Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,mam problem z błędem P0444 czyli coś z układem odpowietrzania zbiornika , i tak w korku wlewu paliwa zmieniłem oring i wyciągnąłem zaworek odpowietrzania zbiornika i sprawdziłem na krótko i działa, wymyłem i z powrotem wsadziłem i nadal świeci trójkącik z błędem P0444, może jakaś inna przyczyna? zły oring w korku założony? czy co? Proszę o pomoc Pacjent E90 330i 2005r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wejdź w ten moduł i wtedy sprawdź błędy, tu poleciał po całości i bez opisów. Twoje błędy to 9cc6 i 9cb3.

Jak mam wejsc w ten modul?

 

Wybierasz moduł i robisz ram samo odczytanie błędów sobie.

 

Ja.musze inpe przeinstalowac bo i tak mi sypie bledy bez opisow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, prosba do tych ktorzy sie znaja. Po podpieciu auta pod kompa wyszlo kilka kodow bledow. Niektorych sie spodziewalem jak np padnietych dwoch swiec zarowych. Ale niektore nic mi nie mowia poza nazwa podzespolu. Moze ktos litosciwie objasnic o co chodzi:

 

- E717 - CAN message engine

- E71A - CAN message torque 3

- E71B - CAN message heat flow motor

- 9C53 - Electric Auxhiliary Heater (LIN Bus)

- Junction box electronics - Codes: 1

- CED4 - No message

- A0B2 - Terminal 30E/30I Supply

- A0B5 - Road speed signal fault

 

Kody bledow swiec to odpowiednio 42122 i 4222 - Glow plug Cylinder 1 i 2 Activation - wiec zastanawiam sie czy to swiece czy tez modul sterujacy? Moze ktos biegly w temacie sie wypowiedziec? Swiece zamowilem juz i tak

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy świecach zawsze zaczynasz od modułu. Tu nie ma znaczenia czy masz błędy wszystkich świec czy jednej. Zależy który kabel w sterowniku się odlutował. Wyciągasz sterownik na stól i mierzysz zwykłym miernikiem. Piny od 1 do 4 to kolejne śwuece i powinny mieć identyko wartości. Z miernika przykładasz do nich minus z tego co pamiętam. Do pojedynczej wtyczki przykladasz plus znaczy czerwoną sonde. Lub na odwrót. W zeszłym roku gdzieś tu opisywałem jak to pomierzyć, więc już trochę nie pamiętam. Jak czegoś nie będziesz wiedział to pisz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie kolego Jack79. Sprobuje z tym modulem powalczyc jakos. Co prawda z napraw zwiazanych z pradem w aucie, szczytem osiagniec jak do tej pory byla naprawa manetki kierunkowskazu w e39 :-) Po prostu nie znam sie w ogole na eletryce ani elektronice... Wiec mam jeszcze jedno pytanie.. Czy jesli zmuszony bede wymienic tez modul od swiec to trzeba go pozniej jakos "aktywowac" czy to jest "plug an play"? Acha i troche wstyd zapytac..... ale gdzie on siedzi?
O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- 9C53 - Electric Auxhiliary Heater (LIN Bus)

- Junction box electronics - Codes: 1

 

błąd pomocniczej pompy wody - tej odpowiedzialnej za REST

sprawdź najpierw bezpieczniki w schowku wg. listy czy są nie są poprzepalane i czy są ok dociśnięte (u mnie to było powodem wyskakującego błędu), jeśli jest ok, to pompa do wymiany lub regeneracji (stojąc przodem do auta przy prawym nadkolu)

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy jesli zmuszony bede wymienic tez modul od swiec to trzeba go pozniej jakos "aktywowac" czy to jest "plug an play"? Acha i troche wstyd zapytac..... ale gdzie on siedzi?

Nie trzeba aktywować, ale jak chcesz mieć pewność, że to on był przyczyną to po skasowaniu błędów wymuś jego pracę przez kompa na kilka sekund i sprawdź czy pojawiają się błędy. Dojście do niego jest od dołu, średnio wygodne, szczególnie za pierwszym razem, tu gdzie jest strzałka trzeba szukać, tylko wyżej :8)

31237941813_77e0089505_o.jpg

 

Jeżeli chodzi o inne błędy to nie masz problemów z akumulatorem/napięciem?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- 9C53 - Electric Auxhiliary Heater (LIN Bus)

- Junction box electronics - Codes: 1

błąd pomocniczej pompy wody - tej odpowiedzialnej za REST

sprawdź najpierw bezpieczniki w schowku wg. listy czy są nie są poprzepalane i czy są ok dociśnięte (u mnie to było powodem wyskakującego błędu), jeśli jest ok, to pompa do wymiany lub regeneracji (stojąc przodem do auta przy prawym nadkolu)

 

Dzieki wielkie, przyjrze sie temu

 

g[/img]

 

Jeżeli chodzi o inne błędy to nie masz problemów z akumulatorem/napięciem?

