Skocz do zawartości

romanikxxl

Zarejestrowani
  • Postów

    230
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O romanikxxl

  • Urodziny 16.06.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 M PAKIET M57T2D25
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia romanikxxl

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. To źle zrozumiałem twoją wcześniejszą wypowiedź bo myślałem ,że chodzi o zmianę 4 pin na 3 pin.
  2. Czy błąd podgrzewacza paliwa nie wraca? Bo wyczytałem ,że te podgrzewacze 3 pinowe są inaczej sterowane i nie powinny działać w miejsce 4 pinowych
  3. Próbowałem dzisiaj Istą zrobić ale poległem.W pionie nie było potrzeby nastaw a w poziomie nie udało mi się wycyrklować lustra tak aby było ok :cry: PS. Dziś stanąłem przed bramą garażową,odpaliłem Istę i happy end :D
  4. Witam! Rozwiązałem swój problem osobiście! Otóż,w programie ISTA+zablokowałem kluczyki nr 1 i 2,które miały status na "udostępniony" a posiadam kluczyki nr 3 i 4. Funkcja Car Access System automatycznie przeszła na kluczyki nr 3 i 4. :D
  5. Wydaje się jednak ,że potrzebna będzie aktywacja wtryskiwacza viewtopic.php?f=70&t=278774
  6. To w takim razie, gdzie albo kto mi to ogarnie( serwis bmw,jakiś inny program)? A tu screeny z isty
  7. Źle się wyraziłem,chodzi o to by te klucze miały opcję Access Key. Jeżeli da się tę funkcję przypisać do kluczy nr 3 i 4 to ok. Moje pytanie ,jak to zrobić ISTA?
  8. Dzięki za odpowiedź. Trochę uczę się poruszania po Ista i nie bardzo wiem gdzie co i jak kliknąć. Moje domysły co do kluczy są podobne. Jak to zrobić, żeby nadać im nr 1 i 2?
  9. Witam. Posiadam dwa klucze do auta. W obu kluczach działa pilot od centralnego otwierania ,jeżdżą szyby i odpalają auto w slocie.Natomiast nie działa bezkluczykowe odpalanie jak i otwieranie auta (pokazuje się żółty przekreślony kluczyk).Tak kupiłem. Po podpięciu auta do ISTA nie pokazuje błędów,klamki i anteny sprawne,baterie wymienione.Klucze mają nr 3 i 4 sprawdzone w ISTA. Co zrobić aby usprawnić tę funkcję?
  10. Rozumiem ,że masz ksenony?
  11. Zaślep egr i zobacz czy jest poprawa.Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania!
  12. Podepnij auto pod kompa i sczytaj błędy, wg. mnie to czujnik położenia wałka rozrządu.Masz dwa nr 5 i nr 18 na rysunku dlatego potrzebna jest diagnoza komputerowa http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AW51&mospid=47673&btnr=11_2170&hg=11&fg=15 Myślę,że jak by czujnik wału korbowego nawalił to by w ogóle nie odpalił.
  13. Włącz silnik i sprawdź wtedy czy Ci stuka magiel. Podczas jazdy może stukać inna część.Podjedź do diagnosty i sprawdź zawieszenie.
  14. W tym roczniku możesz mieć jeszcze filtr sznurkowy! Sprawdź ewen.wymień na separator! Błąd przepływki wyszedł pewnie przez olej!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.