Skocz do zawartości

E39 3l.D Brak mocy powyzej 3500 tys obr .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich mianowicie od jakiegoś czasu moja bunia jeśli osiąga 3500 tys obrotów max 4 tys obr wogule nie ma mocy. Przyspiesz świetnie na każdym biegu oraz na każdym biegu po przekroczeniu 3500 tys obrotów jest muł po prostu tak jak by turbina stawała albo jak by dostawał za mało paliwa.

Jeśli ktoś z was miał podobny problem proszę o ewentualne wskazówki gdzie trzeba zajrzeć lub co trzeba wymienić

Opublikowano
Sprawdz pompe pod fotelem kierowcy. Czesta przyczyna, za male cisnienie paliwa.

Potwerdzam i zgadzam sie z kolegami przedmówcami to ta : http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL01&mospid=47540&btnr=16_0510&hg=16&fg=15 -nr 9 na rysunku włożone w taką pianke nr 10.Sprawdż swoim uchem po włączeniu kontrolek czy pod samochodem na wysokości fotela kierowcy buczy--to częsty objaw jak sie kończy pompka progowa.Nowa koszt około 500zł(pierburg-ori) :cool2:

PS> u mnie tak sie zaczynało jak u ciebie gdy kończyła sie pompka :norty:

Opublikowano (edytowane)
Nie pierburg, tylko Ti Automotive, w dodatku POLAND.

ar_wi nie dochodzmy sie,kogo madrego nie spyta dostanie,a to że firmy się sfumflowały to szczegół :cool2:

Na mojej nowej pisało Ti Automotive a demontowałem Pierburg,takze co kraj to obyczaj. :P

Tu sa dwa linki i pompka jest PIERBURG,a w drugim PIERBURG/Automotive :wink:

http://autowak.com.pl/Start.asp?WCU=~TUo3LjUwMDUxLjYwLjA= ---pierburg

http://www.kolmot.com.pl/index.php?products=product&prod_id=545 ---pierburg/automotive

POzdr :P

Edytowane przez dani3011
Opublikowano
Nie pierburg, tylko Ti Automotive, w dodatku POLAND.

 

a ten automotive poland to jakas podroba czy jak??bo nie wyobrazam sobie do niemieckiego auta dac polska czesc... :mad2:

Opublikowano
Nie pierburg, tylko Ti Automotive, w dodatku POLAND.

 

a ten automotive poland to jakas podroba czy jak??bo nie wyobrazam sobie do niemieckiego auta dac polska czesc... :mad2:

To jest taka Polska częsc jak szyby samochodowe z Sandomierza do VW,Fiata,>>weszli sobie w koalicje jak PO/PSL i działają wspólnie.Takze musisz sobie wyobrazić ze polacy składają te pompki i wszyscy je zakładają. :lol: Bez obaw,ja mam pompke progową Pierburg/Automotive i żyje z tym spokojnie.POzdr

Opublikowano

ta pierwsza to tez Ti Automotive.

Niemcy sie wycwanili i załozyli w Polsce tańszą siłę roboczą, ale przynajmniej sa na tyle lojalni, ze te pomki nie noszą firmowej nazwy, tylko już Ti Automotive POLAND (może się asekurują, że w razie wpadki awaryjnosci pompek umywają ręce - w koncu przeciez nie mają napisane Pierburg).

 

Tylko czemu do diaska prosząc w hurtowni pompkę PIERBURGA - dostałem, owszem, ladne opakowanie Pierburga, ale w srodku pompka Ti Automotive, o której nawet słowem nie wspomnieli.

 

Jakby nie patrzec, Polacy składają sprzęt technologią niemiecką, i sprawuje sie poki co bardzo dobrze. Na zapłonie ładuje cisnieniem 3.7bar, a po odpaleniu 3.97 (z uwagi na wyzsze napiecie po odpaleniu), więc jest gut.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lepiej Polskie niż Chińskie.Ogólnie polskie rzeczy są dobre tylko szkoda,że jest ich tak mało.Silniki dla Toyoty też robimy w Polsce.Polska to piękny kraj.

A Polska wódka jest najlepsza :cool2: .Polskie dziewczyny też,chociaż niektóre to dopiero po wódce :mrgreen:

Sorry za off ale miałem napływ weny twórczej(na trzeźwo :mrgreen: )

ec2Wze6.jpg
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Juz wiem co było przyczyna po prostu padły mi dwa czyjniki ABS i auto świrowało , trochę dziwny objaw ze się dusiło powyżej 3500 tys ob. ale po wymianie czujników podłączone zostało do kompa i jeden błąd świece do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.