Skocz do zawartości

3er 320d Touring


WoDzU07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku chciałbym pogratulować autka, robi mega wrażenie:) Zazdroszczę nagłośnienia :twisted:

Nie chciałbym robić offtop-u ale mam pytanie-gdzie kupiłeś te zaślepki do kolektora? Widziałem jedne takie na Ebay-u, ale czytając temat z BMW-sport ktoś pisał że te zaślepki można nabyć u jednego z użytkowników tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

WoDzU07.. Ty nawet nie wiesz jak ja się cieszę że dojechałeś do domu i wszystko jest ok :mrgreen:

 

Poza konkursem :arrow: miałem przyjemność ,wczoraj przemieszczać się tym autkiem .

Gratuluję utrzymania i ogólnego świetnego stanu Twojego auta.

Dużo przejeżdżać do mnie E46, więc widziałem co nieco w swoim życiu i bez wahania mogę powiedzieć że mucha nie siada... silnik suchutki , prawdziwa dziewica.

Cały pakiet ............. koło pasowe- czyli ( tłumik drgań), termostat , świece żarowe i klapki to trochę roboty :jawdrop: w miłej atmosferze i z niekończąca się rozmową zajęło nam to 7 godzin.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na początku chciałbym pogratulować autka, robi mega wrażenie:) Zazdroszczę nagłośnienia :twisted:

Nie chciałbym robić offtop-u ale mam pytanie-gdzie kupiłeś te zaślepki do kolektora? Widziałem jedne takie na Ebay-u, ale czytając temat z BMW-sport ktoś pisał że te zaślepki można nabyć u jednego z użytkowników tego forum.

Dzięki. :cool2:

 

Zaślepki możesz kupić u kolegi krzysiek80r:

memberlist.php?mode=viewprofile&u=15600

 

Roger, dla uspokojenia mogłem Ci dać znać, że dojechałem bez problemów, ale mi z głowy wypadło. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis faktycznie gruby :) , uporałeś się może z problem wbicia jedynki albo wstecznego?

 

Może Doszliście z Rogerem do jakiś ciekawych wniosków itd.?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis faktycznie gruby :) , uporałeś się może z problem wbicia jedynki albo wstecznego?

 

Może Doszliście z Rogerem do jakiś ciekawych wniosków itd.?

 

Pozdrawiam

Niet, w temacie ciężko wskakującego R i 1 jeszcze nie działałem, były - jak widzisz - ważniejsze sprawy do ogarnięcia. ;)

 

Ciekawych wniosków powiadasz... No było sporo wniosków, niekoniecznie związanych z motoryzacją. :mrgreen: Była gadka o tych eko-klapkach w kolektorze, o rzekomo wyższej temperaturze spalin przy odłączonym EGR i innych eko-pierdołach.

 

Myślę, że temat ciężko wchodzącej 1-ki i wstecznego jest do ogarnięcia w najbliższej przyszłości z Rogerem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj przyszła paczka ze środkami do felg (i nie tylko), dlatego z racji wolnego czasu od razu zabrałem się do roboty. Z SCS wziąłem bezkwasowy Nielsen Aluminium Cleaner, ValetPro Tar&Glue Remover i 3 pędzelki. Mikrofibra i próbka BlueBerry jako gratis. :D

 

http://img191.imageshack.us/img191/14/dsc00471ni.jpg

 

W tamtym roku po zdjęciu kół tyle udało mi się doczyścić środkiem do felg W5 z Lidla i APC w stosunku 1:0,5-1:

 

http://img845.imageshack.us/img845/5430/dsc00475k.jpg

 

http://img824.imageshack.us/img824/7988/dsc00476c.jpg

 

http://img37.imageshack.us/img37/3307/dsc00477vf.jpg

 

http://img545.imageshack.us/img545/6967/dsc00479sy.jpg

 

http://img189.imageshack.us/img189/3185/dsc00478p.jpg

 

Nie ma zdjęć w trakcie czyszczenia, bo kiedy się za to zabrałem to do głowy mi nie przyszło pstrykanie co chwile fotek. ;)

 

Rozcieńczyłem Nielsena w stosunku 1:1 i przy pomocy atomizera aplikowałem na felgę. Potem wypędzelkowałem, żeby się spienił i po paru minutach spłukałem. Następnie plastikową skrobaczką usunąłem wszystkie odważniki i pozostały klej (radzę usunąć mechanicznie jak najwięcej kleju, bo Tar&Glue Remover nie poradzi sobie z jego grubą warstwą), potem T&G usunąłem resztki kleju i smołę. Na koniec ponowne psiknięcie felgi Nielsenem, wypędzelkowanie i czyszczenie twardszą szczotką resztek nieczystości.

