Skocz do zawartości

525 TDS-dziwne zachowanie na III, IV i V biegu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od razu przejdę do sedna sprawy.Na w/w biegach jak się "depnie" to obroty idą w górę a prędkośc nie.Przypuszczałem że to wina sprzęgła.Powiedziałem to ojcu (bo to jest jego samochód) żeby się przejechał i sprawdził na "swoje oko" co to może być.Po powrocie powiedział mi że to nie jest sprzęgło.Jego diagnoza- samochód "buksuje".

Gdybym miał co do tego pewnośc to bym nie zakładał takiego tematu..niech znawcy się wypowiedzą-czy jeśli samochód straciłby przyczepność w trakcie dodawania gazu to nie powinna się zaświecić kontrolka od "trakcji"?Objaw niby taki jakby "mielił" ale po 1 nie zapala się kontrolka a po 2 to chyba nie jest możliwe żeby jadąc 90 na V biegu po dodaniu gazu stracił przyczepność?Dodam że na jedynce takie zjawisko nie występuje (na dwójce też nie).Może Wiecie co to za przyczyna (sprzęgło?). :worried:

 

PS.samochód od około 10 miesięcy ma podwyższoną moc do 175KM.

PS2.Szukałem ale znalazłem tylko o sprzęgle... :cry2: (jeśli źle szukałem to poprosze o linki). :modlitwa:

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Witam.

Od razu przejdę do sedna sprawy.Na w/w biegach jak się "depnie" to obroty idą w górę a prędkośc nie.

 

manual rozumiem ?

o ile wiem to im wyzszy bieg tym gorzej z momentem obrotowym (po to sie startuje z 2ki zeby nie obracalo)

silnik sie obraca, kola nie - co miedzy nimi ? sprzeglo, skrzynia, dyfer

cos pominalem ?

 

ale moze sie myle

zh
Opublikowano
Hm...przyczepność może tracić...Mi omega traciła nawet przy 150km jak było mokro-na dobrych oponach. Wynikało to z chipa i takiego rozkładu mocy... :evil:

 

przy 150 koniach czy 150 km/h bo jesli to drugie to kozacka ta omega :D

nie wiem nawet czy moją bym dał rade tak zrobic :D

 

 

co do problemu - Ojcu kiedys w Audi sie zaczeło slizgac sprzegło i co ciekawe tez najpierw na wyzszych biegach - 5, 4 ...a o zerwaniu przyczepnosci przy 90 km/h na piątce to raczej nie ma mowy. NAwet z chipem :D

Ja stawiam bezwzgędnie na sprzęgło.

Opublikowano
Ja stawiam na sprzęgło miałem te same objawy najpierw były biegi IV i V a potem to i III. Radze jak najszyciej wymienic bo nie ma mowy o agresywnym wyprzedzaniu.
Opublikowano

Tu ewidentnie padla tarcza sprzegla. Zawsze dzieje sie tak ze zaczyna sie slizgac na wyzszych biegach i z biegiem czasu schodzi do nizszych.

Jak masz mozliwosc to wymien kompletne sprzeglo (tarcza, docisk, lozysko) bo szkoda dwa razy robic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.