Skocz do zawartości

wielgi_hd

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 325td 1993r
    BMW e38 730d 2000r

Osiągnięcia wielgi_hd

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Bardzo proszę o kod do radia bmw reverse numer BP3835R8506556. W razie potrzeby mogę wrzucić potrzebne zdjęcia.
  2. Witam. Czy jest ktoś w stanie pomoc zczytać wartość z kości P2100r radia jak w temacie? Radio dostałem ale bez kodu, niestety po usilnych staraniach nie udało mi się zczytać wartości z pamięci za pomocą LPT. Jeśli ktoś to robił proszę o pomoc w tej kwestii.
  3. Wielka prośba o kod do radia bmw reverse. Jest to blaupunkt o numerze seryjnym BP3835R8506556.
  4. Panowie pomocy. Instaluje dis-a według opisu i filmów nerwusa ale utknąłem w jednym punkcie, wcześniej ktoś poruszył ten temat jednak nie napisał jak ten problem rozwiązał, a mianowicie podczas wyboru dysku do instalacji samego dis-a, przy próbie jego aktywacji wywala błąd 46. Obraz płyty zamontowany demonem, system win XP, dis v44. Proszę o pomoc bo zaczynam tracić cierpliwość do tego...
  5. Koledzy mam problem z instalacją dis-a. Może ktoś pomóc, może na pw, żeby nie śmiecić tematu, chyba że szanowny kolega uzna że to problem wart publikacji.
  6. Witam serdecznie! Mam problem z moją e38, a mianowicie, zauważyłem zużycie poduszek tylnych amortyzatorów. Problem polega na tym, że nie mogę znaleźć zamienników, ponieważ moje autko wyposażone jest w system EDC. Pytałem w kilku sklepach, jednak wszyscy twierdzą, że takich poduszek się już nie produkuje. Stąd moje pytanie-czym się różni poduszka amortyzatora z EDC od tej bez tego systemu. Wiem, że zmiana całego amortyzatora, bez EDC jest możliwa. Nasuwa się więc pytanie, czy sama poduszka by nie pasowała? Liczę na waszą pomoc, bo "tył" zaczyna stukać i "prosi" się o wymianę. Pozdrawiam wszystkich!
  7. Witam. Muszę (niestety) wymienić łożyska na tylnej osi w mojej buni e36 325td z 1993r. Znalazłem wiele informacji na ten temat, kilka filmów pokazowych, jednak mam jedno pytanie, a mianowicie, jaki klucz/nasadka jest potrzebna do odkręcenia tej nakrętki z piasty? Znalazłem kilka informacji o rozmiarach-30, 32 i 36. Mógłby mi ktoś pomóc, bo muszę kupić odpowiednią nasadkę, a nie chciałbym niepotrzebnie wydawać pieniędzy. Dodam tylko, że z tyłu mam hamulce tarczowe. Pozdrawiam
  8. Dzięki za odpowiedź, jednak ja to już wszystko wiem, ale sprawdzałem ten układ na RealOEM i jest tam pokazane że wał na środku jest skręcony śrubą na klucz 17. Moje pytanie brzmi-czy tą właśnie śrubę da się odkręcić bez demontarzu krzyżaka? Z tego co zauważyłem jest tam bardzo mało miejsca na klucz. Nie mam na codzień dostępu do kanału żeby to sprawdzić, a chciałbym przygotować się do pracy, przed przystąpieniem do niej :-)
  9. Witam wszystkich. Mam pytanie, względem wymiany podpory wału, a mianowicie czy aby rozdzielić wał na dwie części trzeba zdemontować krzyżak, czy da się odkręcić tą śrubę łączącą dwie połówki wału bez demontarzu krzyżaka? Szukałem odpowiedzi w internecie, jednak moje poszukiwania się nie powiodły. Bardzo proszę o odpowiedź :)
  10. Problem rozwiązany. Była to na szczęście tylko pompa. Kupiłem pompę firmy Ruville z metalowym wirnikiem, przepłukałem układ z ewentualnych kawałków plastiku (tak jak pisał kolega CICHY525 wirnik się rozpadł), i zalałem płynem petrygo. Dziękuję wszystkim za pomoc:P
  11. Jeśli to co piszesz z pompą to byłoby to słychać? bo ja żadnego nieporządanego dźwięku nie słyszałem. Jak to sprawdzić?
  12. Witam wszystkich i serdecznie proszę o pomoc. Dzisiaj podczas krótkiej trasy moja "bunia" 325td z 93r. się przegrzała (wskazówka od temperatury "weszła" momentalnie na czerwone pole i silnik stracił moc na trzecim biegu). Stanąłem na poboczu i nie wyłączając silnika otwarłem maskę i próbowałem powoli odkręcać korek żeby się silnik schłodził, ale zauważyłem że całą średnicą wężyka od nadmiaru leciał płyn więc poczekałem aż wskazówka od temperatury "zejdzie do pionu i wtedy zgasiłem silnik. po zgaszeniu silnika znów spróbowałem odkręcić korek i analogiczna sytuacja-płyn mocno leciał z wężyka od nadmiaru. Jak wreszcie udało mi się odkręcić korek to w zbiorniczku wogóle nie było płynu. Co to mkkoże być? co się mogło stać? Proszę o pomoc.
  13. Witam serdecznie. Mam problem z z programem INPA, a mianowicie pobrałem z Chomika program razem z poradnikiem nerwusa, instalowałem dokładnie tak, jak było to opisane w instrukcji (a przynajmniej mi się tak wydaję) i po instalacji która podobno przebiegła pomyślnie chcąc włączyć program pokazują mi się 2 okna z błędem pliku o treści "Nie można odnaleźć API.DLL" i jedno okno zatytułowane "Nie można uruchomić programu Win16" z komunikatem o treści "Nie można odnaleźć pliku C\NOWYFO~1\INPA\BIN\INPALOAD.EXE (lub jednego z jego składników). Proszę o pomoc bo mam już kabel z ADS-em i dwie "beatki" do sprawdzenia (moją e36 i ojca e38) :P
  14. Niestety kolego, pod tą zaślepką nie mam tego gniazda. Jest tam jakis kabel, możliwe że ktoś tam "majstrował", ale samego gniazda nie ma.
  15. Wielkie dzięki:) Mam też pytanie względem takiego( http://moto.allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-dis-carsoft-diagnostyka-usb-i2597915793.html ) carsoftu. Będzie on działał bezproblemowo? Może to i głupie pytanie, ale w jaki sposób wogóle działa taki program?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.