Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najprawdopodobniej wtryski. Zrob test przelewowy i zobacz ile naleje w menzurki i na ktorym wtrysku. Ta z najwiekszym poziomem paliwa bedzie oznaczac ze wtrysk do wymiany/regeneracji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Postawiłbym też na czujnik wałka rozrządu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
... jezdzilem na kompa i nic nie pokazuje. :mad2:

a ja mam podobnie, tyle że auto przed FL. I nikt nie potrafi mi pomóc. W poniedziałek jadę do serwisu Bosha do Świebodzina, może coś znajdą.

Podejrzewam pompę VP44 :/ , bo problemy zaczęły się na urlopowym wyjeździe - podczas jazdy spadł mi wężyk na powrocie paliwa z wtrysków, który dopiero co wymieniłem.

Chciałem polepszyć, a jest zupełnie odwrotnie :mad2:

Opublikowano
Kolego moze dales za luzne wezyki nadmiarowe i powietrze dostaje sie do wnetrza VP44. Zawsze pierwszym ogniwem jest zapowietrzanie sie, nastepnie zacieranie tloka przestawiacz kata wtrysku, nastepnie w zwiazku z tym upalanie sie tranzystora. Ale powietrze to pierwszy "podejrzany" w calym tym balaganie. Kolego zamontuj GUMOWE wezyki nadmiarowe 3,2 mm. NIE ZAKLADAJ SYLIKONOW na nadmiary bo Ci sie beda slizgac i puszczac powietrze. Kolejna sprawa to montaz zaworow dlawiacych na wezu zasilania i powrocie - dzieki temu mamy "zamknieta" pompe w paliwie. Przyczyna moga byc takze niedokrecone przewody wysokiego cisnienia na wtryskiwaczach i pompie VP44.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ten problem, znany z silnika *25 tds ciebie raczej nie dotyczy, masz cr, i ja stawiałbym na wtrysk - testowałeś na przelew czy programowo?-
Opublikowano
jeszcze jedno pytanie.. moze jest mozliwos pdkrecenia dawki paliwa na cieplym moze jest za mala???wiecie cos otym??

da się ale tylko przez modyfikacje programu sterownika ( remap = chiptuning) ... na pewno nie DISem...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
literatura fachowa jasno mowi o korekcji dawki rozruchowej w wysokopreznych jednostkach zasilanych VP44 w BMW wlasnie za pomoca DIS. Ja tylko wspomnialem to co napisali ludzie madrzejsi kilkaset razy od nas :wink:
Opublikowano
Kolego moze dales za luzne wezyki nadmiarowe i powietrze dostaje sie do wnetrza VP44...

Takie miałem podejrzenia, wymieniłem wężyki jeszcze raz. Sprawdziłem pompkę w baku i nic nie zauważyłem.

Poza tym jakby to był problem z zapowietrzaniem to po dłuższym postoju nie było by lepiej, tylko gorzej.

Opublikowano

Co do zlego odpalania przy cieplym silniku.. obstawiam wtryski.

Miełem takie przypadkiw 2 autach. Na zimnym ok, a na ciepłym .. jak humorek dopisał, w jednym był jeden wtrysk, w drugi, 2 wtryski , po regeneracji auta jak nowe. Problem w tym, że trzeba jechać do kogoś kto się zna na dieslach.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
literatura fachowa jasno mowi o korekcji dawki rozruchowej w wysokopreznych jednostkach zasilanych VP44 w BMW wlasnie za pomoca DIS. Ja tylko wspomnialem to co napisali ludzie madrzejsi kilkaset razy od nas :wink:

to kiedyś zrób test zmień wartość paliwa dla dawki startowej przez DISa i sprawdź czy w mapie wykonawczej coś się zmieniło :wink: to samo jest z EGRem ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.