Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

pisze w imieniu kolegi , który ma E39 523i z 96r. Poczytałem troche,ale na taki przypadek nie trafiłem. Do wczoraj sprzęgło czasem lekko tarpało.Wczoraj mialo miejsce dziwne zdarzenie mianowicie gosciu rusza z miejsca ,pedał gazu opór obroty rosną na maxa a prędkośc 20km/h. Zmiana na dwójkę to samo ,trójka itd . Maksymalna prędkośc jaką udało się osiągnąc to 40km/h a pod górkę juz w ogóle nie wjeżdza :lol:

Czy to możliwe ze chwila moment sprzęgło spalił??Czy to coś innego??Co w takim przypadku radzicie??Wymianiac całe sprzęgło czy co?? :modlitwa:

Wielkie dzięki i czeka na szybką odpowiedz!!

Opublikowano
Witam ,

pisze w imieniu kolegi , który ma E39 523i z 96r. Poczytałem troche,ale na taki przypadek nie trafiłem. Do wczoraj sprzęgło czasem lekko tarpało.Wczoraj mialo miejsce dziwne zdarzenie mianowicie gosciu rusza z miejsca ,pedał gazu opór obroty rosną na maxa a prędkośc 20km/h. Zmiana na dwójkę to samo ,trójka itd . Maksymalna prędkośc jaką udało się osiągnąc to 40km/h a pod górkę juz w ogóle nie wjeżdza :lol:

Czy to możliwe ze chwila moment sprzęgło spalił??Czy to coś innego??Co w takim przypadku radzicie??Wymianiac całe sprzęgło czy co?? :modlitwa:

Wielkie dzięki i czeka na szybką odpowiedz!!

Chyba sprzęgło sie skończyło...ale lepiej jak się wypowie jakiś mechanik :roll:

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
witam!.sprzęgło się ślizga.mógło się łożysko lub docisk rozlecieć. jak mu wcześniej terkotało to raczej łożysko.tarcza sprzęgła też mogła się spalić .niestety ale bez wyciągania skrzyni chyba się nie obejdzie.ale poczekajmy może ktoś coś innego zdiagnozuje! :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Dzieki za porady!

Dodam jeszcze ze biegi wchodzą elegancko jak wchodzily.

Tylko te obroty w stosunku do prędkości są nieco zanizone :)

Obroty max a predkosc min :?

Opublikowano

Komplet sprzęgła do wymiany. Nie opłaca się wymieniać jednej rzeczy, gdyż za dużo jest roboty i gotówki do każdorazowego demontażu skrzyni, a tak masz pewność że jest nowe.

Obejrzałbym, również czy tył silnika nie cieknie i w razie wycieku wymienił tylni zimmering.

Opublikowano

Wielkie dzieki!!!

Jeszce mam pytanie czy jestescie zorientowani ile kosztuje KOMPLETNE sprzęgło??

Czytałem na forum ze Sachsa około 600zł ale to nie możlwie chyba ze kompletne :roll: ???????

 

to jest E39 523i 96r

Opublikowano
Komplet sprzęgła do wymiany. Nie opłaca się wymieniać jednej rzeczy, gdyż za dużo jest roboty i gotówki do każdorazowego demontażu skrzyni, a tak masz pewność że jest nowe.

Obejrzałbym, również czy tył silnika nie cieknie i w razie wycieku wymienił tylni zimmering.

 

Zgadza sie, zadnych kombinacji minely czasy kiedy sie kombinowało, trzeba wstawiac nowy komplet i spokój na dlugi czas. Jak beda Ci wymieniac to zwróc uwage na plastikowy bolec-prowadzenie łapki wycisku, zeby go nie zlamali, jak sie ułamie ten plasticzek to trzeba skrzynie wyciagac bo na pedał przenosza sie wibracje pracujacego silnika/skrzyni.

 

Jaki przebieg tego auta??

 

pozdr

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.