Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Hondelyk

Rekomendowane odpowiedzi

No rzeczywiscie nie mam tych opcji .

 

Freesh: moje auto jest juz w rodzinie przez 12 lat .Zanim je odkupilem wczesniej bylo uzywane przez moja ciotke w australii jako drugie auto na wypady za miasto. Na dzien dzisiejszy w mojej v8 jest 120000 mil czyli cos kolo 190000 km - rocznik 2003. Jezeli chodzi o tego diesla z 05 to mysle ze jest jakas szansa ze to 330000 jest prawdziwe . Kolega z au mial rocznik diesla z 02 i bylo tam ponad 450000km a jezdzil nim codzienie tyle ze po miescie glownie. Dla mnie cena 36 k za 2005 rocznik to troche malo chyba ze akcyzy nie zaplacil ? ceny zadbanych rocznikow 2001/2002 przed liften zaczynaja sie od 32 000 , reszte odpowiedz sobie sam. Osobiscie sadza ze przy kupnie samochodu nie ma czegos takiego jak okazyjna cena. Najczescie to pozniej jest studnia bez dna jezeli chodzi o wydatki. Pamietaj ze te(sport pakiet) samochody sa bardzo ,,twarde'' i na polskich drogach czasem trudno opanowac samochod :)

Edytowane przez maciej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Dokladnie, nie ma takiego czegoś jak okazja przy zakupie x5. Dobre sie cenia, szroty sa okazją. Nikt nie sprzedaje dobrego egzemplarza x5, bo po co? Auto wyglada nadal super, bedzie wygladalo super za 10lat, jezdzi, nie ulega szybkiemu zuzyciu... Itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest cena bez opłat, czyli na koniec bedzie jakies 40k, plus minus 2k na mini serwis. Troche poczytalem dzis na necie o dieslach i chyba sobie odpuszcze. Od kilku lat latam V8, zazwyczaj JEEP. Wiec nie straszne mi pojemnosci :D Tym bardziej ze w tym czasie jak ja inwestowalem w V8 to znajomi upierali sie przy dieslach i zazwyczaj konczylo sie tak ze to ja ich sciagalem z trasy bo byla awaria. Jeszcze nie zdazylo mi sie zebym zajezdzil benzyne!! Moje wizyty w warsztacie konczyly sie na wymianie oleju, filtrow i klockow...

Znalazlem cos innego :D

http://otomoto.pl/bmw-x5-m-pakiet-po-lifcie-4-4-320-km-gaz-C34147139.html

albo to :

http://otomoto.pl/bmw-x5-4-6is-347-km-full-wersja-okazja-C33450346.html

a najbardziej to chcialbym to:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-4-8-is-edition-exclusive-prins-gasanlage-frankfurt-am-main/197600791.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Ponoc te 4.8is to dobry wybor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie, ta 4.6 troszke zmeczona jest z tego co widac na fotach. Wlasnie slyszalem ze te z regulacja podwozia to lipa, mialem juz kiedys auto na poduchach i oczywiscie byla lipa, nie wytrzymalo naszych drog... Ta 4.8 z niemiec jest juz po lifcie i ma ponoc niwo na tyl. Nie wiem czy to tez jest takie awaryjne?!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kazda jedna benzyna po lifcie z tego co sie orientuje jest z nivo, zreszta prawie wszystkie sa z nivo. Ja uwazam to za super sprawe w x5. Ja nie mam z tym zadnego problemu. Oczywiscie jest mozliwosc ze strzeli poduszka badz padnie kompressor ale koszta sa znikome w porownaniu do poduszek na przedniej osi. Jesli ta w niemczech, 4.8is, jest bez pelnego pneumatycznego zawieszenia to unikat. One prawie zawsze byly na full pneumo. Ja zawsze kazdemu mowie, jesli stac cie na kupno 4.8is to kupuj!! najlepsze x5 jakie jest na rynku i zawsze najlepiej trzyma cene. Jest piekielnie, jak na suv, szybkie...Bierz 4.8is :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszlym tyg. pojade na ogledziny. Zobaczymy co w trawie piszczy. Trzeba bedzie sie tylko potargowac z niemiaszkiem :D Z tego co z nim roamawialem to nie ma kol na zime a te z lata sa juz na wykonczeniu, do tego nie ma relingow i progow. Bedzie z czego zbijac :D Dzieki za opinie panowie... Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja szerokich progow nie lubie, poza aspektem estetycznym tylko brudza. Mialem u siebie "normalne", teraz mam szerokie i sie mecze :D . Relingli dachowe tez mam u siebie zdjete. x5 wyglada lepiej bez+jest ciszej przy wiekszych predkosciach. Kupujac, odpal auto, pozostaw na wolnych obrotach na 10min, dodaj gazu i zobacz czy dymka nie puszcza, latarka sprawdz wycieki spod pokryw zaworow i silnika. Tam szukaj problemow do zbicia ceny :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem przed podobnym wyborem, szukałem najpierw 4,4 po lifotwe, później 4,6 is ale jak przejechałem się 4,8 is i zrozumiałem co ono oferuje to wybór był tylko jeden :D Szczerze bardzo bardzo polecam, przy tej masie auto katapultuje do przodu jak mały samochodzik z dużym motorem :8)

Jedyny minus to uszczelniacze zaworowe, przy tym przebiegu mogą być już do wymiany.

