Skocz do zawartości

E30 na początek.


Maikel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to zależy ile się jeździ, nie pchał bym gazu, jeżeli będziesz robił mało kilometrów, ja kupiłem swoje 320i za niecałe 5 000 i odrazu wiedziałem co chce z nią zrobić, więc patrzyłem tak naprawdę tylko na ogniska rdzy i podwozie, ale i tak nie udało mi się wszystkiego dostrzec. Ogólnie jeśli nie będzie spawana z 5 części (widziałem taki egzemplarz na własne oczy) to jest ok :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pamiętaj nie daj się namówić na 1.6 1.8 2.4 :nienie: a jak dasz się namówić :duh: to zrezygnuj i kup golfa 2.

Co chcesz o tych silników?? M10 to pancerne silniki a m40 jak sie dba to jedzie. A diesel... jak to diesel albo jedzie albo stoi. Jak ma m m40 b18 na gazie przebieg ponad 300tyś i jeździ. Od 150 tyś zgazowana. bez wiekszych problemów, aczkolwiek ma swoje kaprys (głównie rozrząd). Nie ogarniam tego po auto mi ma służyć i służy. 20tyś rocznie, z czego trzy raz trasa sosnosiec-puck. i nigdy nie było problemu.

 

Zwróć uwagę że m20 też miały i mają swoje kaprysy a ze wzgęlu na większą moc cieżej znaleść ładnie utrzymany egzemplarz.

I kolego co miałeś tyle bawarek, nie powioesz chyba że e30 nawet z m40czy m10 jest gorsza od Golfa II, bo chyba sobie jakieś jaja na forum zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M40 to kupa i nie podlega dyskusji możecie zachwalać swoje 1.6 czy 1.8 :duh: ale ja zdania nie zmienię prowadzę KLUB PASJA gdzie BMW jest czczone i wielbione żaden z członków klubu nie jeździ m40 a dlaczego? BO TO LIPA :!: :!: :!:

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo jak ktoś nie umie dbac to mówi że lipa. Kążdy silnik ma coś a że m40 ma tego wiecej to nie zmienia fakty że silnik był jest i jeździ i wielu osobom jeździ bez problemu. A jak ktoś nie oczekuje cudownych osiągow to na 100procent mu się sprawdzi i na pewno bedzie lepszym wyborem niż "VW Golf II" który przytoczyłes.

Ale pewnie z Twoim klubie chodzi hasło Albo R6 albo Golf 2 i pewnie wiekszość jeśdzi Golf II :twisted: :twisted:

 

No i nikt tu nie zachwala M40, jak piszesz, tylko piszą że M40 to nie jest żadna padaka czy kupa jak twierdzisz. Są to silniki które wmaga trochę wiecej czułości niż np.m10 czy m20. Ale na pewno nie jest to "kupa". Mnie tez już denerwuja te drobne przypadłości tego silnika, ale nie mam wiekszych problemów. Po za tym jak silnik ma już dobre 300tyśkm i 8 właścicieli to może cos w nim być nie tak. A niestety nie jest to silnik jak w Golfie II że za 100 zlotych zrobisz mu remotn tylko trzeba trochę kasy dać by to jechało jak nalezy. A że takie osoby jak ty nie mają na to kasy wiec robia po łepkach a igłosze tezy "lepiej GII niz bmw"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: 1.8 w golfie II jest bezawaryjny tani w eksploatacji i całkiem przyzwoicie przyspiesza.

Po drugie: nie mam żadnego znajomego który jeździ golfem II ale sam takiego kiedyś miałem i wiem co piszę.

Po trzecie: M40 to lipa tak było jest i będzie, niedostatek mocy, kiepski dźwięk silnika, i duża awaryjność to chyba wystarczające powody aby omijać taki motor z daleka. M20 nie jest może bezawaryjne ale brzmi przepięknie i jedzie dużo lepiej niż M40 a to wystarczające powody aby zainteresować się tym silnikiem :cool2: .

Po czwarte: hasło w naszym klubie to R6 albo V8 :cool2:

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

decyzja należy do niego...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po pierwsze: 1.8 w golfie II jest bezawaryjny tani w eksploatacji i całkiem przyzwoicie przyspiesza.

quote]

od tego jest golf, ma byc tani.

 

M40 przyśpiesza lepiej od 90km z golfie. A jeśli mówisz o prawie gti o mocy 115km to rzeczywiście jexdzi golf lepiej. Ale chyba nie wypada porównywac osiągów auta co wazy 850kg z beemką co waży ponad 1100kg ( w moim przypadku).

Racja m20 jest udana konstrukcją i lepszym wyborem, co do tego nikt nie ma watpliwosci.

a e30 z silnikiem m40 zawsze bedzie przed golfem, nawet z racji z jakosci wykonania, prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nadglowski to tak samo jak koledzy którzy mają v8 i wyżej mogą nazwać dzwięk twojej rzędowej 6 popierdem. dla mnie nie liczy się co jest pod maską tylko że jeździ z śmigłem na masce- jedna marka jedna pasja.

niektórych nie stać żeby trzymać 6 garów pod maską a ty nie musisz im uświadamiać że bmw z 4 garami to nie bmw...

co do kosztów utrzymania to rzeczywiście niewiele większe.... przecież 318 pali prawie tyle samo co 320 a 320 pali niewiele mniej niż 325 i :D

poza tym chłopak ma 2,5 kafla na e30 z 6 cyl motorem... i osiągi 320 do 318 wcale nie są tak powalająco lepsze

no i ciekawe dlaczego w m3 e30 siedzi 4 garowy silniczek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myślę że nawet z silnikiem diesla to dalej jest BMW :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: 1.8 w golfie II jest bezawaryjny tani w eksploatacji i całkiem przyzwoicie przyspiesza.

