Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wiem że ciężko określić jak powinno chodzić wspomaganie pisząc. Otóż jeżdze swoją e39 już 3 latka i nigdy nie zwracałem uwagi z jaką siłą chodzi moje wspomaganie, ale niedawno kumpel się przejechał i powiedział że coś mam nie tak z tym wspomaganiem, że ciężko chodzi szczególnie kręcąc na postoju.

Olej wymieniony, pompa nie buczy, może tak ma być że w e39 to wspomaganie trochę ciężej chodzi niż w innych autach.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
servotronic w e39 był w standardzie ? Być może właśnie o to się rozchodzi... u mnie (z servo) na parkingu można sobie prawie, że jednym palcem kręcić (w każdym razie prawie nie czuć oporu) a im szybciej tym "ciężej"
Opublikowano
servotronic w e39 był w standardzie

 

niestety ale servotronic nie był montowany w standardzie, jeśli Się nie mylę to dopiero w poliftowych wersjach

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

servotronic byl i jest zawsze opcją w bmw.

e39 bez servotronica rzeczywiscie cieżej się kreci .. mam porównanie z dwoma e39 jedno ma drugie nie.

bez servo na 225 oponach jest powiedzmy ze normanie... ale przy szerszej oponie jest cieżko kręcić sprawdzone na 235.

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.