Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po wymianie wtrysków pojechałem na jazde próbną ,po chwili kiedy jej dałem troszkę wiecej gazu na /sport/ zapaliła się informacja że check injeksions controls

jakoś tak, sorki jak zle napisałem, ale auto przestało jechac chodziło jak ursus,po wyłączeniu kluczyka i parokrotnym przekreceniu komunikat znikną ,ale potem dalej to samo ,prosze o porady ,z góry dziękuje

Opublikowano
zwyczajnie jeździ ,ale za kazdym razem gdy mocniej przyspiesze wpada w tryb awaryjny staje gaszę po chwili jedzie zwyczajnie, co do wtrysków jednak nie nowe założyłem znalazłem regenerowane przez firmę bosch na gwarancji a oco chodzi z tą adaptacją czy w 530d też się to robi
Opublikowano
zwyczajnie jeździ ,ale za kazdym razem gdy mocniej przyspiesze wpada w tryb awaryjny staje gaszę po chwili jedzie zwyczajnie, co do wtrysków jednak nie nowe założyłem znalazłem regenerowane przez firmę bosch na gwarancji a oco chodzi z tą adaptacją czy w 530d też się to robi

Z tego co czytałem na kilku forach to jeśli wymieniasz na wtryski o tych samych numerach i nie więcej niż 2 sztuki jednocześnie to nie trzeba robić adaptacji - ale to jest info wyczytane przez mnie swego czasu na forach.

Pzdr.

Opublikowano
wymieniłem 6 ale wszystkie te same numery maja?w bosch diesel center,

To wydaje mi się, że musisz zrobić adaptację.

Pzdr.

Opublikowano

Kolego nie wiem co może być w Twoim przypadku podpowiem tylko tyle, że ja u siebie wyciągałem wszystkie wtryski zawoziłem do regeneracji (też do firmy BOSCH w Bielsku B.). Po regeneracji włożyłem je i autko odpaliło i chodzi bez problemu do tej pory a operacje tą robiłem rok temu z tatą przed blokiem czyli bez żadnego podpinania pod kompa czy jakiś adaptacji. Więc nie wiem czy dlatego tak sie dzieje, że masz inne wtryskiwacze a nie swoje czy może któryś z nich ma jakąś wade. Może ktoś jeszcze coś wywnioskuje.

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Opublikowano
wymieniłem 6 ale wszystkie te same numery maja?w bosch diesel center,

 

jak wymieniałeś u nich i masz gwarancje - to nie kombinuj tylko jedź na poprawke - szkoda czsu i nerwów :cool2:

Opublikowano
powiedzieli że tych się nie adoptuje w nowszych tak ,myśle że wiedza co mówią,ale pan powiedział ze możliwe że coś z pompą ,progówka nowa pewnie ta w silniku,nie wiem,było oki dopuki nie wyciagneli wtrysków i stwierdzili ze do wymiany ,założyli je znowu i sie zaczęło wczoraj wymieniłem i to samo,już nie mam nerwów
Opublikowano

Jak około rok temu pytałem mechanika, u którego ogarniam auto (specjalizuje się w dieslach) czy przy wymianie wtrysków na inny trzeba coś robić to już wtedy poinformował mnie, że jeśli będzie to do dwóch wtrysków o tych samych numerach to nie. Jeśli np wyciągniesz wszystkie wtryski i je pozamieniasz miejscami to już wskazana jest wtedy adaptacja. Jeśli wymieniasz powyżej 2 sztuk to wtedy już obowiązkowo trzeba zrobić adaptację żeby soft miał zakodowane jaki wtrysk na którym garnku jest. Potem zbieżne z tą opinie czytałem na jakichś forach.

Tak więc masz opinię mechaników, u których byłeś i tą którą ja słyszałem od swojego (wożą do niego diesle, z którymi nie radzą sobie w ASO). Twój wybór i Twoja kasa.