Po drugie: nie mam żadnego znajomego który jeździ golfem II ale sam takiego kiedyś miałem i wiem co piszę.

Po trzecie: M40 to lipa tak było jest i będzie, niedostatek mocy, kiepski dźwięk silnika, i duża awaryjność to chyba wystarczające powody aby omijać taki motor z daleka. M20 nie jest może bezawaryjne ale brzmi przepięknie i jedzie dużo lepiej niż M40 a to wystarczające powody aby zainteresować się tym silnikiem :cool2: .

Po czwarte: hasło w naszym klubie to R6 albo V8 :cool2:

kolega nadglowski jak zwykle poraża swoją wiedzą i doświadczeniem.Te auta mają ponad 20 lat,dla aut to kilka epok nawet jak się o nie dba są awaryjne.Ty jak będziesz miał 50 lat też będziesz cierpiał na niedostatek mocy i awaryjność na pewno większą niż M40.Poza klekoczącym rozrządem silnik nie ma większych wad.

Poza tym kto przy zdrowych zmysłach chciałby jezdzić golfem II????

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla żony skusił bym się na GTI Edition One :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię te forum, ale przez takich przemądrzałych ludzi te forum jak i marka traci w moich oczach, ale ja nie o tym.

 

Jak ktoś napisał, jedna marka jedna pasja!

Jeśli kupisz zadbany egzemplarz to będziesz miał z tego wielką radość.

Osobiście też szukam e30, ale R6 i nie dlatego aby nazywać R4 pierdykami czy innymi niesamochodami, ale dla tego że nadszedł czas spełnić swoje marzenie.

Nie stać Cię, poszukaj 1.6 albo 1.8, ale zwróć uwagę na budę, i silnik, czy nie tykają mu zawory.

Jak będziesz zadowolony to może kiedyś i dla Ciebie przyjdzie czas na "większe" E30.

powodzenia

 

p.s. Jak będę chciał do Klub Pasja, to neich mnie ktoś walnie:)

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię te forum, ale przez takich przemądrzałych ludzi te forum jak i marka traci w moich oczach

 

 

 

każdy może prawda... krytykować.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Jak będę chciał do Klub Pasja, to neich mnie ktoś walnie:)
:cry2:

Nie przyjmujemy nowych członków a odwiedziny tylko na indywidualne zaproszenia więc jesteś bezpieczny.

 

http://moto.allegro.pl/bmw-325i-drift-tuning-i1764429897.html

 

Co wy na to?

 

1. :shock:

2. :lol:

3. :)

3. :?

4. :nienie:

5. :duh:

6. :mad2:

7. :cry2:

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malarz, artysta :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu poleca coupe ale ja wiem że i kombi daje radę jeśli się ktoś zna na mechanice.

http://www.youtube.com/user/filipwwa#p/u/4/1J0RjPJWcwU

Jeśli jednak jesteś początkujący to polecam 324 td

jest ciężkie do zajechania a mocy ma wystarczająco przy w miarę oszczędnym spalaniu.

Miałem e30 324d i do tej pory żałuję jego sprzedaży :cry2:

Bo aliwo można kupić naprawdę tanio a resztę kasy inwestować w części co przełoży się na komfort jazdy.

silniki 1,6 i 1,8 są dobre ale do kosiarki

1,8 IS jako jedyny jest odpowiedni ale ma też kilka mankamentów.

jeśli już to bierz 324 albo 320i jeśli koniecznie benzyna

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszystko w jak nagorszym znaczeniu, chodż bok z tymi wlotami to jak dobrze kojarze to rieger cos takiego oferował 20 lat temu do e30. Wtedy to było coś a teraz....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu poleca coupe ale ja wiem że i kombi daje radę jeśli się ktoś zna na mechanice.

http://www.youtube.com/user/filipwwa#p/u/4/1J0RjPJWcwU

Jeśli jednak jesteś początkujący to polecam 324 td

jest ciężkie do zajechania a mocy ma wystarczająco przy w miarę oszczędnym spalaniu.

Miałem e30 324d i do tej pory żałuję jego sprzedaży :cry2:

Bo aliwo można kupić naprawdę tanio a resztę kasy inwestować w części co przełoży się na komfort jazdy.

silniki 1,6 i 1,8 są dobre ale do kosiarki

1,8 IS jako jedyny jest odpowiedni ale ma też kilka mankamentów.

jeśli już to bierz 324 albo 320i jeśli koniecznie benzyna

 

kolejny mądrzejszy od inżynierów bmw wstawia m40 do kosiarki.

co wam to m40 zrobiło że je tak dyskwalifikujecie?

chłopaki mają jeżdżą leją dobry olej i jakoś im nic nie klepie i sie wkręca

jak się dba tak się ma.

wolę 1.8is od 320 bo z takowej bmw się przesiadłem na 318/318is.

Nie polecaj chłopakowi 318is jeżeli nie wiesz ile co kosztuje do tego silnika bo znowu będziemy czytać ogłoszenia sprzedam 318is coś rzęzi w silniku.

wg mnie za 320 przemawia tylko dźwięk silnika bo nic innego nie mogę znaleźć

ja też polecam touringa ale tylko dlatego, że są to najmłodsze egzemplarze produkcji

proponuje Ci przy twoim budżecie szukać zdrowej trumny z jeżdżącym m40 +LPG, pojeździć troszkę i sprawdzić, czy dasz radę utrzymać i w przyszłości wrzucić m50b25 bo swap na m20 jakoś mi się nie widzi...

 

A co do linku w którym pokazujesz jak kombi zamiata to wiedz że nawet b25 tak nie wywija bo pokazałeś doładowane m20 na prawie 1BARZE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.