Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Rozważam kupno BMW 520d i mam pytanie. Niedawno gdzieś czytałem, ze planowany jest lifting obecnej generacji na listopad tego roku. Czy to prawda ? Jeśli nie, to wiadomo może kiedy takie odmłodzenie modelu nastąpi ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
biorąc pod uwagę to, że poprzedni model miał lifting po 4 latach to do ok. 2014 nie powinno być żadnych zmian. Nawet jak będą to bardzo nie wielkie i najszybciej w 2013 roku...
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Lift jest przewidziany na rok 2013. Z ciekawostek, to mają wprowadzić w pełni cyfrowy zestaw zegarów. Powód: tańsze rozwiązanie i większa możliwość personalizacji dla użytkownika.
Opublikowano
W pełni cyfrowy zestaw wskaźników już można zamówić za niewielką opłatą (full Black Panel, bodajże opcja '6WA' - z HUD'em to chyba nawet jest standard). Po lifcie będą nowe kolorki i zestawienia tapicerki, felgi, zapewne reflektory całkowicie LED-owe (raczej w opcji) no i parę innych rzeczy. Ostatnio BMW przeprowadza tzw. małe modernizacje (mniej więcej co pół roku), na wiosnę dołożono trochę inny wyświetlacz (większa część wskaźników wyświetlana jest cyfrowo - cały spód zamiast części z prawej strony), a od niedawna dodano do F10 m.in. funkcję "ECO Pro", system Start-Stop dla skrzyni automatycznych i większej ilości silników (przedtem tylko 520d w manualu) oraz system wykrywania/przygotowania do kolizji.
Opublikowano
W pełni cyfrowy zestaw wskaźników już można zamówić za niewielką opłatą (full Black Panel, bodajże opcja '6WA' - z HUD'em to chyba nawet jest standard). Po lifcie będą nowe kolorki i zestawienia tapicerki, felgi, zapewne reflektory całkowicie LED-owe (raczej w opcji) no i parę innych rzeczy. Ostatnio BMW przeprowadza tzw. małe modernizacje (mniej więcej co pół roku), na wiosnę dołożono trochę inny wyświetlacz (większa część wskaźników wyświetlana jest cyfrowo - cały spód zamiast części z prawej strony), a od niedawna dodano do F10 m.in. funkcję "ECO Pro", system Start-Stop dla skrzyni automatycznych i większej ilości silników (przedtem tylko 520d w manualu) oraz system wykrywania/przygotowania do kolizji.

 

black panel kosztuje - z tego co pamiętam 400-500 zł i pochodzi on z serii 7. Ciekawe jak działa ten start stop w automacie. Trzeba wrzucić na N czy P, czy...?

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Poprostu zatrzymujesz się i auto gasnie, po muśnięciu gazu momentalnie odpala i rusza... Jeździłem 750i Hybrid wyposazoną w Auto Start/Stop i działało nieźle...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
czy przy START-STOP przestaje działać klimatyzacja w momencie wyłączenia się silnika? jeżeli tak, to kompletna wydyma!!! :roll:
Sprężarka klimy wyłącza się razem z silnikiem.Jest mechaniczna.teoretycznie klima chodzi,ale po przekroczeniu 2-3 stopni w górę z zadanej temperatury,silnik sam startuje.Analogicznie gdy na zewnątrz jest chłodno i wnętrze stygnie-silnik sam zapala żeby dogrzać.Z tego co wiem tak jest we wszystkich autach ze start/stop.Bodajże chyba tylko w serii 7 możesz zamówić elektryczną klimatyzacje która działa na postoju.Ale chyba tylko w opcji z 4-strfową klimą i działa to tylko dla tylnej części auta.
Opublikowano

Pierwszy lifiting był teraz, jakieś 2 tygodnie temu, są nowe silniki, nowy przedni zderzak i jakieś małe pierdoły. Jeszce nowe, matowe lakiery, które swoją drogą wyglądają całkiem ciekawie.

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=574177&d=1314924197

Opublikowano

Zdjęcie powyżej przedstawia matowy lakier Frozen Gray, wiem, że to mpak.

Zmienił się zderzak podstawki, stara:

 

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=367458&stc=1&d=1270473425

 

nowa:

 

http://img6.imageshack.us/img6/6760/beztytuuiso.jpg

 

Dolna listwa się zmieniła.

Nie sprawdzisz a walisz głową w mur :) :mad2:

Opublikowano
Monogramus, co to za lakier ( rodzaj srebrnego ) ze zdjęcia z m pakietem ,które wsadziłes ?

Pozdrawiam

Robert

Opublikowano
Jest już dostępny, to individual. Zamawiasz go w salonie. Nie lubię szarych ale ten jest super. Tylko, wg mnie, powinien być z chromowanymi listwami i nerkami, wtedy jest super kontrast. Te lakiery matowe które ludzie sami robią są tandetne, ale ten bmw jest rewelacyjny, po prostu widać, że to coś innego. Widziałem na żywo we Włoszech.
Opublikowano
A jak te matowe lakiery będą się zachowywać ? Tzn , odpryski, zarysowania nie będą bardziej widoczne niż te lakierowane połyskiem? Na początku będzie szał,a po dwóch zimach może być rozczarowanie.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Dawid, a kto to wie??? :) Ale myślę, że bmw nie wypuściło by tu fuszerki (przecież to nie elektronika :) )

Jak patrzyłem z bliska to wyglądał solidnie, to nie był taki mat jak np sprzedają felgi na allegro, to było coś jak jedwab, mienił się ale nie było lustrzanego odbicia.

