Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam BMW E39 530D i zauważyłem że na rozgrzanym silniku muszę dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpaliła,na zimno jest wszystko w porządku!Pozdrawiam i proszę o porady!
Opublikowano

Używaj szukajki, temat było nie dawno.

Zeby nie robić syfu już odpowiem, ze masz problem z ktorymś wtryskiem.

Rób próbę przelewową i na niej wyjdzie ktory wtrysk musisz zregenerować, lub wymienić na nowy, wedle woli.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Praswopodobnie któryś z przelewów wtryskiwacza mówi papa lub progowa pompka paliwa sie kończy.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Popieram obu kolegów,na przelewie leje paliwskiem czyli wtrysk do regeneracjii,a ja powiem w dodatku że na odległość wiem który : drugi wtrysk stojąc przed samochodem :norty: .Pompke progową mozesz posłuchać czy nie buczy(najprostszy i w miare realny sposób),najlepiej sprawdzić jej ciśnienie podawania.Tak czy inaczej stawiam na wtrysk :cool2: POzdr

BTW: zdejmij przewodzik z wtrysku ten od góry i niech ktos zakreci silnikiem,jezeli do góry wylewał będzie paliwo to na bank do naprawy.

Opublikowano
a ja dorzucę czujnik wałka rozrządu. Gdyby przelew był trafiony to kolega miałby "CZKAWKĘ" na jałowcu :cool2: [chociaż nie wiemy czy takowych objawów nie ma]
Opublikowano

Też możliwe choć w R6 nie za często,moja nie miała w ogóle.Ciezej paliła,aż nie zapaliła--lawetka i 180€ regeneracja.Na forum pisali chłopaki że mieli identyczny cyrk i co własnie ciekawe u nich też drugi cylinder,co za zbiegi okoliczności :wink: albo coś ma sie na rzeczy z garem nr.2 akurat.Fakt nie napisał autor o przerywaniu :?: ,z drugiej strony falowały by obroty chyba troche,przy czujniku wałka.

Yoshi zobaczymy co autor wyczai.POzdr :cool2:

Opublikowano
z drugiej strony falowały by obroty chyba troche,przy czujniku wałka. Yoshi zobaczymy co autor wyczai

Nie zawsze :wink: ale też jestem ciekaw co się okaże usterką. Pozdr

Opublikowano
z drugiej strony falowały by obroty chyba troche,przy czujniku wałka. Yoshi zobaczymy co autor wyczai

Nie zawsze :wink: ale też jestem ciekaw co się okaże usterką. Pozdr

Najlepsze że autor zamarł chyba z przerażenia,a to błache rzeczy :mrgreen: 3mka :cool2:

Opublikowano
Panowie dzięki za podpowiedzi co do wtrysku sprawdzę!a co do falowania obrotami silnika jak napomniał dani3011 są mało odczuwalne jak coś to gdzie ten czujnik się znajduje i jaki jest koszt tego czujnika!
Opublikowano

Czujnik impulsów wałka rozrządu znajduje się tu ::: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL01&mospid=47540&btnr=11_2316&hg=11&fg=15 ----na tym rysunku nr 18,co prawda silnik 2,5d ale tak samo są zbudowane,takze nie sugeruj sie tym co pisze przy obrazku.Koszt spory bo zakłada się tylko ORYginał 350zł http://moto.allegro.pl/nowy-oryg-czujnik-walka-rozrzadu-bmw-3-5-7-x3-x5-i1656537954.html ---aukcja allegrosz.

Warto w razie zapytać w http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.silesiaparts.pl%2F&rct=j&q=silesia%20parts&ei=jrkQTuj4HYSeOrSU_aQL&usg=AFQjCNFXNb3k919nz0tzDuS9JwnqSjqkrg&cad=rja --- ja u nich kupuje,zapytaj ich masz namiary w kontaktach.

Na pocieszenie powiem tak,stawiam że to wtrysk,naprawa/regeneracja 600zł+/-, sprawdz bo jest łatwo samemu to zrobić,zdejmiesz osłonu i wypniesz wężyk od każdego z przelewów pojedyńczo i zobaczysz który (stawiam drugi :norty: ),jeżeli okaże sie ze nie leje zaden,będzie to czujnik impulsów wałka rozrzadu z obrazka,tez wymienisz sam bez kłopotu,bo jest na wieżchu.

Opublikowano
A jeszcze jedno wtryski mają lać paliwo nadmiarami jak są złe czy nie?

