Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik jak wspomnialem m20b20 129 koni. Lalka 1989rok. Spooooro doinwestowana. Jesienia planowana zmiana silnika na 3.5 lub 4 l v8 zobaczymy..

 

IMG_5149.JPG

 

IMG_5150.JPG

 

IMG_5153.JPG

 

IMG_5159.JPG

 

IMG_5161.JPG

 

IMG_5162.JPG

 

opinie mile widziane :)

Opublikowano
wizualnie bardzo dobrze się prezentuje. do tej budy to proponuje silnik 3,5 l. felgi pasują do samochodu. mam samochód z takim samym silnikiem- do normalnej jazdy wystarczy. pozdro

V8 jest wiele lepsze i szybsze, ale nie wiem czy oplaca sie taki swap. W tym przypadku zmienic trzeba wszystko, hamulce, zawieche, calkowity uklad napedowy... Jak juz sie z tym uporamy to nadal bedziemy jezdzic slabo wysposazonym samochodem. Na takie swapy najlepiej kupywac jakies zarzniete, ale trzymajace sie kupy 535. W takim przypadku zmieniamy tylko piecyk, komp i takie tam i cieszymy sie szybkim autem. Zazwyczaj 535 sa na dobrym wypasie to i wyposazenie mamy ciekawe. W takim przypadku wejdziemy w koszta niesamowicie. Taniej wyjdzie kupic gotowe, piekne 540.

Opublikowano
Z zewnątrz miodzio, środek imo lipa niesamowita :/ Golas kompletny i jeszcze ta skóra w niebieskim odcieniu pasująca.. do niczego. Tak jak kolega wyżej napisał 4.0 v8 bym nie pakował, 3.5l i tak byłoby super no i na twoim miejscu właśnie zmodernizowałbym trochę środek. Fajnie byłoby z //M kierownicą trójramienną, el. szyby przynajmniej na przód i skóra szara wraz z boczkami gniecionymi :cool2: Oczywiście to tylko moja opinia, to Tobie ma się podobać. Nie pisałem tego aby kogokolwiek urazić, bo mogło to zabrzmieć dość niegrzecznie :lol: Pozdrawiam!
Brokatrot Metallic
Opublikowano
Z zewnątrz miodzio, środek imo lipa niesamowita :/ Golas kompletny i jeszcze ta skóra w niebieskim odcieniu pasująca.. do niczego. Tak jak kolega wyżej napisał 4.0 v8 bym nie pakował, 3.5l i tak byłoby super no i na twoim miejscu właśnie zmodernizowałbym trochę środek. Fajnie byłoby z //M kierownicą trójramienną, el. szyby przynajmniej na przód i skóra szara wraz z boczkami gniecionymi :cool2: Oczywiście to tylko moja opinia, to Tobie ma się podobać. Nie pisałem tego aby kogokolwiek urazić, bo mogło to zabrzmieć dość niegrzecznie :lol: Pozdrawiam!

Przy taki wnetrzu trzeba sie troche narobic, naszukac i zaplacic. Niebieska skora to nie wszystko. Polka wkolo lewarka drewniana, ktora do niczego nie pasuje, dywaniki AC Schnitzer... troche tego jest, a i pewnie nazbieralo by sie wiecej. Z zewnatrz tez mi sie pododba, ale ja bym zostawil grill chromowany (do czarnego swietnie pasuje) i nie lakierowal gumowych listw na zderzakach, bo odrazu widac ze ktos tu maczal niezle palce.

krzysztof, a na co tu sie obrazac i urazac? Kazdy pisze to co widzi (bynajmniej ja i pisze to co ja widze i co ja bym zmienil lub co zrobil). Ja tez jestem otwarty na krytyke i kazda chetie przyjme. Chociaz sie czegos dowiem.

A ja dalej jestem zdania ze tego egzemplarza nie warto swapowac, a tym bardziej na stare konstrukcyjnie M30. Boicie sie V8 czy jak? :lol: Moim zdaniem jak cos robic to porzadnie. Bo moze sie okazac ze tylko wywali sie kase, a efekt bedzie mizerny.

