Skocz do zawartości

e91 325i -->Touring M3 projekt,s.77 swap s65 rozpoczęty


damp21plbe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wydaje mi sie ,że cięcie tylnich ćwiartek to totalna głupota (jesli były nie uszkodzone) Po takim zabiegu fabryczna ochrona przeciw korozyjna dostaje w łeb...Autko będzie tam gnilo i żadne czary mary preoparaty anty rdza nie pomogą... A i przy wypadku wyplacą ci 30 % wartości elementu (kluć się w sądzie ,że to celowo robiłeś i nalezy ci sie de facto 150% wartości)

 

Nawiasem dodam ,że autko bardzo ladne.

Ja bym zrobil M3 lok i wstawil turbo do tego motoru co masz. Wyjdzie taniej , duuużo taniej i jak dasz dobre części to duzo trwalsze to będzie, a moc jak w m3... albo i duuuużo lepiej... r6 w benzynie ma taaaaaki potencjał...

 

Widzieliście na youtube to stare m5 e34 zaturbione na 550 koni? Wątpie ,żeby m3 to potrafilo...

 

Ochrona antykorozyjna e90 jest... na papierze. Chcesz chronic twoj pojazd, zaplac 1500 zl za prawdziwa ochronne antykorozyjna u specjaistyn i to nie ma nic wspolnego z bajkami. taka ochronna antykorozyjna bedzie kilka krotnie lepsza niz w twoim BMW... http://www.autowis.pl/?dzial=20

 

Turbo do N52 i dodatkowo w wersji 2.5... silnik juz ma problemy z cyrkulacja oleju, glowica i tlokami z normalna moca, nawet nie wyobrazam sobie jego zywotu z turbo... 1 litr oleju na 200 km jest wtedy w zasiegu :wink: Juz nie mowiac o problemach technicznych zwiazanych z turbo...szkoda nawet czasu na gadanie, byli tacy co probowali...

 

I ostatnia sprawa, jak masz R6 to wlasnie po to aby nie slyszec tego jeku starej dziewicy pod maska... :P

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rozebrać motor i wymienic co trzeba, aby motor był si. I tak wyjdzie taniej...

 

remont N52B25 z poprawionymi tlokami i glowica (+ kilka pierdolek jak uszczelki i kilka panewek) to jakies 15000 zl samych czesci i 3 dni robocizny... jak wszystko dobrze pojdzie... i to dalej nie znaczy ze silnik wytrzyma turbo.

 

i tu nie chodzi o taniej (i watpie ze bedzie na koncu taniej) tylko o lepiej, a S65 w E91 w dobrej kondycji to... raz dwa trzwy.. 100 tysiecy razy lepiej niz N52b25 z turbo :) juzz nie mowiac o wartosci pojazdu, bo E91 zrobiony jak damp chce go zrobic bedzie warty kawal grosza i da sie znalesc chetnego... N52B25 z turbina jest nie do sprzedania.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wymienic motor na cos dobrego w r6 np od starej m3 i zaturbic. bedzie warte swojej ceny. mocne,wolne od wad i szybkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
to wymienic motor na cos dobrego w r6 np od starej m3 i zaturbic. bedzie warte swojej ceny. mocne,wolne od wad i szybkie

 

Zrobić z zewnątrz M3 E91 i wstawić motor od starej m3 albo uturbić 2.5.. Po co w ogóle piszesz te bzdury ? Swoje 440 km już ogarnąłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super ze sie zdecydowales, mocno kibicuje :) body to nie problem, swap rowniez, jeszcze jak zrobisz w dkg - tutaj troche jest zabawy z elektronika to bedzie ogien, tylko zastanow sie czy chcesz s65 bo przeciez "takie awaryjne" :P
Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wymienic motor na cos dobrego w r6 np od starej m3 i zaturbic. bedzie warte swojej ceny. mocne,wolne od wad i szybkie

 

Zrobić z zewnątrz M3 E91 i wstawić motor od starej m3 albo uturbić 2.5.. Po co w ogóle piszesz te bzdury ? Swoje 440 km już ogarnąłeś ?

 

 

Wiesz co to jest ekonomia ?

 

Ja nie wiem jakie właściciel ma potrzeby...

Jak wywalic kupę kasy na awaryjny motor ,żeby na zlocie wszyscy zrobili ahhh to ok...

Ale jak chce mieć moc bo mu braknie to widzę rozsądniejsze rozwiązania.

Oczywiście wszystko zależy od sposobu myslenia.

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega damp21plbe ma jasno określony cel tzn. zbudować e91 m3 z konkretnym silnikiem s65, także gdybanie co by było gdyby, nie ma sądzę większego sensu. Trzeba uzbroić się w cierpliwość i kibicować w dążeniu do celu :cool2: ekonomia, koszty itp. jak pewnie większość wie, w przypadku realizacji marzeń schodzą na dalszy plan :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka prawda :D jeśli chodzi o m3 e91 a nie o brak mocy to chyba warto Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem m5 to pytałem ile pali zupy , a ile oleju- taki dokładny jestem hehehe

 

 

Dla mnie jak by to auto wygklądało jak m3 e91 i miało tyle samo mocy to bez roznicy co daje tę moc.

 

Ale każdy ma swoje potrzeby... ja tylko mówię co sam myślę i doradzam jak mi serce ;podpowiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
tarcze maleńkie....na razie

 

powiem tak "nie od razu Rzym zbudowano"

Jakbyś potrzebował hamulce MPerformance to pisz mam dobra cenę za komplecik na przód tył :) :wink:

A poza tym zapowiada się świetnie, napisz ile Cię kosztowała ta przeróbka może kiedyś rozważę takiego moda, trzymam kciuki za powodzenie projektu :cool2: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

listę gratów i kosztorys wrzucę jak już wszystko co zaplanowane na teraz zostanie zamontowane na aucie

 

na razie mam niby wszystko co potrzeba, żeby było jak należy, ale to się okaże przy montowaniu poszczególnych elementów czy jeszcze czegoś nie trzeba będzie dokupić

 

czekam tylko na dodatkowe smaczki, które poprawią całokształt - dziś dotarły nerki Performance, a w drodze są 10,5" CH-Ry :8).....więcej nie będę zdradzał narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.