Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Oj Pany Pany mi potrafiliscie cisnac ze zadaje glupie pytania ze cos sciemniam a teraz sami o jakis gumkach nawijacie nie na temat. Nieladnie nieladnue. Bez obrazy oczywiscie. Jade dzisiaj jak dobrze pojdzie obejrzec ta srebrna bmw z jastrowia niedaleko mnie stoi. Nie ma niby nabitej klimy ale chociaz zobacze jak z bliska wyglada i wsiade do srodka bo nigdy nie siedzialem.Bede mial jakies porownanie do kolejnych aut

 

Lepszy jeden sensowny post odrobinke poza tematem niz biadolenie bezustanne.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram, najlepsze wyjście to wyjście na wódkę.

 

Kolego od 6 litrów, czemu chcesz w ogóle kupić BMW? Z takimi założeniami to celuj w Passata 1.9 TDI, mówię serio. Też wygodny, a spali znacznie mniej. W 520d spalanie 6 litrów jest realne, nawet w 525d mi się takie udało osiągnąć, ale na prostej drodze z równą prędkością i przez chwilę. Na średnie takie nie licz, bo ruszenie spod domu będzie Cię kosztować od razu litr w górę. Jaki sens kupować BMW, jak patrzysz tylko na spalanie? Dla szpanu?

 

Co do kosztów, 520d ma 4 cylindry, mniejszy silnik, mniej oleju itd. Ewentualne naprawy śmiem twierdzić, że wyjdą taniej albo tak samo w 2.5 i 3.0 (nie mówię o ekstremalnych sytuacjach, gdzie pada wszystko na raz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze silnik 2.0d ma wadę pękających wałów z tego co pamiętam. A wał wiadomo kiedy jest obciążony :) Wada konstrukcyjna. Jest o tym dużo w dziale e46. Jest to powtarzająca się poważna usterka. Eko jazda nie pomaga w dobrej kondycji tego elementu.

 

Jak pęknie to zawsze jest lipa :mrgreen:

 

EDIT. Przeglądałem oferty blisko mojego miejsca zamieszkania i znalazłem taką perełkę http://tablica.pl/oferta/bmw-e39-525-CID5-ID24NHL.html#d3b5641579;r:3;s:199 :twisted2:

 

Tego jeszcze nie było. Pędzlem pomalowane elementy silnika i inne podobne smaczki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie przyprawia mnie o mdłości tak bardzo jak te przednie lampy lusterkowe "clear", naprawde porażka. Są prawie tak ch*jowe jak tylne lampy w stylu lexus z wodą w kloszu, no ale cóż, taka cena tuningu :8) Malowanie pokrywy, faktycznie profi robota :D Poza tym nic tak nie pasuje jak czerwień do srebrnej E39, ludzie mają fantazję :D Gdyby ktoś to pomalował przez pomyłkę, albo za darmo to spoko. Ale ktoś do cholery musiał wziąć farbę, nabić pistolet (ewentualnie umoczyć pędzel) i to zrobić! Świadomie i celowo, naprawde ten kraj musi upaść :D
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi CI o 2,5 i 3.0 benzynowe to oba są warte polecania. Bierz ten który jest w lepszym stanie technicznym i który Ci się bardziej spodoba. Ciężko dorwać 3.0i bo jest ich bardzo mało.

 

520i musisz się przejechać sam, bo wiele osób twierdzi że ma za mało mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie wróciłem z ogledzin auta.

Powiem tyle ze już nie szukam niczego innego.

Szukam tylko skóry w srodku i ewentualnie wiekszego silnika.

Jak wsiadłem do srodka to bajka nie chciało mi sie wysiadac.

Samochód po prostu piekny i w srodku i wewnatrz nie mówie ze bez skaz ale na ten rocznik super.

Ja zajałem sie tylko sprawdzaniem elektryki swiatła, klima, szyby fotele itp

Moj znajomy silnikiem.

Zajęło mu to dosłownie 5 minut żeby powiedzieć, ze idziemy obejzec inna sztuke i sie odezwiemy a wcale nie mielismy nic do ogladania.