Ja dałem ciała i nie sprawdziłem tego porządnie, ale to nic, za kilka dni kompletuję części, ściągam głowicę, nowe uszczelki i nowe uszczelniacze zaworowe. Kolejne 100 tysięcy z głowy.

U mnie jak auto postoi w korku, ale tak z minutę co najmniej bez ruszania tylko na hamulcu to po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu puści niebieski dymek... Przy kupowaniu tego nie sprawdziłem, ruszałem dynamicznie, ale nie przyszło do głowy aby najpierw trochę postać a później ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz ściągać glowicy aby wymienić uszczelniacze...

Wiem, przeczytałem większość tematów na forum.

Dlaczego chcę ściągnąć głowice? Koszt wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowic jest większy, jak zdejmę głowice to zmniejsza się koszt wymiany uszczelniaczy i różnicę przeznaczę na planowanie głowicy.

Jak wszystko będzie nie wierzchu można ocenić jak wyglądają podzespoły. Druga sprawa, jeżeli zawory mają już luzy, to po wymianie uszczelniaczy szybciej się one zużyją i znowu niebieski dymek powróci...

Zdam relację z całej operacji, jakieś fotki i opis zamieszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W przyszlym tyg. pojade na ogledziny. Zobaczymy co w trawie piszczy. Trzeba bedzie sie tylko potargowac z niemiaszkiem :D Z tego co z nim roamawialem to nie ma kol na zime a te z lata sa juz na wykonczeniu, do tego nie ma relingow i progow. Bedzie z czego zbijac :D Dzieki za opinie panowie... Pozdrawiam

 

I jak tam kolego, udały się zakupy IS-a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, oto ogłoszenie: http://olx.pl/oferta/bmw-x5-4-4-2000r-CID5-ID6SSsl.html#631832fbc7

 

Na oględziny mam około 70km, nie jest to dużo, ale czy przebieg 370 tys km nie jest aż ponadto dużym przebiegiem jak na silnik benzynowy. Cena bardzo atrakcyjna i zarazem podejrzana. generalnie jaka jest żywotność silnika 4,4? Cz w tym silniku jest skrzynia ZF czy GM?

Proszę o każde sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg 370k to duzo jak na samochod ktory czesto jest uzywany jako drugi w rodzinie. U mnie rocznik 2003 ktory jest od prawie 12 lat w rodzinie ma przebieg 194 000 km. Te silniki to udana konstrukcja ale nigdy nie wiesz tak naprawde jak go wlasciciel uzywal . Skrzynia gm . Nie kupisz tego samochodu za mniej niz 30 tys zl- mowa o samochodzie w przynajmniej dobrym stanie. Jak sprzedaje za takie pieniadze to z tym samochodem musi byc cos nie tak i raczej nie chodzi tu o przebieg sam w sobie :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

1. x5 3.0d maja ASB 5 biegowe tylko, czy były 6 po lifcie?

2. X5 to chyba bardzo podobna konstrukcja do e39. Mam od 4 lat e39 3.0dA 184KM i jestem mega zadowolony, chcę teraz kupić drugie auto i prawdopodobnie będzie to X5 z tym samym silnikiem w wersji 218 konnej. Czy w X5 jest coś szczególnego wartego sprawdzenia przed zakupem, czy procedura praktycznie identyczna jak z e39? Silnik i ASB są te same, pewnie główna róznica to zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

1. x5 3.0d maja ASB 5 biegowe tylko, czy były 6 po lifcie?

2. X5 to chyba bardzo podobna konstrukcja do e39. Mam od 4 lat e39 3.0dA 184KM i jestem mega zadowolony, chcę teraz kupić drugie auto i prawdopodobnie będzie to X5 z tym samym silnikiem w wersji 218 konnej. Czy w X5 jest coś szczególnego wartego sprawdzenia przed zakupem, czy procedura praktycznie identyczna jak z e39? Silnik i ASB są te same, pewnie główna róznica to zawieszenie.

Ty masz skrzynie 4b GM a w x5 po lifcie jest 6b ZF. Podobno skrzynia mniej awaryjna. Co szczególnego sprawdzić ? No chociażby xdrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema panie i panowie , przymierzam się do kupna E53 napiszcie na co zwrócić uwaga a na co nie ocenie także ten egzemplarz

 

 

 

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-3-0d-schw%C3%A4bisch-gm%C3%BCnd/196976349.html?origin=PARK

Kierownica jest od sport pakietu a reszta seria. ze zdjęć to nic się nie wywróży. Pewnie malowane były nerki i koła ciekawe czy tez karoska. Tylne światła badziew nie z tej ziemi no ale o gustach się nie rozmawia. Mi ogólnie się nie podoba ;) Kolor skóry fatalny jak dla mnie. Jakby była stan bdb to można się zastanowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.