Jak zdejmiesz z wtrysku wężyk o będzie ktoś krecił rozrusznikiem(i tak nie odpali) i wylatywało bedzie ON do góry po trochu,tak że zrobi się mokro to pewniak że wtrysk walnięty i ciśnienie wydobywa sie górą--a nie powinno się pojawiać(troszeńke jest akceptowalne)ale jak sie zaraz zaleje to szmelc do naprawy.Czasem nie myśl o kupnie innego lub nowego--durny zabieg,lepiej naprawić swój bez pózniejszych adaptacji i róznic z pozostałymi.

Sumując ma tam nie lać sie ON jak zdejmiesz.(sprawdzaj pojedyńczo). :cool2: POzdr

Opublikowano
Witam sprawdziłem dzisiaj po kolei wszystkie wtryskiwacze od pierwszego do szóstego i z każdego równomiernie pomału wydobywa się ropa i co dalej może być ten czujnik na wołku?Kosztów se tylko narobiłem połamałem jeden z nadmiarów ale to nic !
Opublikowano

Zależy ile jest to mało :wink: ,z drugiej strony jeżeli ze wszystkich w miare identyczne ilości to raczej są w normie,czyli zostaje ci znależc zenka co posiada taki sam motorek M57 i zrobić próbną podmianke--szybka sprawa,sam bym ci dał jak byłbym w PL,bo co mi szkodzi,to tylko próba.Jeżeli będzie palił lepiej i nie będzie falował na czujce próbnej,to masz odpowiedz--wtedy kupisz.Zdaza sie jeszcze gorsza usterka ale najczęściej podawana przez mechaniorów ASO--listwa paliwowa(która nie trzyma),ale wątpie,bo jak pada listwa to nie robi jej to róznicy ciepły/zimny.Także czujnik o ile te twoje badanie jest wiarygodne w granicach mozliwosci użytkownika normalnego. :norty:

PS> podmień z kimś na próbe czujnik impulsów. :cool2: bo kupić w ślepo za 370zł troche nie bardzo interes. :mrgreen:

Opublikowano
.Pompke progową mozesz posłuchać czy nie buczy(najprostszy i w miare realny sposób),najlepiej sprawdzić jej ciśnienie podawania.

 

Jak to czy nie buczy ? Buczenie jest ok czy złe ? U mnie na zapłonie słychać dość mocno tą pompkę (czyli chyba buczy) a ciśnienie podawania na zapłonie to 3,62 a na biegu jałowym 3,93. Czy to oznacza, że niedługo pompa powie papa ?

Co do tego buczenia... może nie to, że buczy ale słychać, że coś tam się dzieje. Słychać taki charakterystyczny dźwięk.

Opublikowano

Jak przekręcisz kluczyk przed odpaleniem silnika to z pompki progowej powinno być tylko słyszalne takie bardzo wytłumione buczenie ale na zasadzie - musisz usiąść na spokojnie, wyciszyć/wyłączyć radio i się wsłuchać - wtedy można to wyłapać uchem i wtedy jest to ok. Ale jak przed odpalaniem auta słyszysz w kabinie wyraźne, głośne buczenie to znaczy, że pompka nie jest już w pełni ok. W każdym razie natychmiast rzuca się to w uszy bo jest to bardzo wyraźnie słyszalne - ja to zarejestrowałem pierwszy raz w swojej padającej pompce i natychmiast przyszło mi do głowy, że coś nie jest ok bo wcześniej takiego buczenia nie było.

Z tych ciśnień co podałeś to tragedii nie ma - pompka powinna dawać ciśnienie pod 4 bary. Jeśli u Ciebie jest to bliżej tej wartości 3,6X, którą podałeś no to wtedy można pomyśleć o wymianie. Jeśli natomiast pompka daje pod obciążeniem to ciśnienie wyższe, które napisałeś to jest ok.

Pzdr.

Opublikowano

Hmm jej praca jest słyszalna tylko tak jak mówisz - radio wyłączone, sam na parkingu i jest mniej więcej takie bzyczenie jak stare świetlówki dawały. Martwią mnie tylko te ciśnienia... Bo przed rozruchem, na włączonym zapłonie mam właśnie te 3,6 - 3,7... Dopiero po odpaleniu samochodu ciśnienie podskakuje do 3,9x.

Z tego co rozumiem - jeszcze - nie ma tragedii i nie powinno się źle dziać, zgadza się ?

Opublikowano
Pompka jeszcze pociagnie, poki co sie nie przejmuj. Obserwuj temat i wiedz, ze jak w ktoryms momencie nie odpali, to bedziesz znał winowajcę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.