Tez myslalem zeby wsadzic do swojej E34 V8, ale co to byl by za sens? Za silnik trzeba zapalcic min te 2tys, plus ukl napedowy, plus zawiecha plus hamulce plus robota. Minimum 5tys trzeba utopic zeby to dzialalo. To ja wole pogonic obecne 520i za te 7-8tys, dolozyc te 5tys i kupie gotowe, ladne 540 i do tego na ful wypasie jak to sie mowi. Kase wywalic to kazdy umie. Trzeba troche przemyslec kilka spraw zanim zaczniemy bezmyslnie wydawac pieniadze dążąc do nikad.

Ilez to na allegro przewinelo sie takich swapow za ktore nawet nikt 5tys nie chce dac.

Opublikowano

Krytyka bardzo mile widziana :) Faktycznie zapuscilem troche srodek hehe, ale elektryka lezy w garazu kupilem drzwi z wiazkami wszystko bedzie pospinane jak skoncze blachowe robic. Dzis idzie do robienia wlewu (gnije) i malowania + polerka. Bardziej skoncentrowalem sie na budzie niz na srodku. Ale nadrobie to w tym miesiacu. Skore dobrze kupilem, ze tak powiem i chyba najszybciej bedzie ja przefarbowac na czarny, nie moge nigdzie dostac podlokietnikow do foteli .. ;/ Grill jakos ten bandzior czarny mi sie spodobal :) drewno na srodku dostalem okazyjnie i juz wrzucilem, a to ze wzgledu na to ze mam boczki z drewnianym wykonczeniem do drzwi, ale zloze to przy montazu elektryki na szyby.

 

Co do silnika to nie wiem .. jestescie bardziej zorientowani zmiana na PBpijce m30b35 tez wiaze sie z zmiana hamulcow itd?

 

Sporo zainwestowalem w to auto i szkoda byloby mi je teraz gonic, zewnetrznie bedzie dopieszczona na igle .. i chyba jedynie swap wchodzi w gre

Opublikowano

Nikt ci nie karze zmieniac hamulcow, tylko zebys sie nie zdziwil przy pierwszym ostrym hamowaniu. Rozpedzic samochod to tylko 50% sukcesu.

 

No jak masz wnetrze z drewnem to juz cos. U siebie tez zmienialem, bo mialem bez, a ze kupilem cale za 100zl to zmienilem. Zeby wszystko gralo trzeba zmienic boczki, 2 schowki po prawej i lewej stronie i polowe tunelu (elementy drewna po prawej stronie kierownicy i maly element przy schowku pasazera). Mozna tez je oderwac i przykelic na silikon jak ja to zrobilem, bo tunel byl podziurawiony po CB.

Opublikowano

Nikt ci nie karze zmieniac hamulcow, tylko zebys sie nie zdziwil przy pierwszym ostrym hamowaniu. Rozpedzic samochod to tylko 50% sukcesu.

 

Święte słowa :)

 

W takim razie zabieram się po weekendzie na poszukiwanie brakujących elementów. W Bydgoszczy akurat części jest pod dostatkiem także nie będzie większego problemu :) a nad tym silnikiem to jeszcze pomyśle, bo może faktycznie zostawić ten m20b20 chodzi idealnie a do codziennej jazdy starczy.. na tor się nie wybieram:P

Opublikowano

jeśli już w głowie swap to najlepiej dorwać m70 i tam posadzić. jeśli ma być to v8 to m62b44, można dorwać jakieś e32 750 z zajechaną budą i takim silnikiem i wtedy mamy dawcę do hebli i reszty bo to praktycznie to samo.

chociażby tutaqj masz. kupujesz skrzynię od m30 i śmigasz 550 :D

http://moto.allegro.pl/bmw-750-il-zobacz-i1756368859.html

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Opublikowano

Dobra - ja swoje 3 grosze odnośnie wyglądu.