 

Z efektu jestem zadowolony, zamiast Nielsena miałem brać Blue Gel od ValetPro, ale mam wątpliwości, czy by sobie poradził z kilkuletnim syfem. Felgi po wyczyszczeniu, pozostaje jeszcze wyglinkowanie i wosk (jak mi się przypomni, to na koniec pstryknę jeszcze parę zdjęć z bliska, udało mi się ostatnie zdjęcie ustrzelić przed padnięciem baterii):

 

http://img841.imageshack.us/img841/7434/dsc00480jc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurczaki ... że się tobie chciało ... tego i tak prawie nie widać

powiedz lepiej skąd wziąłeś żółtą mikrofibrę ... szukam żółtej od pół roku w wszędzie jakięś niebieskie, srebrne i szare

z góry thx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że tak wypucowane :wink: nie będą prześwitywać resztki kleju po starych odważnikach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurczaki ... że się tobie chciało ... tego i tak prawie nie widać

powiedz lepiej skąd wziąłeś żółtą mikrofibrę ... szukam żółtej od pół roku w wszędzie jakięś niebieskie, srebrne i szare

z góry thx :)

Chciało, nie chciało, coś tam jednak widać, choć na pewno byłoby widać więcej, gdyby ramion było mniej. :D Teraz mam przynajmniej czystą felgę, dzięki czemu jest łatwiej o nią zadbać na bieżąco.

 

Co do fibry - dostałem jako gratis w ShowCarShine.pl.

 

Bardzo dobrze, że tak wypucowane :wink: nie będą prześwitywać resztki kleju po starych odważnikach.

Otóż to, poza tym obstawiam, że felgi nie były dokładnie czyszczone od nowości, więc asfaltu też się trochę nazbierało. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w szoku, że tak można doczyścić felgi. Ja swoje czyściłem w sobotę ok. 3h i rąk do teraz nie czuje. U mnie nadal brudne a u Ciebie jak nowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś label remover do tego spay do czyszczenia felg a potem to rozpuszczalnik. Myślałem, że się uda ale się przeliczyłem :mad2:

Za rok to sprzedam felgi albo oddam do piaskowania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dawno tu nic nie wrzucałem, więc pora na mały update. Sportline od Eibacha:

 

http://imageshack.us/a/img580/5357/ng71.jpg

http://imageshack.us/a/img690/1691/1f9k.jpg

http://imageshack.us/a/img839/2746/0hpu.jpg

http://imageshack.us/a/img17/9210/dvwr.jpg

 

Dystans potrzebny od zaraz, wiem, ale ta felga jeździ na tym aucie ostatni sezon, bo jest słaba. Jest sporo innych 17", które wyglądają lżej na tej budzie. Kwestia tego, czy to będzie ten sam rozmiar, czy 18" - to już na następny sezon. :)

 

Bimer siadł ładnie, felga mnie jednak drażni, nie wygląda toto nic a nic. :P

 

Poza tym wymienione drążki stabilizatorów przód/tył + gumy, poduszki silnika i skrzyni (w środku w końcu zero drgań).

 

Ze zmian wizualnych - 12h ręcznej polerki Ultimate Compbound od Megsa na tricolorze, glinkowanie, Achilles Prep jako cleaner, Natty's Red i na to hit tego roku, czyli Sonax Quick Detailer, który zabezpiecza dodatkowo wosk i pięknie kropelkuje. Na plastikach i gumach zewnętrznych C4 od Gtechniq.

