Skocz do zawartości

przy cofaniu tylne kola blokuja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!!! Posadam bmw e 39 530 d z 2004 r w automacie. Mam problem przy cofaniu do tylu blokuja mi tylnie kola !!! , co to moze byc czy dyferencjal jest walniety ? Pomuszcie prosze !!!!!
Opublikowano
Zaczne moze od poczatku.Wczoraj wylaczylem ASR i chcialem zrobic baczka 360stopni.podczas tego baczka mialem wrazenie ze tylko wewnetrzne kolo mielilo w asfalcie-tylko po wewnetrznej byl tez slad opon.Jak pojechalem dalej prosto to mialem wrazenie ze cos pod samochodem sie dzieje.Podjechalem troche do przodu,potem jechalem do tylu dosyc szybko.Wlasnie jadac do tylu nagle mocno samochodem szarpnelo-doslownie tak jakbys kotwice z okna wyrzucil-samochod stanal w miejscu,ale nie wiem czy jedno czy 2 kola zachamowaly.TROCHE SIE WYSTRASZYLEM ZE COSPOWAZNEGO-To sa te objawy ktore zauwazylem i nie mam pojecia o co kaman
Opublikowano
Zapomnialem dodac jeszcze ze mialem wrazenie ze smierdzi cos jakas spalenizna-tak jakby sie guma palilo.Przed zrobieniem tego baczka wszystko bylo w porzadku,jestem przekonany ze ta usterka stala sie podczas baczka
Opublikowano

Prawdopodobnie kolego masz uszkodzony dyfer. A co to już raczej do mechanika. jeszcze masz automat to przy takim zachowaniu mogłeś uszkodzić skrzynie. A skrzynia i dyfer to niezłe tysiące za naprawę polecą. Ale może to coś ludzi nauczy co takie rzeczy robią.

Na marginesie. To nie dziwię się ze ludzie uważają ze w BMW jeżdzą dresy itd jak stanie ktoś i robi bączki po asfalcie i niszczy tylko to piękne auto. A potem dziwi się ze są z nim potem problemy. Seryjne auto nie służy do driftu czy tym podobnych rzeczy. Ew można pobawić się na śniegu bo to autu nie szkodzi. Ale robić bączki palić gumy i tym podobne rzeczy to nie uchodzi..

Opublikowano
Hej, z tego co napisałeś uszkodzony jest dyfer, który się zblokował, chociaż nie powinien albo był zmęczony albo nigdy nie był wymieniany olej albo było go już mało. Jeżeli auto jedzie do przodu i przerzuca do tyłu to skrzynia będzie ok.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Normalnie nie robie takich rzechy swoimisamochodami,ale jak wsiadlem pierwszy raz do niegoiruszylem tomoc silnikabyla taka ogromnaze az sam sie prosil o male szalenstwo wiec wiesz jak jest:)Jutro go zaprowadze do mechanika-moze cos znajdzie:)Puki codzieki za uwagi
Opublikowano
Bartek jadac doprzodu nic sie nie dzieje-jest ok.Tylko jak cofam to po kilku sekundach mi kola z tylu blokuje.Wydaje mi sie ze gdyby dyfer byl zepsuty to byloby cos slychac juz wtedy jak samochod do przodu jedzie....mamy zagadke
Opublikowano

Podnies tył auta do góry (oba koła), skrzynia na N i pokręć kołem i zobacz zachowanie drugiego. Powinno kręcić sie w przeciwną strone.

 

Jezeli szczęka spadła to bedzie ja słychac, jeżeli most (dyfer) to też bedzie słychac ale inaczej. Legnij się pod auto i usłyszysz co i jak.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wątpię żeby to była szczęka.Znając moc ręcznego w tych samochodach to nawet przez siłę ale by poszedł.Co do sprawdzenia mechanizmów to najlepiej odkręcić wał napędowy i wtedy wyjdzie czy dyfer czy skrzynia.Skoro jadąc do przodu nic się nie dzieje,nie ma żadnych odgłosów itd. to niestety ale obstawiam skrzynię.
ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.