 

Tez dziekuje za wskazowki. Nie sadze zeby cos bylo nie tak. Odpala za pierwszym razem, nigdy nie bylo problemu. Chociaz wydaje mi sie ze akumulator moze byc jeszcze fabryczny. A po czym wnosisz ze to moze byc cos z napieciem?

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam światła Xenon (orginalne)bawiłem się w dekodowanie mojego vinu i wyszło tam że mam światła (adaptive headlights) I po przełączeniu w tryb automatyczny same mi się zapalają same włączają długie na autostradzie ale podczas skrętu się nie poruszają

Czy są światła Xenon z adaptive bez skręcania czy mam coś uszkodzone bo jak rozumiem błąd to jest to brak komunikacji z stepper motor

cwgNFdJ.jpg

 

Jak mogę sprawdzić czy mam ten silniczek / moduł gdzie go szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam szanownych forumowiczów, mam taki problem: zapaliła mi się lampka kontrolna poduszki powietrznej i niezapiętych pasów bez żadnego powodu, auto nie miało nigdy kolizji, podpiąłem Inpe i wyskoczył taki błąd:

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

Date: 06.10.2017 18:02:45

ECU: MRS5

JobStatus: OKAY

Variant: MRS5

-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

93B4 ZK12 / Airbag Fahrer 2.Stufe

Signal oder Wert unterhalb Schwelle

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Kein passendes Fehlersymptom

Error code: 93 B4 E2 00 13 28 70 06 03 7F 00 0F 42 DC FF FF

FF FF 12 1B 09 1D 9F 07 E1 0D

 

Czy ktoś wie jak ten problem usunąć? Proszę o pomoc, sam kasowałem błędy Inpą ale niestety ten błąd nie mogę skasować.

Proszę bardzo o pomysły na sprawdzenie co dokładnie dolega mojej bumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Błąd dotyczy poduszki kierowcy i najpierw do niej bym zajrzał, potraktował wtyczki sprayem do styków i liczył na to, że to nie moduł airbag.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zaglądałeś w ogóle do samego zaworu egr? Nie jest zasyfiony?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema co mozecie powiedziec o takich kodach bo nie za bardzo rozumiem te opisy co jest uszkodzone co by nalezalo wymienic

 

S 0114 Komunikacja ze sterownikiem niemozliwa

S 0129 Brak mozliwosci komunikacji z cyfrowy sterownik silnika lub cyfrowy uklad sterowania

S 0166 komunikacja niemozliwa z czujnik deszczu swiatel i swiatla slonecznego

S 0189 komunikacja niemozliwa z modul bezpieczenstwa/system zatrzymania

S 0181 komunikacja niemozliwa z syrena

005DF0 DCS jednostka hydrauliczna silnik pompy

005Df1 DSC jednostka hydrauliczna uszkodzony wtyk pompy

 

Z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Klasycznie sterownik dsc powoduje braki komunikacji, jak go wypniesz pewnie z resztą połączysz się. Sterownik dsc do naprawy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czujnik nox do wymiany, ale wcześniej wiązka do sprawdzenia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, szukałem już dużo i niestety nie znalazłem pomocy.

Posiadam E90 2.0i N43 2007 rok, oryginalny przebieg 154 tyś.

Od jakiegoś czasu pojawił się problem podczas jazdy, po przejechaniu ok 40 - 60 km silnik zaczyna delikatnie przerywać po czym wyskakuje check engine i auto przestaje chodzić na wszystkie cylindry i jest ewidentny "kangurek". Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika na ok 10 min po odpaleniu problem znika i można jechać dalej. Wymienione zostały świece, 2 wtryski lecz nic to nie pomogło. Błędy jakie pokazuje to NOX i wypadanie zapłonów raz na jednym raz na 2 a i na 3 cylindrach.

Miał ktoś podobny problem ? Będzie to NOX czy może wałek ? Prosze o pomoc bo problem zaczyna być irytujący. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przewalam forum do gory nogami aby zaczerpnac informacje co dolega mojej bawarce i nic konkretnego nie znalazlem :( mam taki problem wywala mi blad silnika ( silnik to N46B20) po odczytaniu jest to blad 29F4 - katalizator konwersji, silnik pracuje rowno nie traci mocy wymienilem sondy przed i za wszystkie orginal nie pomoglo to nic, zrobilem analize spalin, spaliny sa ksiazkowe po skasowaniu bledu i przejechaniu kilku kilometrwo okolo 10km ze stalymi obrotami przez chwile wyskakuje spowrotem i tak w kolko... Dodam ze tankowalem na roznych markowych stacjach aby wykuczyc slaba jakosc paliwa... Czy ktos mial juz taki problem ? Prosze o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.