Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dziale E90 bardziej pozytywne komentarze o F30 ;)

... 320d bedzie mialo 184ps tyle co kiedys 330d wiec jakos to bedzie chodzic.

Tak, a po 180 kkm:

- turbina

- dwumasa

- wtryski

- DPF

- egr i przepływka na codzień

Ech, gdzie te czasy, kiedy z 2,0 klekot wyciagał 80-90 KM i jechał na wszystkim ...

 

 

no widzisz, a mnie rozwalil maxymalnie! Ja jestem za bardzo wkrecony w projektowanie i konstrukcje nadwozi samochodowych aby ten model przeszedl niezauwazonym. Uwielbiam styl pracy i zalozenia jakimi kieruje sie ekipa Van Hooydonk'a.

IcemSurf to Twoje "klimaty"?

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dziale E90 bardziej pozytywne komentarze o F30 ;)

... 320d bedzie mialo 184ps tyle co kiedys 330d wiec jakos to bedzie chodzic.

Tak, a po 180 kkm:

- turbina

- dwumasa

- wtryski

- DPF

- egr i przepływka na codzień

Ech, gdzie te czasy, kiedy z 2,0 klekot wyciagał 80-90 KM i jechał na wszystkim ...

 

masz pojęcie o konstrukcji dzisiejszych silników diesla, czy tak sobie gadasz? PS w najnowszym N47 jest koło trójmasowe.

Opublikowano

masz pojęcie o konstrukcji dzisiejszych silników diesla, czy tak sobie gadasz? PS w najnowszym N47 jest koło trójmasowe.

Oczywiście, że mam i to mnie przeraża, bo od kilku lat Ty jesteś dla samochodu, a nie samochód dla Ciebie.

Opublikowano
PS w najnowszym N47 jest koło trójmasowe.

 

Ciekawe czy jest o 50% drozsze od dwumasowego :norty: :?:

 

P.S. Ten 218 konny takie ma czy tez 184-konny?

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
PS w najnowszym N47 jest koło trójmasowe.

 

Ciekawe czy jest o 50% drozsze od dwumasowego :norty: :?:

 

P.S. Ten 218 konny takie ma czy tez 184-konny?

 

prawdopodobnie oba, na pewno ma je 184-konny nowy X3 2.0d. z tego co wiem ma być montowane w całej nowej linii silników N47.

Opublikowano
Mechanicy podobno zacierają ręce :oops: a firmy kupujące floty (arval) nie biorą "jej" pod uwagę czemu?? E90 118d kiedys flota kupila a teraz podobno bmw omijają szerokim łukiem...
Opublikowano

Witam

 

Taki mały update w kwestii koła zamachowego trójmasowego - miało je już E90 320d Efficient Dynamics Edition na rok modelowy 2010. Także nie jest to żadna nowość. Zadaniem tego jest oczywiście wygładzanie praca silnika i możliwość jazdy na niskich obrotach bez rozerwania auta na strzępy... Ekonomia ponad sens. Kolejny badziew do wymiany co 100tkm...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Kolejny badziew do wymiany co 100tkm...

 

jeśli do wymiany co 100tkm to by oznaczało że byłby ponad dwa razy mniej żywotny niż obecne dwumasy które żyją 250-300tkm. myślisz, że będzie aż tak źle?

Opublikowano

Witam

 

Trudno przewidzieć tak naprawdę żywotność 2-masu, czy tego nowego 3-masu. Wszystko zależy od techniki jazdy. Koło zamachowe 3-masowe ma tłumić drgania przy stałej jeździe z jeszcze niższymi obrotami, nawet mocno poniżej 2 tysięcy. Wiadomo jak duże drgania generuje wtedy jednostka z zapłonem samoczynnym, a to na pewno skraca żywotność tego elementu, tak jak i mocne wciskanie gazu przy tak niskich obrotach... Wieczne to nie będzie ;) Ostatnio często słyszę o turbinach klękających przy 70-100tkm, więc wszystko jest możliwe. Smuci mnie jakość współczesnych samochodów, po prostu smuci.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Sporo sie już niestety słyszy o samochodach na 5-7 lat, po prostu jest w tym duży biznes że po takim wieku lub przebiegu 200tkm trzeba rzecz wymienić na nową i koło się kręci, widocznie robienie samochodów na lata komuś $$ nie służy........
Opublikowano
Mi się osobiście nie podoba :roll: Co do strony technicznej, to ja jestem ciekaw jak ludzie zaczną kupować 10-15 latki... I nie mówię tylko o BMW. Więcej będą stały w serwisie niż jeździły.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Widzialem juz kilka razy na ulicy, jak dla mnie swietnie wyglada. Z tylu ciezko odroznic od `piatki`. Z boku dynamiczna linia, przod tez fajnie wyglada. Ciekawe jak z materialami w srodku...

