Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

forumowicze szukam przednich amorków do auta

po poszukiwaniach do wyboru sachs lub bilstein

czy ma ktoś pomysł jak zredukować koszty bo ceny są jakie są

może coś da się dobrać innego?

może ktoś przerabiał ten temat?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kupuj sachsy bo jest tu parę opinii ze po włożeniu blistein samochód wygląda jak terenówka. Sam tez innych nie bede zakładał. Mozesz sobie poczytać viewtopic.php?f=69&t=155825

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

tak kolego ale ja z xdrivem to nie poszaleję bo gdzie nie zadzwonię to bilstein i nie b4 ale nawet b6 czyli jeszcze bardziej ekstremalne a ja nie chcę wozu drabiniastego

właśnie dlatego pytam czy mam patrzeć na numery katalogowe czy da się coś innego wsadzić

nie wiem może kayaba, delphi, monroe albo coś innego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kup sachsy dedykowane pod Twoje zawieszenie. Jesli masz rozkodowany VIN to bedziesz wiedział jakie masz

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
tak kolego ale ja z xdrivem to nie poszaleję bo gdzie nie zadzwonię to bilstein i nie b4 ale nawet b6 czyli jeszcze bardziej ekstremalne a ja nie chcę wozu drabiniastego

właśnie dlatego pytam czy mam patrzeć na numery katalogowe czy da się coś innego wsadzić

nie wiem może kayaba, delphi, monroe albo coś innego

ja poważnie pomyślałbym nad Bilsteinem ponieważ od B6 wzwyż wszystkie są w pełni regenerowalne !!! można je rozłożyć na części pierwsze i wszystko wymieniać... a jak wiesz częsci do X są drogie ... B6 nie jest jakoś specjalnie twarda w końcu jest przystosowana do seryjnych sprężyn , ja włożyłem B8 i m-pakietowe sprężyny i nie narzekam ... regeneracja kosztuje 150zł od szt i dostajesz 2 letnią gwarancję ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
tak kolego ale ja z xdrivem to nie poszaleję bo gdzie nie zadzwonię to bilstein i nie b4 ale nawet b6 czyli jeszcze bardziej ekstremalne a ja nie chcę wozu drabiniastego

właśnie dlatego pytam czy mam patrzeć na numery katalogowe czy da się coś innego wsadzić

nie wiem może kayaba, delphi, monroe albo coś innego

 

Nie wiedziałem że w e46 jest x-drive , masz zwyczajne stałe mechaniczne rozłożenie napędu bodajże 32% przód i 68% tył a nie elektroniczne jak w x-drive i sterowane oddzielne na każde koło rozkład napędu , po e46 był x-drive :) masz samochód a nawet nie wiesz co w nim masz :)

 

pół roku temu wymieniałem komplet amorków przód i tył , ceny kosmiczne więc szukałem zamienników , znalazłem aż 2 zamienniki i były niewiele tańsze od ori , coś około 100-150 zł mniej więc przy takiej kwocie wolałem mieć orginalne amorki a nie kupować i martwić się później czy aby napewno zamiennik po 1 bedzie lepszy a z tym różnie i czy wogóle będzie pasował bo z tym też jest różnie ,za ori bym musiał odgrzebać fakturę ale kosztowało około przód 950 zł za szt tył trochę tańszy bo 500 zł za szt :) ceny części do x-a są zwykle 3x droższe od zwykłej :)) ale może coś się zmieniło przez pół roku w co wątpie ale życzę tobie i sobie :)

 

ale zawsze można się pocieszyć , braciak kupował amorki do subaryny ,1 szt przód 1800 zł :))

Opublikowano
ja już dwa lata jeżdżę na KAYABIE olejowo-gazowe sprężyn nie wymieniałem i jestem zadowolony. Tak zalecał mi mój mechanik. :P
Opublikowano
ja już dwa lata jeżdżę na KAYABIE olejowo-gazowe sprężyn nie wymieniałem i jestem zadowolony. Tak zalecał mi mój mechanik. :P[/quo Potwierdzam i polecam jak kolega wyzej tez mam takie i jestem zadowolony moj mechanik doradzal to samo i narazie ok.
Marcin
Opublikowano

Witam

Obecnie przerabiam ten sam temat, piszesz o amortyzatorach sachs, ja nigdzie nic takiego nie znalazłem jako zamiennik. Na dziś do wyboru znalazłem trzy opcje, oryginały w cenie 950 zł sztuka na przód i 550 zł sztuka za tył w aso. Zamienniki występuje w Bilstein B6, cena za komplet około 2400 zł. I ostatnia opcja to KONI sport lub special z regulacją twardości , Sport przód około 710 zł sztuka, a tył około 400 sztuka, gwarancja 36 miesięcy, Koni specjal za 667 zł sztuka, zbliżony charakterystyką do oryginału z regulacją twardości, dostępne są tylko przody, tyłu niestety z tej serii nie ma. Ja postawiłem na KONI sport, niestety termin realizacji przy dużym szczęściu to około miesiąc, jak masz mniej szczęścia to nawet dwa miesiące. Obecnie czekam na te amortyzatory, przody będę mieć na dniach, tył za miesiąc. Czekam jeszcze też na odpowiedź z bilstein odnośnie terminu realizacji ewentualnego zamówienia i ceny. Jeżeli chcesz wymienić tylko przód, to pozostaje Ci oryginał ewentualnie koni special, pozostałe opcje trzeba kupić komplet, aby auto zachowywało się stabilnie. Niestety ceny części zawieszenia do xd są wysokie i przeważnie trudno dostępne w zamienniku.

