Skocz do zawartości

Nowa F30 już w piątek


Kuniś

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też znalazłem dzisiaj te informacje - i podczas jazdy próbnej X3-jką dowiedziałem się, że w krakowie w salonie maja mieć trzy egzemplarze pod koniec lutego. Edytowane przez klagosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M-Carsie z tego co mi mówił sprzedawca mają mieć:

- 3 egzemplarze nowej F30 z silnikami 328i x 2 i 320d

 

nowa trójka ma byc dostępna z nowym silnikiem biturbo 325d - podobno cena ma byc konkurencyjna bo jest to silnik dwulitrowy więc obejmuje go niska akcyza a osiagi na poziomie zblizonymi do 3.0d starej generacji 231KM - motor właśnie wchodzi on do sprzedaży w F10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M-Carsie z tego co mi mówił sprzedawca mają mieć:

- 3 egzemplarze nowej F30 z silnikami 328i x 2 i 320d

 

nowa trójka ma byc dostępna z nowym silnikiem biturbo 325d - podobno cena ma byc konkurencyjna bo jest to silnik dwulitrowy więc obejmuje go niska akcyza a osiagi na poziomie zblizonymi do 3.0d starej generacji 231KM - motor właśnie wchodzi on do sprzedaży w F10

 

328i to tez 4 cylindrowa, dwulitrowa, doladowana benzyna, wiec cena tez moze byc atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M-Carsie z tego co mi mówił sprzedawca mają mieć:

- 3 egzemplarze nowej F30 z silnikami 328i x 2 i 320d

 

nowa trójka ma byc dostępna z nowym silnikiem biturbo 325d - podobno cena ma byc konkurencyjna bo jest to silnik dwulitrowy więc obejmuje go niska akcyza a osiagi na poziomie zblizonymi do 3.0d starej generacji 231KM - motor właśnie wchodzi on do sprzedaży w F10

 

328i to tez 4 cylindrowa, dwulitrowa, doladowana benzyna, wiec cena tez moze byc atrakcyjna.

Z4 przy przejsciu z 30i na 28i stanialo ok 20.000pln (wyposazenie sie nie zmienilo)

Obecne 330i kosztuje 194.000 wiec... przy 328i (jezeli za sam nowy model nie bedzie podwyzki) powinno kosztowac kolo 175.000.

Za 15.000 wiecej jest F10. Przy 320d/520d roznica wynosi 25.000pln wiec albo F30 stanieje bardziej niz Z4 :cool2: albo...podniosa ceny F10 :oops:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...rzedowa 6 to najlepsze co udało się BMW a 4 cylindrowe turbo to wynik tylko powszechnie stosowanych ograniczeń zużycia paliwa/emisji i konkurencji bo BMW jest chyba ostatnie we wprowadzeniu takiego silnika... jesli chodzi o mnie to wolałbym zapłacic więcej za 6 niż mniej za "eksperyment"...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...rzedowa 6 to najlepsze co udało się BMW a 4 cylindrowe turbo to wynik tylko powszechnie stosowanych ograniczeń zużycia paliwa/emisji i konkurencji bo BMW jest chyba ostatnie we wprowadzeniu takiego silnika... jesli chodzi o mnie to wolałbym zapłacic więcej za 6 niż mniej za "eksperyment"...

 

To nie prawda, w czasach gdy BMW nie bylo ostatnia marka oferujaca rzedowe 6, a jedynie jedna z wielu stworzyli ten model

 

http://img855.imageshack.us/img855/6186/bmw2002turbo2.jpg

 

