podgrzewacza paliwa oraz dodatkowej pompy wody. Oprócz tego na ciepłym silniku słychać spod maski nieregularne cykanie, i przy minimalnym dodaniu gazu delikatnie szarpie pomiędzy 1,5-2tys obr. Czy to może mieć jakiś związek? czy te błędy oznaczają że części do wymiany?

PS Panowie oczywiscie też wymienię oba termostaty. Co myślicie o tym zestawie ?

http://allegro.pl/termostat-bmw-1-e81-e87-118d-120d-egr-i5972869961.html

Mam takie termostaty zamontowane u siebie od ok. roku i wszystko jest ok. Nie zapomnij tylko kupić oringu do termostatu od egr-u, bo nie występuje w zestawie, a bez tego będzie płyn uciekać.

http://i.imgur.com/ZlcrycJ.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moj termostat ma 2 lata i byl kupiony jako pakowacz SWAG tyle ze po rozpakowaniu okazalo sie ze jest firmy MOTORAD.

Jeden chlopak z forum tez bral w tym samym czasie co ja tyle ze GATES'a a dostal ten co ja ze zdartym napisem.

W stosunku do BEHR/OEM ma ten MOTORAD zupelnie inaczej rozwiazany grzybek termostatu poniewaz jest wykonany z miedzi a nie z mosiadzu jak w oryginale.

Jest tez mniejszy ten caly mechanizm przez co otwiera/zamyka sie z wieksza precyzja.

 

W tym watku masz galerie mego termostatu :

 

viewtopic.php?f=164&t=277193&start=15

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No przeczytalem czyli mowisz ze ten swag bedzie duzo lepszy od behra?

Np tego http://allegro.pl/behr-termostat-bmw-1-e81-e87-118d-120d-i6137953616.html

jesli to jest to samo co orginal to bedzie lipa bo one padaja bardzo szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz GATES'a/SWAG lub najlepiej wklej real fotke tego co bedziesz bral z dwoch stron.

BEHR jest identyczny jak oryginal a jedynie sie rozni tym ze obudowa zostala wyprodukowana we wloszech a nie w austrii.

Ostatnio trzymalem tez maxGeara w reku i byl wierna kopia BEHRa wymiarami(lecz napewno nie byl to behr bo mial rdzen grzybka inny)

Gates/swag/motorad ma inaczej skonstrulowany zawor termostatu do OEM/BEHR.

Jest po prostu to bardziej lekka konstrukcja a grzybek nie jest taki ciezki przez co jest podatny bardziej na temperatury czyli czesciej sie zamyka i otwiera.

Ktos jakby z benzynowych malych silnikow przeniosl to rozwiazanie na ten termostat.

GATES ma wieksze doswiadczenie w termostatach niz BMW wiec mysle ze wiedzial co robi wkladajac ta konstrukcje do swojego pudelka.

 

Ten z tej aukcji to jest taki jak moj :

 

http://allegro.pl/oryginalny-termostat-bmw-e46-e60-e87-e90-m47n-m57n-i5641903815.html#thumb/1

 

tyle ze ja za swego placilem 99PLN

 

A w tej aukcji masz GATESa takiego jak maxgear :)

 

 

http://allegro.pl/oryginalny-termostat-bmw-e46-e60-e87-e90-m47n-m57n-i6566805414.html#thumb/2

 

 

PS.Ja do swojego sie przekonalem choc na poczatku chcialem postawic na BEHRa ale nie bylo jeszcze ich wtedy w sprzedazy.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz brac tych bo moze w sieci znajdziesz taniej taki termostat.

Ja mysle ze jak wycelujesz w SWAG to bedzie OK.

 

Tu masz prosto z berlina :

 

http://www.czesciauto24.pl/search?keyword=20+93+2648

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.