Opublikowano

dziękuję wszystkim za dyskusję

jak już pisałem jest trzy opcje oryginał, bilstein b6, Koni Sport

jeśli oryginał wystarczy przód

jeśli zamiennik trzeba wszystkie

no nic poszperam jeszcze może coś znajdę

sorki za xdrive rozpędziłem się

Opublikowano
Witam

Obecnie przerabiam ten sam temat, piszesz o amortyzatorach sachs, ja nigdzie nic takiego nie znalazłem jako zamiennik. Na dziś do wyboru znalazłem trzy opcje, oryginały w cenie 950 zł sztuka na przód i 550 zł sztuka za tył w aso. Zamienniki występuje w Bilstein B6, cena za komplet około 2400 zł. I ostatnia opcja to KONI sport lub special z regulacją twardości , Sport przód około 710 zł sztuka, a tył około 400 sztuka, gwarancja 36 miesięcy, Koni specjal za 667 zł sztuka, zbliżony charakterystyką do oryginału z regulacją twardości, dostępne są tylko przody, tyłu niestety z tej serii nie ma. Ja postawiłem na KONI sport, niestety termin realizacji przy dużym szczęściu to około miesiąc, jak masz mniej szczęścia to nawet dwa miesiące. Obecnie czekam na te amortyzatory, przody będę mieć na dniach, tył za miesiąc. Czekam jeszcze też na odpowiedź z bilstein odnośnie terminu realizacji ewentualnego zamówienia i ceny. Jeżeli chcesz wymienić tylko przód, to pozostaje Ci oryginał ewentualnie koni special, pozostałe opcje trzeba kupić komplet, aby auto zachowywało się stabilnie. Niestety ceny części zawieszenia do xd są wysokie i przeważnie trudno dostępne w zamienniku.

 

:)) przypomniałeś mi że właśnie te 2 zamienniki to były Bilsteina i Konii :)) no ale się na nie nie zdecydowałem

jak wymienisz to napisz jak autko się sprawuje na nich , i ciekawy jestem na ile ci wystarczą

 

Przy jakim przebiegu wymieniałeś amorki ori bo zapewne miałeś od nowości nie wymieniane ?

ja wymieniałem przy 180 tyś ,

 

Koledzy my w x-ie mamy do wyboru kupić ori o aż są 2 zamienniki :) jak widzę nic się nie zmieniło po pół roku

Opublikowano
Mam przejechane 163 000 na oryginałach, zawieszenie sprawdzane 3 miesiące do tyłu było sprawne po 70%, a teraz przód po 70% i tył 15% i 69%, jeden wysypał się całkowicie. Pomimo tego, że według pomiarów amortyzatory były sprawne, to i tak auto zachowywało się już jak tapczan, po przejechaniu 40 000 na naszych drogach. Dostałem informację z Bilstein, że są dostępne od ręki w cenie 660 przód i 430 tył za sztuke. Jednak pozostaje przy KONI, jak założe to opisze wrażenia. Zakup każdej części do X innej niż w standardowym e46 przyprawia o ból głowy... na półoś polowałem 8 miesięcy, bo cena w aso skutecznie odstrasza.
Opublikowano

Półośka ci cała poleciała czy tylko przegub ?

 

mi kiedyś poleciał sam przegub , zadzwoniłem do ASO a oni mówią że samego przegubu nie można u nich kupić i trzeba całą półośkę kupić za jedyne 1800 zł , od razu net allegro , kupiłem sam przegub za 750 zł , wymieniłem 2 lata jeżdżę i zero problemów

 

jak się ma x-a to trzeba mocno kombinować albo mieć wypchany portfell , ceny kosmiczne , zamienników jest znikoma ilość na rynku

Opublikowano
W aso tylko półoś, w sklepach również. Raczejtylko przegub, było go słychać przy mocniejszym ruszaniu, a że auto miałem puknięte w te koło wolałem nie ryzykować zakupu tylko jednego na allegro, kupiłem całą półoś nową (jest to część prawdopodobnie regenerowana) z GKN Lobro za 678 zł, zrobiłem na niej 15000 km i jestem z niej zadowolony. Aso odstrasza cenami niektórych część, ale trochę chęci i można znaleść to samo dużo taniej (np. drążek kierowniczy z końcówką w aso 670, ten sam lemforder 300 na allegro :D ).
Opublikowano
Jeśli GKN Lobro to nie jest to część regenerowana. Niestety już przestali produkować te półosie do naszych x-ów e46 i teraz są nie do kupienia... chyba że w usa ale tam dochodzą spore koszty wysyłki i całość traci sens.

Pozdrawiam,

Piotrek

Opublikowano
Jeśli GKN Lobro to nie jest to część regenerowana. Niestety już przestali produkować te półosie do naszych x-ów e46 i teraz są nie do kupienia... chyba że w usa ale tam dochodzą spore koszty wysyłki i całość traci sens.

GKN Lobro również regeneruje części, około 500 000 sztuk rocznie. Dostępność półosi do x podobno uzależniona jest od tego czy mają takie do regeneracji, informacja uzyskana w Focie. Można dostać i u nas te półosie, ja kupiłem właśnie z foty, ale przez sklep internetowy z dużo niższą ceną niż zaoferowała Fota. Również występują w ofercie intercars z firmy SPIDAN, od czasu do czasu można je dostać, nawet teraz katalog pokazuje jedną lewą na stanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.