Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Wielkie dzięki za odpowiedź. W zasadzie nie wiem, o co chodzi w tym obliczaniu momentu obrotowego ale myślę że nie ma się czym przejmować i można spokojnie jeździć.

W firmware DDE nikt nie interweniował ? Może moc kiedyś robili więcej ? Albo DDE szaleje )))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Moc była zwiększana.

No widzisz, a większość mówi , że "chiptuning" nieszkodliwe.

Ja bym na twoim miejscu pojechał bym podniósł skandal do tego, kto to robił i zażądał zwrotu pieniędzy .

Brak słów. Szkoda mówić. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pisemną gwarancję jeszcze na ponad rok. Oprogramowanie skrzyni biegów też było modyfikowane celem lepszego dostosowania do obecnych 300KM i zwiększonego momentu obrotowego. Te silniki(N 57) na chwilę obecną mają fabrycznie do 313KM. Tak że mam nadzieję iż przy delikatnym operowaniu gazem nic się w skrzyni biegów nie rozsypie i te dodatkowe Nm momentu obrotowego (600Nm)mieszczą się w tolerancji wytrzymałości skrzyni.

Ale faktem jest, że nie wszystko zostało uwzględnione w modyfikacji oprogramowania i stąd ten błąd.Muszę się zastanowić co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja ogromna wiedza w zakresie elektroniki zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Dla mnie jest to poziom nieosiągalny. Co się tyczy samochodu to chociaż jestem spokojnym i ostrożnym kierowcą to w realiach naszych warunków drogowych wolę mieć "większe depnięcie" nawet kosztem wcześniejszego remontu układu napędowego niż ryzykować nieciekawe zdarzenie drogowe z powodu braku mocy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Może ktoś miał takie błędy i uporał się z nimi bo już i ręce opadają i pomysły się skończyły co to może być?

 

002C6D Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda za katalizatorem, zestarzała 179030

002C6E Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda 2 za katalizatorem, zestarzała 179030

002CA2 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem 179090

002CA3 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda 2 przed katalizatorem 179090

002D11 Cyfrowy sterownik silnika: Sprawdzanie wiarygodności, przepływ masowy, sonda lambda 179080

002D70 Cyfrowy sterownik silnika: Sterownik, błąd wewnętrzny 179060

005E19 DSC: Sterownik silnika: Złącze 179056

 

Sondę podmieniłem przed katalizatorem od kolegi z aut i było chwilę ok. Założyłem z powrotem starą i jeździłem tylko na PB zrobiłem 500 km i nie było żadnych błędów. Potem przełączyłem na gaz i wywaliło 2CA2 i 2CA3 tylko drugi mnie zastanawia błąd bo ja mam tylko jedną sondę przed katalizatorem. Było chwilę spokoju ale dzisiaj pojawiły się wszystkie powyższe błędy i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Dzisiaj zamówiłem oryginał sondy i nie wiem czy db zrobiłem. Może ktoś coś podpowie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś pomoże w rozwiązaniu problemu:

 

Z tłumaczenia wujka google wynika że jest to zzujnik temperatury powietrza, zimny start: Temperatura zbyt niska

Ladelufttemperatursensor, Plausibilität, Kaltstart: Temperatur zu niedrig.

 

Opis błędu:

Diagnoza monitoruje czujnik temperatury powietrza doładowującego. Warunki monitorowania Awaria, Błąd jest wykrywany, gdy temperatura powietrza doładowującego jest

nieprawdopodobnie nisko na COLDSTART.

 

Warunki wykrywania uszkodzeń:

Warunek napięciowy:

- Napięcie zasilania od 9 V i 16 V

Warunek temperatury:

- Wyłączyć silnik na gorąco

- Po zaparkowaniu, temperatura silnika musi być większy lub

równa 80,25 ° C, a następnie spadnie do poniżej 39.75 ° C

- Dodatkowo różnica w temperaturze silnika musi przekroczyć 39,75 ° C.

Stan Czas

- 21 sekund po uruchomieniu silnika

Inne warunki

- COLDSTART Silnik

stan terminala

- Terminal 15 on

 

Zapamiętanie usterki:Usterka jest natychmiast rejestrowana.

