Skocz do zawartości

Czym sie rozni bmw 530 i manual z USA od wersji na EUROPE?


Bmwe39520Gdynia

Rekomendowane odpowiedzi

Było o tym na forum - przeglądnij to viewtopic.php?f=73&t=122452&hilit=+usa

 

Na szybko:

- licznik mph i kmh

- radio - fale przeskakują co 0,2 więc nie wszystkie stacje da się słuchać w PL (idzie przestroić)

- to samo navi/dvd - ale idzie przestroić

- US wersja nie ma odblasków na tylnym zderzaku

- przednie lampy mają pomarańczowe wkładki (przed FL)

 

Chodzi wersja że nie idzie podpiąć aut z USA do komputera co jest kompletną bzdurą (to tak na marginesie)/.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Prezioso-)))zakupilem juz ta furke oplacilem ac itd itd :roll: Ale na razie nie zaluje bo 258km w manualu robi swoje :lol: ....do tego schadow i sportowe elektryczne plus podgrzewane fotele :D .wie ktos moze jak zlikwidowac blad kluczyka?czasem sie zapala,sam gasnie lub trezba wylaczyc auto i wlaczyc ponownie oraz co z tym xenonem....?Mam zwykle lampy wiec pytanie kto sie tym zajmuje?co potrzebuje oprocz samych lamp i zarnikow oraz zarowek?Koszty..?chodzi mi o zwykly xenon bez skretnych itd itd :roll:
Tylko BMW !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto się zajmie zmianą zwykłych na xenon to nie wiem ale z pewnością może być kłopot.

Potrzebujesz na 90%:

- spryskiwacze reflektorów (chyba że są)

- czujnik poziomowania reflektorów - zmieniający położenie snopu światła w zależności od obciążenia pojazdu

- przetwornice

- palniki

- lampy

- pewnie instalacja

- programowanie systemowe

- moduł świateł

 

jak już to zrobisz ;) powinno zadziałać - jak na mój gust inwestycja nie warta zachodu i ewentualnych problemów związanych z późniejszymi niespodziankami w postaci błędów na desce. Musisz się liczyć że koszt takiej imprezy to obstawiam minimum 3-4kPLN - więc nie wiem czy nie lepiej zmienić na halogen LCI - i więcej pieniędzy pozostawić na dobre żarówki - swoją droga dużo jeździsz nocą ? Bo ja nie a w dzień xenon męczyć to masakra dlatego ja zdecydowałem się aktywowac DRL !!

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sie dowiedzialem od Pana z Rumi lapmy min 2500zl kompletne,czujniki przod i tyl 1 tys,modul 500zl,kable,plus robocizna 800zl czyli jak byk wychodzi 5 tys zl.. :x Nie nie jezdze duzo w nocy na szczescie,A te LCI to tylko halogen inny czy cale lampy po lifcie?i co to jest takiego ten rt cos tam o czym piszesz..?wiesz moze ile kosztuja tarcze przod i jakiej firmy?komplet wachaczy przod?(jest ich tyle co w E39 czyli 4 szt)?Dzieki i pozdro :)
Tylko BMW !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sie dowiedzialem od Pana z Rumi lapmy min 2500zl kompletne,czujniki przod i tyl 1 tys,modul 500zl,kable,plus robocizna 800zl czyli jak byk wychodzi 5 tys zl.. :x Nie nie jezdze duzo w nocy na szczescie,A te LCI to tylko halogen inny czy cale lampy po lifcie?i co to jest takiego ten rt cos tam o czym piszesz..?wiesz moze ile kosztuja tarcze przod i jakiej firmy?komplet wachaczy przod?(jest ich tyle co w E39 czyli 4 szt)?Dzieki i pozdro :)

 

LCI - nie wiem co było w LCI - soczewka czy standard halogen - pojęcia nie mam ale tak czy siak będziesz musiał zaliczyć moduł świateł - chyba że wóz masz po 2005 roku.

RT- domniemam że chodziło ci o DRL -> wygląda to tak jak w linku viewtopic.php?f=73&t=124069&hilit=+lampy&start=90 (świecą się drogowe/długie z obniżoną mocą - wtedy też nie palą się xenony ringi i tylne lampy oraz oświetlenie deski)

Tarcze będę dopiero zmieniał razem z klockami - rozważam ATE lub Zimmerman - aczkolwiek nie wiem czy klocki nie wrzucę TEXTAR. Zestaw czyli: tarcze przód + klocki przód + klocki tył + czujniki - to przedział 1050-1300 PLN w zależności od zestawienia + robocizna.

