Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Tak więc 13.12. nie chciał mi odpalić samochód (kontrolki się świeciły i krecił rozrusznikiem). Na póżniejszym etapie dochodzenia okazało się, że nie ma iskry na świece, ani z cewki. Padło podejrzenie na czujnik położenia wału. Przy próbie podłączenia komutera okazało się, że nie może się skontaktować z samochodem. Mechanicy zajrzeli do komputerów (chyba nikt tam nie zaglądał od czasu wypuszczenia auta z fabryki, a minęło już 16 lat) i okazało się, że przestały kontaktować czerwone kable doprowadzające prąd do komputerów. Po oczyszczeniu, przesmarowaniu i skręceniu samochód zapalił na dotyk (i połączył się z komputerem). Teraz pali na dotyk, wcześniej trochę marudził. Brak dostatecznego zasilania komputerów objawiał się też długotrwałym świeceniem kontrolki ABS (szczególnie w ostatnich dniach, przed awarią), a teraz gaśnie błyskawicznie. Tak więc jeśli ktoś ma jakieś kłopoty z rozruchem lub ABS niech najpierw zajrzy czy komputery mają dobre zasilanie. Ja jedziłem swoim autem już ponad rok i dochodzę do wniosku, że cały czas był już słaby kontakt na zasilaniu komputerów. Pozdrawiam.
Opublikowano

Bardzo dobra rada :cool2:

Byl problem i po problemie :mrgreen:

Dzieki i pozdro

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.