Skocz do zawartości

kampacz

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 3.0d 2007
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia kampacz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Czy mógłbyś i mi sprawdzić akcje serwisowe na L047976... bardzo będę wdzięczny niedawno kupiłem auto i jestem ciekaw co w nim siedzi... z góry dziękuję.
  2. kampacz

    530da wentylator klimy

    Kolego rozumie, że jezdzisz bez wentylatora klimy ale czy jezdzisz z włączoną klimą? bo mi temperatura wzrosła wtedy jak miałem włączoną klime jak jej nie używam to wskaźnik temperatury stoi na baczność bez żadnego ruchu.
  3. kampacz

    530da wentylator klimy

    Kolego wisko działa tak jak powinno tylko kiedy włącze klime i auto stoi to wtedy temperatura wzrasta do kreski odłancza sie automatycznie klima i temperatura spada, dzieje się tak tylko i wyłącznie w bardzo ciepłe dni i tylko przy włączonej klimie - stąd mój wniosek, że wentylator z klimy wspomaga chłodzenie (chłodnicy silnika) bądź musi mieć jakiś związek z nim bo jak działał to nigdy nic podobnego się nie działo. Ale co z tym moim wentylatorem już byłem w 2 serwisach klimayuzacji w Gliwicach i wszędzie rozkładają ręce i tylko słysze "...tu tylko dobry elektronik..." nikt nawet nie umi sprawdzić czy to wentylator padł czy czujnik ciśnienia - może Wy macie jakiś sposób na to? bo przecież nie będę wymieniał niepotrzebnie wszystkiego.
  4. kampacz

    530da wentylator klimy

    Zaobserwowałem, że wentylator z klimy jednak ma jakieś znaczenie we wspomaganiu chłodzenia silnika. Teraz gdy jest tak ciepło (ponad 30 stopni) a mam niesprawny wentylator i włącze klime to po postoju temperatura wzrasta z pionu do tej kreseczki na prawo po czym chyba czujnik odłancza klime i dopiero wentylator silnika go schłodzi do pionu po czym znowu klima się odpala i chłodzi. Czyli jest jakaś zależność bo gdy miałem sprawny wentylator to nigdy nawet w najcieplejsze dni z klimą w korku temperatura nie wychyliła wskazówki od pionu tylko ewentualnie wentylator z klimy było słychać że pracuje na maxa. Taka moja mała obserwacja w dniu dzisiejszym - ale nadal nie wiem co z moim wentylatorem (opis powyżej)
  5. kampacz

    530da wentylator klimy

    Mój wiatrak chyba teź dopadł kryzys - ale poczytałem na forum troche o tym i po namierzeniu kostki dokonałem pomiaru i tak jak piszecie na grubych kablach jest 12V a na cienkim jest 3,6V niezależnie czy włącze klime czy nie - napięcie to pojawia sie zaraz po przekręceniu zapłonu i zanika po wyłączeniu zapłonu - proszę o podpowiedź co jest nie tak? może ten czujnik ciśnienia klimatyzacji się skończył? jeśli tak to gdzie on się znajduje czy wymienie sam czy jechać do szpeca od klimy? Halo Panowie nikt nie umie mi pomóc? pewnie jakbym podjechał na kompa to wyszłoby czy czujnik czy wentylstor?
  6. Rozkręciłem tą przetwornicę - wszystko wygląda OK, płytka nie jest ani zalana ani zaśniedziała nie widać żadnych śladów przypalenia. Hmm... myślałem, że to LCM jeszcze odpowiada za odpalanie przetwornic.
  7. Podobny post pisałem pare dni temu ale po awarii serwera nie umie go odnaleźć (może został usunięty). Oddałem reflektory do regeneracji (xenon po FL) wymieniono mi odbłyśniki, regulatory na alu, wyczyszczono soczewki oraz szkła, ogólnie jestem zadowolony lecz przy odbiorze Pan stwierdził że mam uszkodzoną przetwornice xenonu w jednej lampie - podłączył ją bezpośrednio pod akumulator i xenon zaświecał się i odrazu gasł, ale gdy minus z aku podpiął pod obudowe przetwornicy to xenon świecił cały czas. Tak jakby gdzieś masa sie gubiła z przetwornicy ale że oni tylko regenerują to on nie wie co jest i żebym sobie to naprawił w swoim zakresie. Oczywiście zaproponował wymiane przetwornicy za ponad 1000PLN :shock: 1. Czy dobrze że podłanczał przetwornice bezpośrednio pod aku? bo wydaje mi sie że to powinno przejść przez LCMa 2. Co może być nie tak z ta przetwornicą? może jak sie wepnie do auta to będzie OK? akurat nie mam dostępu do samochodu i nie mam możliwości weryfikacji 3. W razie uszkodzenia przetwornicy opłaca się ją dawać jakiemuś elektronikowi do naprawy czy nie bawić się tylko odrazu kupić używke?
  8. Dziękuję kolego za szybką odpowiedź i wyjaśnienie co do czego wpiąć. Rok temu mialem już problemy z jeżem ale wtedy rozładowywał mi aku bo dmuchawa pracowała sobie cały czas nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Rozwiązaniem tamtego problemu było oddanie jeża do regeneracji, ale widocznie nie jest to długotrwałe wiec teraz zainwestuje w nowego - na allegro jest tego dużo polecicie coś konkretnego sprawdzonego?
  9. Witam Właśnie wczoraj dotknął mnie ten sam problem z dmuchawą - ni z tego ni z owego przestała działać niezależnie czy z włączoną klimą czy bez. Wiec wyszukałem odpowiedni wątek i proszę o podpowiedź - o co chodzi z tym podaniem 12V na pin numer 1 i 5? tzn połączyć ze sobą te dwa piny (zmostkować ze sobą te dwa piny i wszysko?) nie chciałbym czegoś popalić przy okazji :D Czytałem, że możliwe jest "zawieszenie dmuchawy" i może pomóc ruszenie jej na sztywno - to czy takie coś moze oznaczać że silniczek owej dmuchawy już się kończy i sie zaciera?
  10. kampacz