Odpryski to raczej nie problem, gorzej rysy, wbrew pozorom, są bardziej widoczne na matowym. No i jak to pielęgnować? wszystkie pasty, woski, politury nadają połysk :)

W dobrej konfiguracji może to być hit na dłużej. I dobrze, niech będzie dużo innych kolorów, mówi się, że nawet czerwony ma wrócić do łask. Merc już reklamuje czerwone c klasy.

A wtedy kupię sobie jedyny słuszny kolor schwartz 668 :twisted:

Opublikowano

Lakier rzeczywiście tak jak napisal monogramus wygląda jedwabiście oblewając całą karoserię. Oglądalem M3 w ww. kolorze (najpierw stała w Bawarii w Jankach, później na Czerniakowskiej a teraz jeździ chyba jako demo... Wygląda dużo lepiej niż auta, które są oklejone matowymi foliami. Wygląd matowej folii jest "przytępiony" w porównaniu z omaiwanym lakierem. Nie wspominam już o wykończeniu. Folią nie da się okleić wszystkich zakamarków, w M3, wszystko było pomalowane tym lakierem: wnęki drzwi, łączenia drzwi z karoserią, pas przedni po otwarciu maski i wszystkie detale, których folią nie sposób zamaskować. Jest jedno ale. Lakier z rodziny "Frozen" jest dla pasjonatów detailingu, w zasadzie dla osób z pokaźnym garażem, w którym stawiąją swoje zabawki z kategorii "must have". Zapomnialby, lakier nie jest zabezpieczony lakierem bezbarwnym, na karoserii jest "żywy" lakier bez jakichkolwiek zabezpieczeń w postaci ścieralnej warstwy klaru. :D Info poniżej, cytująca za autoblog.com:

 

"BMW is apparently requiring all owners to sign a "maintenance agreement" that insists the M3 is never polished or waxed, ran through an automatic car wash or even strongly rubbed. Additionally, BMW politely asks that you immediately remove bugs, bird droppings, tree sap and fuel spills with a soft sponge, and naturally, dealers are more than willing to sell you appropriate products for maintaining the matte finish.

 

According to enthusiast site Bimmerfest, BMW explicitly states the M3's warranty won't cover any damage due to owner neglect and it notes that all exterior repairs must be performed by a BMW-authorized shop. What's more, if you don't sign the agreement, no Frozen Grey M3 for you. That's a lot of disclaimers. All of which could be easily solved for less if you simply went down to your local custom vinyl shop and wrapped your (decidedly less expensive) standard M3 in a 3M coating. But how do you put a price on exclusivity? "

Opublikowano
Lakier rzeczywiście tak jak napisal monogramus wygląda jedwabiście oblewając całą karoserię

Ja bym go okreslił jako satynowy.

Co do renowacji czyli rysy, ryski i odpryski na satynie bardzo łatwo uzupełniać ale jak usuwać wszelkie naloty, pył z klocków, smoły, czy te drobinki gumy z opon co oblepiają błotniki. Czy klasyczna glinka która lakiery metalic doprowadza do efektu szkiełka będzie odpowiednia?

hej

Opublikowano

Zwykła glinka może być za agresywna. I tak do nowych ekologicznych lakierów zaleca się najdelikatniejsze glinki, ponieważ te eco są miększe. To, że nie ma klaru to nie taki problem, jak masz np zwykły czarny nr 668 też na nim nie ma klaru, ale polerować można nawet po 20 latach. Problem w tym, że wszystkie zabiegi, w tym polerowanie, powodują połysk, na takim satynowym lakierze od razu pojawi się świecąca plama. Tak, satynowy to najlepsze określenie tego lakieru.

Trochę się bawię w detaling ale chyba bym się jednak bał takiego lakieru, chyba, że na samochodzie typu cabrio m3 które wyciągam raz w tygodniu z garażu.

Opublikowano
Problem w tym, że wszystkie zabiegi, w tym polerowanie, powodują połysk, na takim satynowym lakierze od razu pojawi się świecąca plama. Tak, satynowy to najlepsze określenie tego lakieru.

Trochę się bawię w detaling ale chyba bym się jednak bał takiego lakieru, chyba, że na samochodzie typu cabrio m3 które wyciągam raz w tygodniu z garażu.

 

Właśnie obawiałbym się tego efektu, bo w końcu mat nabierze połysku :mrgreen:

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Nie ma możliwości aby lakier bez bezbarwnego nabrał połysku podczas polerowania. Raczej go ściągniesz polerując.

Podobnie jak woskowanie matowego lakieru nie nada mu połysku, a tylko głębie i "nasycenie".

 

Wiem z autopsji - prowadzę firmę zajmującą się moto-detailingiem i czasami samoloty ( awionetki ), szczególnie sprowadzane z Iraku/Egiptu itp. są polakierowane bazą bez bezbarwnego zamiast akrylu. Polerowanie tego skutkowałoby usuwaniem lakieru, a wosk dodaje tylko zdrowej "satyny" :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.