Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie muszę kupić silnik. Znalazłem aukcję tylko gość sam nie wie jaki to jest silnik :http://moto.allegro.pl/silnik-bmw-e46-2-0-d-2-0d-goly-slupek-i1612903422.html, z racji tego, że mam 500 km w jedną stronę do tego gościa to może ktoś po numerach sprawdzi czy to na pewno 150km czy nie 116km. Bo szkoda by było na darmo jechać. Jak ktoś pozna jaki to jest niech pisze.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
Jak w temacie muszę kupić silnik. Znalazłem aukcję tylko gość sam nie wie jaki to jest silnik :http://moto.allegro.pl/silnik-bmw-e46-2-0-d-2-0d-goly-slupek-i1612903422.html, z racji tego, że mam 500 km w jedną stronę do tego gościa to może ktoś po numerach sprawdzi czy to na pewno 150km czy nie 116km. Bo szkoda by było na darmo jechać. Jak ktoś pozna jaki to jest niech pisze.

Z góry dzięki za pomoc.

 

do obu jest identyczny słupek kolego :mrgreen:

Opublikowano
Czyli moc 150, a 116 to tylko różnica w mapie, sterownikach i oprogramowaniu?
Opublikowano
Turbo mam od swojego regenerowane, skoro słupek taki sam to to moje turbo powinno pasować?
Opublikowano
Wiem ze moze to nie na temat...ale jak mozna niewiedziec jaki ma sie silnik...;/ Super sprzedawca...

 

 

Mnie też trochę zadziwił bo nie wiedział czy to cr czy ten na pompie vp. Ale ważne, żeby pasował i był sprawny.

Opublikowano
Na pewno nie jest to 136 konny silnik bo nie ma chłodnicy spalin :) Są też 150 konne z chłodnicą spalin, ale wygląda ona inaczej,a tutaj jest sama rurka. I na pewno tylko 116 konne wersje mają samą rurkę. Informację zaciągnięte z realoem.
Opublikowano
Ja mam 150ps i mam seryjnie samą rurkę.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
U mnie przy tym moim też jest sama rurka.
Opublikowano

Panowie.... mylicie się ;)

Również kiedyś myślałem, że 116 i 150 to jest taki sam słupek i tylko turbo inne. Myślałem tak dopóki nie spaliłem tłoka i nie musiałem zrobić remontu silnika. Ale do meritum.

Pozornie są podobne - ale, np. tłoki są inne, pompa olejowa jest inna... i w ogóle cały blok silnika jest niezamienny - To tak na szybko co pamiętam ;) Jeśli nie wierzycie to sprawdźcie po numerach części na realoem.

Opublikowano
Czyli jak mam osprzęt od 150, a słupek by był od 115 to nic dobrego z tego nie wyniknie?
Opublikowano
moment. są dwa modele silnika 115-konnego. M47 i M47TU. słupek od 318d M47TU będzie pasował do 320d M47TU (150KM), silnik od 318d M47 będzie pasował do 320d M47 (136KM).
Opublikowano
moment. są dwa modele silnika 115-konnego. M47 i M47TU. słupek od 318d M47TU będzie pasował do 320d M47TU (150KM), silnik od 318d M47 będzie pasował do 320d M47 (136KM).

Powtórzę: NIE. Nie masz racji.

Mam BMW 318d, z maja 2003, na common railu. I robiłem remont kapitalny, wiem co piszę. Zresztą odpal realoem - wpisz dane mojego samochodu i zobacz tłok, blok, pompę olejową!

 

Edit:

Dla leniwych:

1.

Część 11110153297 (Blok silnika z tłokami) została znaleziona w następujących pojazdach E46

 

E46 318d Limousine, M47N, Europa (EU71) : Blok silnika

E46 318d Limousine, M47N, Europa, Kierownica po prawej stronie (EU72) : Blok silnika

E46 318d Touring, M47N, Europa (EL71) : Blok silnika

E46 318d Touring, M47N, Europa, Kierownica po prawej stronie (EL72) : Blok silnika

E46 318td Compact, M47N, Europa (AT91) : Blok silnika

 

2.

Część 11257790708 (Tłok) została znaleziona w następujących pojazdach E46

 

E46 318d Limousine, M47N, Europa (EU71) : Tłok zespołu korbowego

E46 318d Limousine, M47N, Europa, Kierownica po prawej stronie (EU72) : Tłok zespołu korbowego

E46 318d Touring, M47N, Europa (EL71) : Tłok zespołu korbowego

E46 318d Touring, M47N, Europa, Kierownica po prawej stronie (EL72) : Tłok zespołu korbowego

E46 318td Compact, M47N, Europa (AT91) : Tłok zespołu korbowego

 

3.

Część 11417805814 (Pompa olejowa) została znaleziona w następujących pojazdach:

 

E46 318d Limousine, M47N, Europa (EU71) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E46 318d Limousine, M47N, Europa, Kierownica po prawej stronie (EU72) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E46 318d Touring, M47N, Europa (EL71) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E46 318d Touring, M47N, Europa, Kierownica po prawej stronie (EL72) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E46 318td Compact, M47N, Europa (AT91) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E83 X3 2.0d SAV, M47N2, Europa (PB11) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E83 X3 2.0d SAV, M47N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (PB12) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E83N X3 2.0d SAV, M47N2, Europa (PD11) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

E83N X3 2.0d SAV, M47N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (PD12) : Dopływ oleju/pompa olejowa z napędem

Opublikowano
Na pewno nie jest to 136 konny silnik bo nie ma chłodnicy spalin :) Są też 150 konne z chłodnicą spalin, ale wygląda ona inaczej,a tutaj jest sama rurka. I na pewno tylko 116 konne wersje mają samą rurkę. Informację zaciągnięte z realoem.

 

Przepraszam zostałem źle zrozumiany, ale to moja wina, to co napisałem wcześniej jest rzeczywiście zawiłe. A chodziło mi konkretnie o to że:

1.Na pewno nie jest to 136 konny silnik bo nie ma chłodnicy spalin

2.Na pewno tylko 116 konne wersje mają samą rurkę

3.Są też 150 konne z chłodnicą spalin, ale są też i bez(i tego chyba zabrakło), a chłodnica jest inna niż w 136 konnej wersji

Wszystkie dane z realoem jak pisałem wcześniej. Także pewnym można być tylko 1 punktu. A tak namieszałem dlatego, że próbowałem podzielić uwagę, i jak widać nie wyszło :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.