i byl to prekursor wszystkich modeli M3, posiadajacy pod maska wlasnie nic innego niz turbodoladowany, dwulitrowy, 4 cylindrowy silnik (byl to pierwszy tego typu samochod osobowy w Europie). Czas rzedowych 6 sie konczy, bo nawet BMW dostrzega, ze to slepa droga rozwoju, nie zdziwie sie gdy nowe M3 rzeczywiscie zostanie wprowadzone do sprzedazy z nowym silnikiem V6 (o ktorym spekulacje, potwierdzone nawet patentami zlozonymi przez BMW, kraza od dawna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No najwiekszym motoryzacyjnym absurdem ostatnich lat byla nowinka, ze potencjalny najlepszy i najszybszy supersportowy samochod swiata - nastepca Ferrari Enzo wychodzacy w przyszlym roku mial miec naped hybrydowy...ale pomysl zostal skrajnie obsmiany...okazaly sie to tylko absurdalne plotki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
...rzedowa 6 to najlepsze co udało się BMW a 4 cylindrowe turbo to wynik tylko powszechnie stosowanych ograniczeń zużycia paliwa/emisji i konkurencji bo BMW jest chyba ostatnie we wprowadzeniu takiego silnika... jesli chodzi o mnie to wolałbym zapłacic więcej za 6 niż mniej za "eksperyment"...

 

To nie prawda, w czasach gdy BMW nie bylo ostatnia marka oferujaca rzedowe 6, a jedynie jedna z wielu stworzyli ten model

 

http://img855.imageshack.us/img855/6186/bmw2002turbo2.jpg

 

i byl to prekursor wszystkich modeli M3, posiadajacy pod maska wlasnie nic innego niz turbodoladowany, dwulitrowy, 4 cylindrowy silnik (byl to pierwszy tego typu samochod osobowy w Europie). Czas rzedowych 6 sie konczy, bo nawet BMW dostrzega, ze to slepa droga rozwoju, nie zdziwie sie gdy nowe M3 rzeczywiscie zostanie wprowadzone do sprzedazy z nowym silnikiem V6 (o ktorym spekulacje, potwierdzone nawet patentami zlozonymi przez BMW, kraza od dawna).

v6 w bmw to by był koniec swiata a silniki 4cyl nigdy nie dorównaja kultura pracy 6cyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja z tym środkiem ...mi się skojarzył z Audi lub Skodą ...gdzie idea takiego kokpitu z e39...generalnie chyba za bardzo czekamy, że BMW pokaże coś nowego a tu kontynacja trendu jak AUDI gdzie każde auto w lusterku wygląda tak samo ... nie chce polemizowac z Kolegą Vermoilion ale tylko przypomnę, że ostatnie dobre silniki Opla to były rzędowe 6 a potem nastąpił silnikowy "marazm" ... wydaje mi się, że rewolucji z F30 nie będzie ... jak bym myślał o 2.0T to bym kupił Audi bo oni mają największe doświadczenie w takich silnikach ... BMW to sześc cylindrów :cool2: ( albo osiem ) ale co się komu podoba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może BMW powinno sięgnąć jeszcze bardziej do swojej historii? Wyprodukowali już kiedyś 2-litrowy 6-cylindrowy rzędowy silnik. Gdyby wykorzystać współczesne technologie, dorzucić doładowanie. 6 cylindrów bez akcyzy, pomarzyć zawsze można :D

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_328

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nikt nie miał okazji porównać bezpośrednio rzędowych szóstek z nowy 2.0 turbo N20 a już narzekacie... na papierze ten nowy bije R6 N/A i w przyśpieszaniu i elastyczności, a przecież dla chcących R6 będzie 335i w ofercie, ja też jestem zwolennikiem R6 w BMW ale jak ten nowy będzie jeździł tak jak obiecują to będzie fajną alternatywą. Pamiętajcie..."Świat poszedł do przodu, pojawiły się komputery, amfetamina, samoloty.":)

było:


e46 328 Ci

e46 320D

e90 330i

e92 330i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

v6 w bmw to by był koniec swiata a silniki 4cyl nigdy nie dorównaja kultura pracy 6cyl

 

Szykuj sie wiec na koniec swiata, tutaj sa dosyc mocne dowody

 

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=591564

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=582941

 

nie rozumiem strachu przed V6 :wink:

 

nie chce polemizowac z Kolegą Vermoilion ale tylko przypomnę, że ostatnie dobre silniki Opla to były rzędowe 6 a potem nastąpił silnikowy "marazm" ... wydaje mi się, że rewolucji z F30 nie będzie ... jak bym myślał o 2.0T to bym kupił Audi bo oni mają największe doświadczenie w takich silnikach ... BMW to sześc cylindrów :cool2: ( albo osiem ) ale co się komu podoba

 

Maja dosyc duze doswiadczenie, zapominasz o silnikach wykorzystywanych w Mini. N20 to dalsza ewolucja tych konstrukcji.