- Sprawdzić przewody i wtyczkę połączenia pomiędzy

Następujących elementów:

DME - Czujnik temperatury powietrza doładowującego

- Wymienić czujnik temperatury powietrza doładowującego

- Silnik pracuje w swoim programie awaryjnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam od niedawna bmw e93 2.0i w automacie (n43)

Po kupnie okazalo sie ze auto ma duzy problem z elektryka a mianowicie jest w trybie awaryjnym. Po podlaczeniu do kompa wyskakuje 26 bledow ktorych nie da sie skasowac.

Po podlaczeniu jest brak komunikacji z skrzynia biegow i sterownikiem abs/ dsc oraz kolumna kierownicza. Byly podkladane nowe moduly komfortu, nowa przekladnia, nowe sterowniki abs i dalej brak komunikacji. Po odlaczeniu skrzyni dalej to samo. Prad dochodzi wszedzie sorawdzane lecz brak mozliwosci komunokacji z tymi sterownikami.

Auto pali jezdzi w trybie awaryjnym

 

Ktos moze jakies pomysly co sprawdzic badz co moze byc przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

koledzy od pewnego czasu mam mały problem z swoim bmw e91 330xi silnik n52b30

co jakiś czas gdy dam mu po garach wyłącza mi sie jeden cylinder nr. 6

po zatrzymanu auta i ponowym uruchomieniu wszystko wraca do normy

po podpieciu do kompa wyskakuje blad

29D2 misfire , cylinder 6

29D9 misfire with low fuel

w ciugu miesiaca juz 2 razy tak miałem

próbowałem zamienic świece i cewke miedzy cylindrami 1 a 6 ale znowu wyskoczył blad na 6 cylindrze

gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś go na chybił trafił?

Te 26 błędów po podłączeniu do kompa to tajemnica?

Okazyjna cena w superpakiecie z błędami...

Do rzeczy, napisz Jaaako, co to za błędy chociaż...

 

Bledy byly przy zakupie ale sprzedawca twierdzil ze to od kolizji tryb awaryjny. Kolizja byla na parkingu prawy przod.

Problem w tym ze komputer nie ma kontaktu ze skrzyniaa biegow i sterownikiem dsc abs. Nie dziala tez blokada kierownicy i wszystkie bledy zwiazane ze skrzynia i abs. Zmienialem kolumne kierownicy, 2 sterowniki abs, 2 moduly komfortu i dalej nic

Jak odlacze sterownik abs i skrzynie i kolumne jest tak samo jak sa podlaczone, czyli nie widzi ich.

Brak pomyslu moze modul cas, co wyjasnialo by blokade kierownicy.

Innych pomyslow nie mam

 

Kody bledow

S0085

S0364

002E7F

0093FB

00A0B1

00A0B5

00A118

00A3AC

00A3B9

00A550

00C918

00CD95

00CD98

00CD99

00CD9C

00CD9D

00CD9E

00CDA1

00CDA5

00CDB0

00D515

00E594

00E597

00E599

00E71C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem złącze obd2 i zainstalowałem program torque.

Samochód bmw e90 318i 143km 2009r

Wyświetla mi błędy;

1632

1417

O pierwszym jeszcze coś znalazłem w necie, że bład adaptacji przepustnicy.

A o drugim nic. może ktoś coś pomóc?

Przepustnice miałem odpinaną bo rozbierane było by wyciągnąc i przeczyścic egr.

Z góry dziekuje Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może ktoś mi pomóc? Niestety nie mogę znaleźć nigdzie w necie... :cry: Po przejechaniu kilku metrów - czasami od razu ..miga mi kontrolka kontroli trakcji i dusi silnik. Muszę wyłączyć przyciskiem kontrolę trakcji, żeby normalnie jechać, bez szarpania...Sprawdziłem i pojawił mi się kod błędu CC-ID 36...co to może być? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Czujnik ABS lub jego połączenie, pierścień magnetyczny, sterownik, pompa. Musisz zdiagnozować bardziej szczegółowo. Jak możesz to podepnij pod kompa i sprawdź co wyświetli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.