Skocz do zawartości

F30 Nowe bmw serii 3


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

W dziale E90 bardziej pozytywne komentarze o F30 ;)

... 320d bedzie mialo 184ps tyle co kiedys 330d wiec jakos to bedzie chodzic.

Tak, a po 180 kkm:

- turbina

- dwumasa

- wtryski

- DPF

- egr i przepływka na codzień

Ech, gdzie te czasy, kiedy z 2,0 klekot wyciagał 80-90 KM i jechał na wszystkim ...

 

 

no widzisz, a mnie rozwalil maxymalnie! Ja jestem za bardzo wkrecony w projektowanie i konstrukcje nadwozi samochodowych aby ten model przeszedl niezauwazonym. Uwielbiam styl pracy i zalozenia jakimi kieruje sie ekipa Van Hooydonk'a.

IcemSurf to Twoje "klimaty"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dziale E90 bardziej pozytywne komentarze o F30 ;)

... 320d bedzie mialo 184ps tyle co kiedys 330d wiec jakos to bedzie chodzic.

Tak, a po 180 kkm:

- turbina

- dwumasa

- wtryski

- DPF

- egr i przepływka na codzień

Ech, gdzie te czasy, kiedy z 2,0 klekot wyciagał 80-90 KM i jechał na wszystkim ...

 

masz pojęcie o konstrukcji dzisiejszych silników diesla, czy tak sobie gadasz? PS w najnowszym N47 jest koło trójmasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS w najnowszym N47 jest koło trójmasowe.

 

Ciekawe czy jest o 50% drozsze od dwumasowego :norty: :?:

 

P.S. Ten 218 konny takie ma czy tez 184-konny?

 

prawdopodobnie oba, na pewno ma je 184-konny nowy X3 2.0d. z tego co wiem ma być montowane w całej nowej linii silników N47.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Taki mały update w kwestii koła zamachowego trójmasowego - miało je już E90 320d Efficient Dynamics Edition na rok modelowy 2010. Także nie jest to żadna nowość. Zadaniem tego jest oczywiście wygładzanie praca silnika i możliwość jazdy na niskich obrotach bez rozerwania auta na strzępy... Ekonomia ponad sens. Kolejny badziew do wymiany co 100tkm...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Trudno przewidzieć tak naprawdę żywotność 2-masu, czy tego nowego 3-masu. Wszystko zależy od techniki jazdy. Koło zamachowe 3-masowe ma tłumić drgania przy stałej jeździe z jeszcze niższymi obrotami, nawet mocno poniżej 2 tysięcy. Wiadomo jak duże drgania generuje wtedy jednostka z zapłonem samoczynnym, a to na pewno skraca żywotność tego elementu, tak jak i mocne wciskanie gazu przy tak niskich obrotach... Wieczne to nie będzie ;) Ostatnio często słyszę o turbinach klękających przy 70-100tkm, więc wszystko jest możliwe. Smuci mnie jakość współczesnych samochodów, po prostu smuci.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo sie już niestety słyszy o samochodach na 5-7 lat, po prostu jest w tym duży biznes że po takim wieku lub przebiegu 200tkm trzeba rzecz wymienić na nową i koło się kręci, widocznie robienie samochodów na lata komuś $$ nie służy........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Widzialem juz kilka razy na ulicy, jak dla mnie swietnie wyglada. Z tylu ciezko odroznic od `piatki`. Z boku dynamiczna linia, przod tez fajnie wyglada. Ciekawe jak z materialami w srodku...

 

widocznie robienie samochodów na lata komuś $$ nie służy........
Jak dla mnie to nowy model moglby wychodzic co roku, albo przynajmniej facelift, bardzo by to sluzylo moim $$ :D.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieje, ze zdjecia są mylące i wnetrze F30 nie bedzie niemalże żywcem przeniesione z F20...Nawet w prasie cos troche pomijaja poziom jakości materiałów wnetrza....F20 to poziom Golfa VI (uważanego za najlepiej wykończonego kompakta)...Zatem jezeli F30 zaliczy te same wpadki jakosciowe co F20 - slaba jakość boczków drzwi, tunel srodkowy tandeta, klapka schowka tandeta, dolna czesc deski - sporo twardego plastiku...to bedzie masakra...

 

F10 to najlepiej wykonczone auto w swojej klasie, miejmy nadzieje, ze F30 pojdzie w jego ślady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zamówiłem F30 328i i po dotychczasowych opiniach dziennikarzy którzy mieli możliwość jazdy tym samochodem, jakoś nie chce mi się wierzyć, że coś mogli zepsuć tworząc środek. Jak to jeden z brytyjskich reporterów określił, do tej pory wnętrza trójek były raczej spartańskie, a nowa F30 zmienia to... Miejmy nadzieję, że jakość wnętrza będzie odpowiadała standardowi który wyznacza BMW właśnie nową serią 3 :-) I ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa, skoro nowa trójka tak bardzo wzoruje się na piątce, to czy rzeczywiście jakość wnętrza też będzie skopiowana z F10 :) Oby!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat wnętrze E90 jest dalekie od spartanskiego. W zasadzie mimo, ze model ten dokonuje juz żywota w fabrykach...to wedlug mnie jedynym autem tej klasy, ktory ma lepsze materialy wykończeniowe wnetrza jest C-klasa po fejs liftingu.

 

Wystarczy przypomnieć, ze w E90 tunel środkowy nie jest wykonany jak np w A4/A6 czy Passacie z tandetnego, twardego i chropowatego plastiku , tylko z przyjemnego w dotyku przypominajacego skóre, gęstego tworzywa. Klapka schowka w E90 jest chyba najlepszej jakosci tej i nie tylko w tej klasie (idealnie spasowana w deske i cała przyjemnie miękka). Boczki drzwi - nawet dolna część jest wykonana z dobrego, lekko miękkiego materiału !

 

Skóra ? Przynajmniej w LCI fantastycznej jakości.

 

E90 mimo 7 lat na karku jest samochodem bardzo wysokiej jakości.

 

A, oprocz Merca C jeszcze Volvo S60 moze sie rownać jakoscią wnetrza z E90.

 

 

Co do F30, to jak mowie, mam nadzieję, ze nie bedzie takich wpadek jak w F20.

 

Napisz coś wiecej , jak sobie skonfigurowałeś nową Trójkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc o spartańskim wnętrzu bardziej chodziło mi o stylistykę, niż jakość wykonania. :)

 

Z ważniejszych elementów jakie wybrałem:

- oczywiście wersja sport line

- kolor czerwień melbourne

- automatyczna sportowa skrzynia

- reflektory adaptacyjne

- biksenony

- asystent świateł drogowych

- navi

- przyciemniane szyby

- czarna skóra z czerwonym szwem

- podsufitka w kolorze antracytowym

- active protection

- internet

- Hi-Fi Harman Kardon

- Sportowe zawieszenie M

- felgi 18" wzór 397

 

To chyba ważniejsze elementy. Powiem tak, będzie to moje pierwsze BMW i mam nadzieję, że się nie zawiodę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.