Minusy to moim zdaniem przyciemnione tylne szyby i to coś malowane na masce. Reszta jak najbardziej znakomita!!!

Układ napędowy - to zależnie od oczekiwań - mi 2 litry wystarczają w zupełności :)

 

pozdrawiam

Opublikowano
jeśli już w głowie swap to najlepiej dorwać m70 i tam posadzić. jeśli ma być to v8 to m62b44, można dorwać jakieś e32 750 z zajechaną budą i takim silnikiem i wtedy mamy dawcę do hebli i reszty bo to praktycznie to samo.

chociażby tutaqj masz. kupujesz skrzynię od m30 i śmigasz 550 :D

http://moto.allegro.pl/bmw-750-il-zobacz-i1756368859.html

To tez wyjscie. Kupic caly samochod na dawce i tyle. Jak juz tak mocno chce M30B35 to kupujemy 535i i przekladamy co chcemy.

Opublikowano

koelgo masz 2 drogi

żeby zrobić z tego prawdziwe 535i musisz przełożyć całą wiązkę elektryczną (całą łącznie z kabinową) całą belkę zawieszenia tylnego z dyfrem, wał, skrzynie, silnik, przednie hamulce (moim zdaniem i tak te z 535 są za słabe) chłodnice, itp

wiąże się to z rozbebeszeniem samochodu do zera (przerabiałem ten temat)

tak to wyglądalo u mnie:

IMG_0896.JPG

IMG_0898.JPG

bez dawcy nie ma co podchodzić to tematu, zginiesz na małych pierdółkach i podobnych elementach których jest masa

efekt MOŻE być powalający, można rozebrać i wypicować silnik i wtedy wygląd M30 pod maską skosi wszystkie plastiki!!

 

druga droga to olanie wyposażenia i włożenie silnika na tej wiązce co jest, nie trzeba rozbebeszać wnętrza zawias i tak trzeba zmieniać

ps o zdrowe e34 jest obecnie baaaardzo trudno więc jak takie masz to nie sprzedawaj

 

wymaga to ogromu pracy, wiem dokładnie bo przerabiałem temat u siebie w mojej e34

pozdro i służę poradą!

Opublikowano
No i bylo warto? Pewnie teraz powiesz ze tak, ale w czasie pracy nie raz se plules w brode, dlatego moim zdaniem lepiej odrazu kupic gotowy egzemplarz i dac se spokoj z M30B35.
Opublikowano

Przemyślę sprawę tego m30b35, bo to chyba najlepsze rozwiązanie poza pozostaniem przy m20b20.

 

kilka fotek z dziś lala już jest zdrowa :)

 

Zdj%2525C4%252599cie0562.jpg

 

Zdj%2525C4%252599cie0564.jpg

 

Zdj%2525C4%252599cie0569.jpg

 

Zdj%2525C4%252599cie0570.jpg

 

Zdj%2525C4%252599cie0574.jpg

 

testuję malowanie przedniego grilla na srebrny jutro jak poskładamy i przejdzie polerkę wrzucę fotki. Sam jestem ciekaw jak będzie to wyglądało

Opublikowano
No i bylo warto? Pewnie teraz powiesz ze tak, ale w czasie pracy nie raz se plules w brode, dlatego moim zdaniem lepiej odrazu kupic gotowy egzemplarz i dac se spokoj z M30B35.

 

heh a znajdź 535i które nie jest zakarane?? ja już baaardzo dawno takiej nie widziałem, te auta mają dobre osiągi a są bardzo tanie, więc ludzie orają nimi pola i wiejskie drogi, M30 to zniesie, ale buda się rozsypie...

roboty było sporo, czy warto??? to już kwestia indywidualna, ja robiłem wszystko sam więc mnie to kosztowało niewiele dawca 1200zł + ok 1000zł nowe części zawieszenia, filtry, uszczelki itp w czasie roboty nie raz się wkurwiałem, to chyba normalne, ale ani razu nie pomyślałem żeby sobie odpuścić

nie miałem ciśnienia żeby szybko to zrobić, jeździłem czym innym, ale zlecając to komuś to już większe koszta