    nowe wtryski

    Kolego nie wiem co może być w Twoim przypadku podpowiem tylko tyle, że ja u siebie wyciągałem wszystkie wtryski zawoziłem do regeneracji (też do firmy BOSCH w Bielsku B.). Po regeneracji włożyłem je i autko odpaliło i chodzi bez problemu do tej pory a operacje tą robiłem rok temu z tatą przed blokiem czyli bez żadnego podpinania pod kompa czy jakiś adaptacji. Więc nie wiem czy dlatego tak sie dzieje, że masz inne wtryskiwacze a nie swoje czy może któryś z nich ma jakąś wade. Może ktoś jeszcze coś wywnioskuje. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
  11. kampacz

    Szarpie zimnym TDS-em

    kolego możesz coś więcej o tym nastawniku pompy? co to gdzie to i jak to sprawdzić :D
  12. kampacz

    Szarpie zimnym TDS-em

    No widzisz o tym nawet nie pomyśleliśmy a warto sprawdzić - jakby jeszcze jakieś pomysły to prosze pisać. pozdrawiam
  13. kampacz

    Szarpie zimnym TDS-em

    WItam Pisze w imieniu kolegi bo ma problem ze swoim TDSem jak w temacie gdy zimny na wolnych obrotach szarpie silnikiem macie może jakiś pomysł co to może być? Na początku myśleliśmy, że to przez bąbelki powietrza w przewodzie między filtrem a silnikiem ale wymieniliśmy oringi na wtyczkach przy filtrze bąbelki zniknęły a zimnym silnikiem nadal szarpie. Obroty nie falują patrząc na obrotomierz silnik ładnie się wkręca na obroty ma kopa nie kopci niby wszystko OK jak sie rozgrzeje to ustaje szarpanie i ładnie równo pracuje. Może ktoś już miał z tym do czynienia lub podpowie co sprawdzić. Pozdrawiam
  14. Witam, koledzy zwracam się do Was z prośbą o porade techniczną jak ściągnąć zderzak przedni z e39 w m-pakiecie. Pewnie nie jeden z Was robił już to a ja nie chciałbym połamać bardziej już i tak pękniętego zderzaczka. Mam pęknięty i wyszczerbiony narożnik na dole od strony pasażera i chciałbym zdjąć zderzak kupić żywice razem z matami (zestaw naprawczy) od środka ładnie poprzyklejać od zewnątrz cieniutko szpachlą zeby nie było tak widać prysnąć kolorkiem i po zabawie tylko nie wiem jak sie mam za to zabrać. Może już ktoś mia jakieś doświadczenie i pomoże :?: :D pozdrawiam
  15. kampacz

    składane lusterka

    Kolego dobione jakbyś mógł wysłać tą instrukcje i do mnie bo mam ten sam problem, albo lepiej wstaw ją do działu "Zrób to sam" i wszyscy będą mogli z niej skożystać. A tak wogóle to skąd jesteś bo widze śląsk ja jestem z Knurowa k/Gliwic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.