Wahacze sprawdź sobie na realoem.com - ja zmieniałem tylko tuleje.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma spryskiwacze to teoretycznie można olać samopoziomowanie bo w Polsce jakoś tam przegląd przejdzie. Zakładasz ksenony, programujesz i jazda. Nic więcej nie trzeba robić.

 

W teorii .... w praktyce nazywa się to DRUCIARNIA. A potem poruszam się po trasie i klnę jak jedzie młokos i mnie oślepia z naprzeciwka mając Set NOT OEM.

Za takie coś mandaty powinni sadzić jak nic a diagnosta powinien mieć prokuratora bezdyskusyjnie. W dodatku auto bez zmiany na OEM nie powinno się ruszyć.

KONIEC :)

 

 

Jeśli się ktoś nie zgadza z powyższą opinią ma takie prawo a to jest tylko i wyłącznie moja prywatna opinia !!

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak ma spryskiwacze to teoretycznie można olać samopoziomowanie bo w Polsce jakoś tam przegląd przejdzie. Zakładasz ksenony, programujesz i jazda. Nic więcej nie trzeba robić.

 

W teorii .... w praktyce nazywa się to DRUCIARNIA. A potem poruszam się po trasie i klnę jak jedzie młokos i mnie oślepia z naprzeciwka mając Set NOT OEM.

 

A jak będzie jeździł nadal ze zwykłymi lampami to będzie oślepiał? Przecież nie ma samopoziomowania. :) Czyste lampy przy ksenonach to podstawa no i prawdziwe fabryczne lampy a nie chinlandia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbyś nie zauważył konstrukcja obu lamp jest nieco inna ;) i po to każdy producent montuje samopoziomowanie. Skoro nie jest potrzebne to ciekawe po co to robią.poza tym w halogenowej lampie w okolicy przełącznika świateł znajduje się magiczne pokrętło które służy do regulowania wysokości położenia świateł. oczywiście podstawa to odpowiednie położenie lamp i skorygowanie na stacji diagnostycznej ale w przypadku xenonu czyste lampy i nawet lampy OEM wiosny nie czynią. Efekt będzie taki sam jak w przypadku zestawów HID (dla użytkownika jadącego z przeciwka).
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sorry, ale nie rozumiem o czym piszesz. Dlaczego prawidłowo ustawione ksenony mają oślepiać? Samopoziomowanie jest potrzebne gdy auto zapakujesz bagażami i pasażerami i siądzie Ci tył. Przy normalnym użytkowaniu nie ma podstaw żeby reflektory ksenonowe oślepiały kogokolwiek nawet bez samopoziomowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale nie rozumiem o czym piszesz. Dlaczego prawidłowo ustawione ksenony mają oślepiać? Samopoziomowanie jest potrzebne gdy auto zapakujesz bagażami i pasażerami i siądzie Ci tył. Przy normalnym użytkowaniu nie ma podstaw żeby reflektory ksenonowe oślepiały kogokolwiek nawet bez samopoziomowania.

 

Właśnie sobie sam odpowiedziałeś: NORMALNE użytkowanie to wożenie również pasażerów i bagaży. Co oznacza, że samopoziomowanie jest potrzebne gdyż nie wiesz kiedy kogoś będziesz wiózł (i co). Ktoś musiałby jeździć WYŁĄCZNIE sam i przyjąć takie założenie- chyba że każdorazowo przed wyjazdem z dodatkowym obciążeniem będzie sobie ustawiał światła dopasowując je do przewożonej masy.... Dodatkowo soczewka jest ruchoma co w przypadku polskich dziur może spowodować zmianę jej położenia podczas jazdy.

Generalnie śmieszy mnie takie podejście "że się teoretycznie nic nie stanie i rzekomo wszystko powinno działać prawidłowo."

W takim razie to oprócz druciarni jest jeszcze zamiast auta składak - handlujesz autami to wiesz co to oznacza i wiesz że takich już nie rejestrują ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc wersji US seri 5 nawet z xenonami nie ma spryskiwaczy choc zderzaki sa z zaslepkami. Mam 535i z adaptive xenon i spryskiwaczy niema. Mozna to poznac po pojemnosci zbiornika na plyn do spryskiwaczy 3l bez, 5l z spryskiwaczami. Tu jest to wyposazenie dodatkowe i prawo nie wymaga przy ksenonie spryskiwaczy. Lexus tez tak ma.