 

BMW to nie Opel, decyzja o przejsciu na V6 w kazdej z firm byla spowodowana tym samym - V6 jest bardziej zwarte i kompatkowe, tym samym lzejsze, nie potrzebuje dlugiej glowicy - potencjalnego zrodla problemow, silnik widlasty ma mocniejszy "dol" niz rzedowy, powodow jest masa. Zauwaz, ze BMW w latach 90 nie byla jedyna firma posiadajaca bardzo zaawansowane R6, konstrukcje przebijajace to co mialo w tym czasie BMW pakowaly do swoich samochodow Toyota i Nissan, a mala wiedza o silnikach z rodzin JZ czy RB wynika z banalnego faktu, ze pierwsze oferowanu w bardzo niewielkiej ilosci modeli w Europie, a drugich nie bylo wogole.

 

Może BMW powinno sięgnąć jeszcze bardziej do swojej historii? Wyprodukowali już kiedyś 2-litrowy 6-cylindrowy rzędowy silnik. Gdyby wykorzystać współczesne technologie, dorzucić doładowanie. 6 cylindrów bez akcyzy, pomarzyć zawsze można :D

 

Nie trzeba siegac az tak daleko do historii, taki silnik, dokladnie M52B20 byl montowany jeszcze nie tak dawno w E36, E39 i E46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Maja dosyc duze doswiadczenie, zapominasz o silnikach wykorzystywanych w Mini. N20 to dalsza ewolucja tych konstrukcji"... :wink: ...napewno...ten silnik nie tylko tafił do Mini ale także do aut PSA ...i napewno dużo nad nim pracowali z powodu napinacza i samego łańcucha rozrządu, turbiny, wałków rozrządu czy pompy próżniowej...4 lata i podobno poprawiło się...1.6 deptane ( wg. użytkowników bo sam nie przekonałem się ) potrafi łyknąc 15l/100km :duh: ...poprostu BMW ma bardzo duża lekcję do odrobienia jeśli chodzi o 4 cylindrowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem aby dogonic konkurencję

...owszem byli prekursorami ale świadomie zrezygnowali a powrót nastąpił tylko z powodu "trendu ekologicznego" :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze jakosc wnetrza pojdzie w ta strone co nowa Jedynka, czyli bedzie jeszcze lepiej niz w E90.

 

Natomiast ciezko mi sobie wyobrazic, ze w nowej Trojce nie bedzie wolnossacych R6...to profanacja swietosci.

 

Nie bedzie F30 330i :mad2: ....

 

Od lat R6 BMW byly marzeniami mezczyzn, takie "małe Ferrari"...szkoda gadac.

 

Wiem, wiem narzekamy, na pewno F30 mnie zachwyci tak czy siak, ale szkoda po prostu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego będzie "pełno" wersji...dla każdego coś dobrego :?

 

wiodąca marka musi być nastawiona na trendy i to nie tylko trendy, które dają kasę ale też te medialne :cry2: , smutne ale prawdziwe :cry2: :cry2:

 

jest zawsze wyjście: nie chcesz być eko, kup 335i lub czekaj na M3...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze jakosc wnetrza pojdzie w ta strone co nowa Jedynka, czyli bedzie jeszcze lepiej niz w E90.

 

Natomiast ciezko mi sobie wyobrazic, ze w nowej Trojce nie bedzie wolnossacych R6...to profanacja swietosci.

 

Nie bedzie F30 330i :mad2: ....

 

Od lat R6 BMW byly marzeniami mezczyzn, takie "małe Ferrari"...szkoda gadac.

 

Wiem, wiem narzekamy, na pewno F30 mnie zachwyci tak czy siak, ale szkoda po prostu...

 

....4 cylindry i koreańscy dostawcy...w BMW też rządzą księgowi ... takie czasy

:cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.