Pierwsze co zauwazył i usłyszał to silnik i jego odgłos.

Terkotał jak disel i był dość głośny.

Przewody jakies były od silnika twarde jak kamien nie wiem jakie ale mówił ze tak nie może być.

Własciciel nic nie mówił o aucie jakby wogóle go nieznał.

Znajomy słyszał rozrzad ze głośny ze łancuchy na wykonczeniu cos takiego ja sie nie znam.

Na benzynie i na gazie tak samo silnik brzydko głośno terkotał.

Znajomy nawet niechciał sie przejechac i spieprzylismy.

Szczerze jak bym sam pojechał to duze prawdopodobienstwo ze bym ja łykna bo jest sliczna ale nawet mi ten głośny silnik sie nie podobał.

No nic szukam dalej.

Ale auto piekne jak na ten rok to jestem w szoku.

W fotelu wygodniej niż u mnie na kanapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym co mówisz wnioskuję że nie jeździłeś wcześniej bmw serii 5 :)

Moja reakcja była podobna jak szukałem auta dla siebie. Szukałem trójki e46, ale tylko do momentu kiedy nie przejechałem się e39 kolegi (a auto było z początku produkcji). Do innego samochodu już nie chciałem wsiadać :)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki błąd zrobiłeś że się nie przejechałeś :duh: Mogłeś zobaczyć jak się jeździ by mieć jakieś odniesienie w późniejszych oględzinach których pewnie trochę będzie. Skóry są fajne i zadbany welur też jest niczego sobie. Te skóry akurat są średnio ładne i zadbane.

łańcuch jak hałasował to raczej dyskriminuje auto. Mógł być to też vanos.

Jeśli przewody od chłodzenia to trzeba wiedzieć, że one są trochę twarde, a pewnie o nie chodziło. Układ musi mieć ciśnienie. Co ważne, nie zaraz po odpaleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale człowieku to znajomy tak zadecydował ja sie kompletnie nieznam.

Niby po co maiałem wsiadac.

Moj znajomy ma 40 lat na karku a samochodów miał wiecej niz ja włosów na głowie.

Po to go biore zeby on decydował nie ja.

Ja z jego decyzja nie dyskutuje.

On miał multum samochodów i multum bmw.

Zna sie chłop na robocie.

Z okolic ludzie do niego wala i naprawia im auta.

Pozatym ja z nim pracuje 6 lat i mu ufam.

Nie chciał jechac i sprawdzac to nie.

Ps. tak to pierwsze bmw e39 w którym siedziałem.

a znajomy mówił ze maja byc twarde przewody ale te były jak kamien dosłownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie uszczelka albo głowica albo korek w zbiorniczku.

 

Nie no ok wiadomo że egzemplarz nie nadawał się do kupna , ale przejechać się mogłeś by mieć porównanie. Nie jechać po to by ją kupić. Wiedział byś jak się prowadzi jak chodzi silniczek, skrzynia itd. Ja zawszę jeździłem nawet jak wiedziałem ,że go nie kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są te same silniki. Jeśli nie zależy Ci na osiągach i celujesz w to niskie spalanie, to szukaj 525d. Jest ich sporo, mam wrażenie że często są mniej zajechane (ale to absolutnie nie reguła), mocy na pewno wystarczy do normalnej jazdy, a jest szansa, że może spali trochę mniej, niż 530d. Chociaż one palą podobnie.

Ja mam 525d i jak bym dziś kupował, to bym brał 530d... na spalanie jakoś przestałem patrzeć, a mocy nigdy dosyć ;)

 

Co do tego pierwszego wrażenia w e39, to też miałem tak samo. Pełen zachwyt i żądza natychmiastowego posiadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sadzicie jest lepsze skóra czy welur.

Zachwyciłem sie ta skóra ale cięzko znaleźć zadbana.

Narazie szukam tylko skóry.

Nie spieszy mi sie.

Ale fajnie by było znaleźć coś do wrzesnia bo wtedy zaczynam urlop i smignąłbym w długą trase.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.