 

widocznie robienie samochodów na lata komuś $$ nie służy........
Jak dla mnie to nowy model moglby wychodzic co roku, albo przynajmniej facelift, bardzo by to sluzylo moim $$ :D.
Opublikowano

A co też pracujesz dla Bayerische Motoren Werke??

Kurcze ja jeszcze 1 na żywo nie widziałem, na zdjęćiach wygląda średnio, a co dopiero nowej 3 :) :)

Opublikowano

Pracowalem. Pracowalem tez dla Mercedesa, teraz pracuje dla Audi :).

Nowa 1 na zdjeciach mi sie srednio podobala, w rzeczywistosci calkiem fajna, siedzialem, macalem - moze byc.

Opublikowano

Ja mam tylko nadzieje, ze zdjecia są mylące i wnetrze F30 nie bedzie niemalże żywcem przeniesione z F20...Nawet w prasie cos troche pomijaja poziom jakości materiałów wnetrza....F20 to poziom Golfa VI (uważanego za najlepiej wykończonego kompakta)...Zatem jezeli F30 zaliczy te same wpadki jakosciowe co F20 - slaba jakość boczków drzwi, tunel srodkowy tandeta, klapka schowka tandeta, dolna czesc deski - sporo twardego plastiku...to bedzie masakra...

 

F10 to najlepiej wykonczone auto w swojej klasie, miejmy nadzieje, ze F30 pojdzie w jego ślady.

Opublikowano
A ja zamówiłem F30 328i i po dotychczasowych opiniach dziennikarzy którzy mieli możliwość jazdy tym samochodem, jakoś nie chce mi się wierzyć, że coś mogli zepsuć tworząc środek. Jak to jeden z brytyjskich reporterów określił, do tej pory wnętrza trójek były raczej spartańskie, a nowa F30 zmienia to... Miejmy nadzieję, że jakość wnętrza będzie odpowiadała standardowi który wyznacza BMW właśnie nową serią 3 :-) I ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa, skoro nowa trójka tak bardzo wzoruje się na piątce, to czy rzeczywiście jakość wnętrza też będzie skopiowana z F10 :) Oby!
Opublikowano
Z potwierdzenia wynika, że produkcja potwierdzona jest na 5 tydzień 2012 roku, a z informacji z salonu wynika, że odbiór koniec lutego. Mam nadzieję... :)
Opublikowano

Akurat wnętrze E90 jest dalekie od spartanskiego. W zasadzie mimo, ze model ten dokonuje juz żywota w fabrykach...to wedlug mnie jedynym autem tej klasy, ktory ma lepsze materialy wykończeniowe wnetrza jest C-klasa po fejs liftingu.

 

Wystarczy przypomnieć, ze w E90 tunel środkowy nie jest wykonany jak np w A4/A6 czy Passacie z tandetnego, twardego i chropowatego plastiku , tylko z przyjemnego w dotyku przypominajacego skóre, gęstego tworzywa. Klapka schowka w E90 jest chyba najlepszej jakosci tej i nie tylko w tej klasie (idealnie spasowana w deske i cała przyjemnie miękka). Boczki drzwi - nawet dolna część jest wykonana z dobrego, lekko miękkiego materiału !

 

Skóra ? Przynajmniej w LCI fantastycznej jakości.

 

E90 mimo 7 lat na karku jest samochodem bardzo wysokiej jakości.

 

A, oprocz Merca C jeszcze Volvo S60 moze sie rownać jakoscią wnetrza z E90.

 

 

Co do F30, to jak mowie, mam nadzieję, ze nie bedzie takich wpadek jak w F20.

 

Napisz coś wiecej , jak sobie skonfigurowałeś nową Trójkę ?

Opublikowano

Mówiąc o spartańskim wnętrzu bardziej chodziło mi o stylistykę, niż jakość wykonania. :)

 

Z ważniejszych elementów jakie wybrałem:

- oczywiście wersja sport line

- kolor czerwień melbourne

- automatyczna sportowa skrzynia

- reflektory adaptacyjne

- biksenony

- asystent świateł drogowych

- navi

- przyciemniane szyby

- czarna skóra z czerwonym szwem

- podsufitka w kolorze antracytowym

- active protection

- internet

- Hi-Fi Harman Kardon

- Sportowe zawieszenie M

- felgi 18" wzór 397

 

To chyba ważniejsze elementy. Powiem tak, będzie to moje pierwsze BMW i mam nadzieję, że się nie zawiodę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.