 

http://img600.imageshack.us/img600/8991/59178295.jpg

 

http://img607.imageshack.us/img607/1545/xz1m.jpg

 

Plany na ten rok lub następny to sprzęgło z dwumasem i w końcu jakiś chipsik. :norty:

Edytowane przez WoDzU07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Od ostatniego wpisu parę rzeczy się zmieniło, dlatego wpis hurtowy dziś. :D

 

Tak wygląda 3er obecnie, po założeniu dystansów (16mm przód, 20mm tył), wymianie amorów na Bilstein B8 + wcześniej założone Eibach Sportline oraz pełnej regeneracji felg (prostowanie + malowanie):

 

http://oi57.tinypic.com/2cr7xoz.jpg

 

http://oi61.tinypic.com/24lov7r.jpg

 

http://oi61.tinypic.com/2j60fo0.jpghttp://oi58.tinypic.com/farbia.jpg

 

http://oi59.tinypic.com/1111c9c.jpg

 

http://oi57.tinypic.com/6i9m9v.jpg

 

 

Przód po wymianie amortyzatorów poszedł trochę w górę, co mi się nie podoba, mam jednak nadzieję, że sprężyna nie ułożyła się jeszcze odpowiednio.

 

@UPDATE: od wymiany minęły już jakieś 3 miesiące, przód osiadł, jest dobrze!

 

Z tyłu przy tej feldze zmieściłby się dystans o ok. 5mm szerszy, ale w tym sezonie już nic nie ruszam, bo możliwe, że za rok w końcu założę 18". :cool:

 

 

No i kropelki, kropelki, kropelki!

 

Miałem już dość monotonii wnętrza, dlatego postanowiłem okleić listwy ozdobne - wybrałem okleinę imitującą szczotkowany tytan, aluminium wydawało mi się za jasne. Folia 3M, struktura szczotkowania wyczuwalna pod ręką.

 

http://oi57.tinypic.com/909i5v.jpg

http://oi59.tinypic.com/dqrp74.jpg

http://oi59.tinypic.com/2v0y7th.jpg

http://oi58.tinypic.com/qs79y1.jpg

http://oi57.tinypic.com/npge9k.jpg

 

Z zewnątrz mam na tą chwilę wszystko dopieszczone - lakier po ~30-godzinnej polerce ręcznej Ultimate Compound + pad tricolor prezentuje się naprawdę ok, felgi pomalowane na nowo, na wszystkich plastikach gTechniq C4, pora zająć się dopieszczaniem wnętrza. Na pierwszy ogień pójdzie wyeliminowanie trzasków i skrzypień plastików dochodzących m.in. z tylnej rolety. Mam nadzieję, że forum pomoże mi z lokalizacją tychże źródeł niepożądanych dźwięków. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Nikt nie pomoże? Nie ma tutaj nikogo, kto by miał podobne objawy, tzn. stuknięcie (jakby metaliczne) i szarpnięcie autem na zimnym silniku po zmianie na 2 lub 3 bieg i dodaniu gazu? Sprzęgło z dwumasem nowe, poduszki pod silnikiem i skrzynią też.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego do sprawdzenia całe przeniesienie napędu od skrzyni po mocowanie dyferencjału..u Ciebie odpada dwumas ze sprzęgłem, to zostają Ci: podpory wały, łącznik wału, dyferencjał, zawieszenie dyferencjału, mocowanie sanek do budy (skupiłbym się najbardziej na dwóch ostatnich miejscach), półosie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witaj,

ładna sztuka :8)

 

Miałbym do Ciebie pytanko...jaki symbol miała ta okleina?? Me-904 czy ME-1175? Czy może jeszcze jakiś inny?

 

pozdrawiam

e87 118d 2008r. MONACOBLAU Met. -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=325656

e46 compact 320td 2002r. FLEMENCOROT -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=221546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Do pełnej satysfakcji jeszcze trochę brakuje, jeśli chodzi o lustro. Może na wiosnę uda mi się podziałać na maszynie polerskiej. :norty:

 

Z planów mechanicznych na pierwszy rzut na pewno:

 

- zawieszenie tylnego wózka (wszystkie gumy) + łącznik elastyczny wału

- rozprawienie się z denerwująco popiskującym wentylatorem dmuchawy

- w końcu remap :8)

 

Swoją drogą, jeszcze nigdzie na youtubie nie znalazłem przypadku, żeby komuś tak głośno popiskiwał, jak u mnie... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.