 

jedyne czego żałuje to hamulce, i tak będę musiał założyć coś innego bo fabryczne nie dają rady, a już seryjne lite tarcze z 520 to porażka :mad2: :mad2:

 

działaj kolego i nie wymiekaj

Opublikowano
jedyne czego żałuje to hamulce, i tak będę musiał założyć coś innego bo fabryczne nie dają rady, a już seryjne lite tarcze z 520 to porażka :mad2: :mad2:

 

działaj kolego i nie wymiekaj

 

a fabryczna droga chamowania 40m to skąd się bierze? :twisted: (tzn czy tylko w jakies wersji silnikowej tak dobrze chamował, czy we wsztstkich?? :norty: )

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
jeden raz to żadna sztuka, ale jak już się ostro goni i jeszcze po drodze wypadnie kilka hamowań z wyższych prędkości to robi się cienko i nie ma w co deptać, nie hamują, e34 swoje waży
Opublikowano

Ostatnio widzialem zwykla 2.0 24V i miala wentylowane taracze z przodu. Ciekawe czy to seria czy ktos sam zalozyl. Tez mam mozliwosc kupienia za doslownie kilak zlotowek hamulcow od 535i, ale nie widze w tym sensu, bo moje auto nie sluzy (a raczej nawet nie potrafi) szybko jezdzic.

Co do swapow to wlasnie moj kumpel zrobil tak, kupil 535i za gorsze, wyjal silnik, sprzedal go chyba za kilka stowek, kupil od braciaka M60 4.0 za 1000zl, zaaplikowal do budy 535i i lata az miło. Brakuje tylko ręcznej szóstki, narazie musi sie zadowolic piatką. Te auto doslownie lata. Silniczek pochodzi z Anglika E32, ktory mial naganiane malo km.

 

Filonq ty chyba nie masz na co kasy wydawac? Zaraz tyle w nia zainwestujesz ze koszty wyniosą cie jakies E39 albo E38.

Opublikowano

rafal735r powiem Ci inaczej, juz dawno bym mial E38 za ta kase jaka wydaje na ta e34:) ale mialem juz 10 samochodow w tym bmki, ostatnia byla E36 1991 rok 1.8 m40 nawet gdzies foty mam ;p jeszcze na felgach 15, pozniej dostalo 17 mkontur wygladala zacnie, ale nie moge znalezc zdjec. :cry:

 

IMG_1113.jpg

IMG_1111.jpg

 

troche zaluje, ze ja sprzedalem ale po poltora roku poszla za tyle co kupilem :D zreszta nadal jezdzi u mnie w miasteczku i codziennie ja widze :D

 

w tym czasie pracowalem z kolesiem, ktory mial wlasnie E34 srebrna i troche nia pojezdzilem, od tego momentu moim jedynym celem stalo sie E34 czarne w roczniku 88-91 i inne auto nie wchodzi w gre do dzis. zadne e39 ani inna bmka tak mnie nie zainspirowala jak ta, ktora mam. jutro wrzuce kilka nowych fotek, bo wczoraj wyjechala od lakiernika :) (ps. nie malujcie grilla na srebrno - tragedia hehe, dzis przemalowywalem spowrotem na czarny)

 

Zdj%2525C4%252599cie0582.jpg

 

jutro wrzuce zrobiona po mojemu tak jak mialo byc :) z czarnym przodem :)

Opublikowano
Całe szczescie bo bys strasznie skaleczyl ten samochod. E34 najladniejsze jest w oryginale. I tez uwazam, ze to najladniejsza beemka :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W koncu zabralem sie za fotele :) pol dnia dzis walczylem areografem ale efekt widac:D jeszcze jutro poprawie zeby przebic nie bylo.

 

po lewej fotel po malowaniu.. :)

 

 

Zdj%2525C4%252599cie0612.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.