Dla mnie jednak Twoi mechanicy są jacyś ąkli. Jeśli klient wymieniał wtryski i po kilku dniach przyjeżdża i mówi, że auto zachowuje się nie tak jak powinno to w pierwszej kolejności powinni powiedzieć, że w takim razie sprawdzą jeszcze te wtryski i zobaczą czy może nie jest w tym jakiś problem - zwłaszcza, że dopóki wtryski nie były ruszane to nie było takich objawów a nagle po ich "cudotwórczej regeneracji/wymianie/naprawie" zaczęła się amba. Jak z miejsca mówią, że to na pewno nie to (a skąd mogą mieć u licha pewność skoro nawet tego nie chcą sprawdzić???) tylko odrazu wyjeżdżają "że może pompa", "że może to..", "że może tamto..." to mi to wygląda na tzw niekończącą się historię - wymienisz pół auta, zapłacisz za to kupę siana a dopiero na samym końcu sprawdzą to co powinni zrobić w pierwszej kolejności.

ZAWSZE zaczyna się od tego elementu, który był wymieniany, przy którym się gmerało, itp a dopiero po jego sprawdzeniu i wykluczeniu usterki szuka się gdzie indziej...

Pzdr.

Opublikowano
Bzdury z tą adaptacją!...owszem adaptuje się wtryski ale nie w E-39 :norty: Gdyby tak było wtrysk nie zaadoptowany w ogóle by się nie otworzył. Tutaj możemy zrobić jedynie korekcję dawki paliwa i nic więcej...
Opublikowano
byłem u mechanika, wtryski oki ciśnienie na cylindrach oki pali na dyk czy zimny czy ciepły bez zmian nie dymi egr czysty filtry nowe ,ale tylko jak przycisne to od razu wyskakuje ten komunikat ,jak powoli go przyspieszam to nic się nie dzieje nawet powyzej 200km/h spokuj tylko przy gwałtownym przyspieszeniu.już normalnie zgłupieć idzie,pomóżcie jak coś wiecie
Opublikowano
Jeżeli się wymienia wtryski na takie, które mają inną liczbę IMA niż te poprzednie to konieczne jest ich kodowanie, np. w DISie aby funkcjonowały poprawnie. Jeżeli wymienia się na nowe, które mają tą samą liczbę IMA wystarczy zresetować adaptacje np. w INPA, aby auto "nauczyło" się ich jak najszybciej i nie starało się ich korygować w tym stopniu co starych. Najgorzej jest jak używa się regenerowanych po wtedy bardzo trudno jest ustalić liczbę IMA (specjalistyczne zakłady) i jeżeli się jej nie ustali i nie zakoduje to idealnie nigdy nie będzie (co nie znaczy,ze nie warto używać regeneracji, tylko ze trzeba sie z tą niedogodnościa liczyc)
Opublikowano
Bzdury z tą adaptacją!...owszem adaptuje się wtryski ale nie w E-39 :norty: Gdyby tak było wtrysk nie zaadoptowany w ogóle by się nie otworzył. Tutaj możemy zrobić jedynie korekcję dawki paliwa i nic więcej...

Ja wiem ze dla swietego spokoju i porawnej pracy robi sie adaptacje nawet przy jednym regenerownym wtrychu po to :

w INPA, aby auto "nauczyło" się ich jak najszybciej i nie starało się ich korygować w tym stopniu co starych. Najgorzej jest jak używa się regenerowanych po wtedy bardzo trudno jest ustalić liczbę IMA (specjalistyczne zakłady) i jeżeli się jej nie ustali i nie zakoduje to idealnie nigdy nie będzie POzdr.
PS kazdy ma swoje zdanie,ja znam taka bo przechodzilem cyrki z wtrychem i okazalo sie ze ta opcja adaptacji byla trafiona i zakonczyla domysly.Skoro ktos twierdzi ze tylko sie wklada i jezdzi to powodzenia.
Opublikowano
po pierwszej wizycie założono mi jeden regenerowany i zaczeły się te problemy potem za drugim 5 pozostałych ale wszystkie o tym samym numerze są co stare ,ale problem pozostaje nie wyjaśniony,dalej wyrzuca ten błąd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.