Co do samopoziomowania to rowniez zalezy od producenta. Auta z Europy maja samopoziomowanie a te z Japoni juz nie wszystkie koniecznie.

Wiekszosc wskazan kompa mozna zmienic na eur. Jesli masz wersje US to DRL jest tutaj standartem. Odblaski w wersji LCI sa w tylnym zderzaku, za to brak jest swiatla przeciwmgielnego.

Historie servisu mozesz sobie sprawdzic na carfax lub nada .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Moja z usa ma spryskiwacze i dzialaja a nie ma xenonow....(sprawdzone dzis po vinie przez aso ze auto wyszlo z fabryki z nimi)Wiec jak bede montowal xenony to jeden problem mam juz z glowy,czujniki znalazlem na allegro urzywane po 100zl za sztuke wiec nie tak duzo chodz roboty sporo,sprawdze dokladnie czy takie xenony bez tych czujnikow faktycznie beda oslepiac czy smialo mozna je montowac ale dzieki wszystkim za opinie i rady :)
Tylko BMW !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawy roznic po za nawigacja, falami radiowymi, swiatlami itp a dosc istotna jest map sterownika silnika jest inna dla auta z USA a inna dla EUropy (inny rodzaj/jakosc paliwa itp)

 

Jak ktos przejedzie sie wersja europejska i USA tym samym modelem/silnikiem zobaczy roznice. Pozdrawiam

PARTNER BMW AG


POLSKIE MENU BMW NAWIGACJA E60 E61 E70 E71 X5 X6 E90 F01 F07 F10 F25 F30 G01 G05 G11 G20 G30 KONWERSJA USA EUROPA


KODOWANIE, PROGRAMOWANIE, NAPRAWA NAWIGACJI CCC/CIC/NBT, AKTUALIZACJA, CARPLAY


telefon +48 504384405


http://menupolskie.pl/foto/bmw/baner.gif


http://www.menupolskie.pl/polskie-menu/bmw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawy roznic po za nawigacja, falami radiowymi, swiatlami itp a dosc istotna jest map sterownika silnika jest inna dla auta z USA a inna dla EUropy (inny rodzaj/jakosc paliwa itp)

 

Jak ktos przejedzie sie wersja europejska i USA tym samym modelem/silnikiem zobaczy roznice. Pozdrawiam

 

Możesz napisac coś więcej? bo w danych technicznych nie widać jakiś rożnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak ktos przejedzie sie wersja europejska i USA tym samym modelem/silnikiem zobaczy roznice. Pozdrawiam

 

Chyba kolego troszkę przesadzasz. Jeżeli są w ogóle inne mapy to jest to nieodczuwalne a tym bardziej tego nie da się "zobaczyć". ;) Wg mnie mapy są te same a z różnic w "sile" paliwa wynika to, że mają podane w danych technicznych inne moce maksymalne i momenty obrotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak ktos przejedzie sie wersja europejska i USA tym samym modelem/silnikiem zobaczy roznice. Pozdrawiam

 

Chyba kolego troszkę przesadzasz. Jeżeli są w ogóle inne mapy to jest to nieodczuwalne a tym bardziej tego nie da się "zobaczyć". ;) Wg mnie mapy są te same a z różnic w "sile" paliwa wynika to, że mają podane w danych technicznych inne moce maksymalne i momenty obrotowe.

 

 

tak, maja inne parametry techniczne, dotyczy do chyba wiekszosci modeli bmw audi itp

 

o to przyklad kolegi z forum ktory posiada 545 e60 z usa i toyote

 

E60 545 w USA ma 325hp a nie 333 jak w EU ,wiem bo mam taka i tak jest napisanie w instrukcji obslugi. A teraz niech ktos mi powie czy da sie i jak to zmienic

 

moment jest taki sam,a te konie pewnie przez normy spalin,mam tez camry 07,V6 ma 268 a w Rosji taka sama ma 277

PARTNER BMW AG


POLSKIE MENU BMW NAWIGACJA E60 E61 E70 E71 X5 X6 E90 F01 F07 F10 F25 F30 G01 G05 G11 G20 G30 KONWERSJA USA EUROPA


KODOWANIE, PROGRAMOWANIE, NAPRAWA NAWIGACJI CCC/CIC/NBT, AKTUALIZACJA, CARPLAY


telefon +48 504384405


http://menupolskie.pl/foto/bmw/baner.gif


http://www.menupolskie.pl/polskie-menu/bmw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.