Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest i jeszcze droższa inna 740-ka.

Jes i 540-ka. I 850 za bardzo małą kasę.

Opublikowano

Moja E32 750i palila mi od 15l-20l/100 km gazu w trasie i 23l-27l po miescie.

A E34 M5 potrafila mi w trasie spalic 11,5l benzyny przy jezdzie ok 120 km/h i sporadycznym przyspieszaniu do 160-180 km/h.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Wydaje mi się Panfil, że przy M5 wielkie znaczenie ma brak ekonomizera, a zatem chwilowego spalania.

Gdyby był, można tak ustawić noge, żeby spalanie było optymalne i otwarcie przepustnicy także, dla danej prędkości.

Gdy u siebie tak próbowałem, na czuja, to zamiast wskazania rzędu 8l/100km wychodziło mi w najlepszym razie 12.

Opublikowano (edytowane)

Frank jeździłeś Ferrari :?: :shock: :modlitwa: :jawdrop:

 

 

jedzilem :D raz, czerwonym F355 Berlinetta. co moge powiedziec - osiagi to pestka w porówananiu do tego jakie wrazenie robi praca tego silnika. Brzmienie tego V8 wkrecającego się na obroty przyprawia o dreszcze :D

 

Moja E32 750i palila mi od 15l-20l/100 km gazu w trasie i 23l-27l po miescie.

A E34 M5 potrafila mi w trasie spalic 11,5l benzyny przy jezdzie ok 120 km/h i sporadycznym przyspieszaniu do 160-180 km/h.

 

to,że E34 M5 potrafi spalic mniej niz E32 750 to chyba żadna niespodzianka :)

 

myśle że cena około 20tys. za 740 to kosmos... ta 740 stoi juz chyba z rok w tym komisie http://gielda.szczecin.pl/show/30564 . moim zdaniem normalna cena za takie auto to góra 15 tys,

 

w Niemczech kupienie dobrej 740 z w miare bogatym wyposazeniem i przebiegiem ponizej 200 000 km, nie skatowanej i nie od 18 własciciela wcale nie jest proste ponizej 3000 E . Licząc te srednie 3000-3500 E to daje nam 12000-14000 tys + przywóz auta + opłaty.

Wiec łatwo policzyc ,ze 15 tys zł za takie auto to zadna rewelka.

 

a o złomach stojących w polskich komisach nie rozmawiajmy bo szkoda czasu.

Edytowane przez Frank
Opublikowano

to,że E34 M5 potrafi spalic mniej niz E32 750 to chyba żadna niespodzianka :)

 

Nie chodzilo mi o porownanie spalania tych dwoch samochodow, tylko o to, ile realnie pali kazdy z nich.

 

BTW: Genialny masz obrazek w podpisie :lol:

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Bardzo prosto: zatankowac do pelna, przejechac X kilometrow, znowu zatankowac do pelna. Zrobic tak pare/parenascie/paredziesiat razy i wyliczyc srednia. Te dane, ktore podalem, wynikaja wlasnie z takich obliczen.

A ze te silniki kusza, zeby przyciskac - u mnie akurat jest odwrotnie. Im wiecej mocy mam pod noga, tym mniej agresywnie jezdze ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.