Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zakupiłem moje 5er jako pierwsze auto za własne pieniądze od handlarza,mówiłem sobie że tylko prywatne auto kupie a pierwszy egzemplarz który oglądałem trafił do mnie.Dałem 11 000,auto bez navi telefonu ale całkiem puste też nie jest(grzane stołki,fabryczny ksenon,czujnik deszczu) po roku czasu wymieniłem tylko podstawowe rzeczy reszta to zachcianki typu audio,siedzenia kontursitze alcantara.Przebieg oczywiście kręcony na 162 000 a z moich obserwacji wyszło że ma 300000 z jakimś hakiem(czyli i tak mało).Żadnej bomby nie było tydzien po zakupie typu wymiana silnika a ostatnio trafiłem na profesjonalny tester lakieru i wyszło że w aucie była poprawa lakieru na małej części drzwi reszta oryginał :D Cena taka a nie inna bo silnik 2.0i czyli mało popularny,każdy sie go chętnie pozbywa a mało kto chce kupić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja przymierzam się do kupna swojego 2 bmw.. trochę wydoroślałem i tym razem chcę kupić e39 w 3.0 diselku, poprzednio jako dzieciak pierwsze autko to było e30 2.5i coupe z 84 roku.. dużo przyjemnych wspomnień.. szczególnie gdy sypała się elektryka ;) kupione za 180e więc czego tu się spodziewać.

 

wracając do tematu.. powiedzcie proszę ile w tym momencie trzeba wydać na zadbane e39 w mpakiecie? czy interesowanie się czymś takim ma sens?

 

http://allegro.pl/bmw-530d-m-pakiet-individual-navi-klimatronic-i5031434204.html

 

wiem wiem, że trzeba pojechać i zobaczyć i pewnie nie obejdzie się bez kilku bezsensownych wyjazdów.. poszukiwania na poważnie zacznę myślę , na wiosnę , może za jakieś 2 miesiące...

 

inny kandydat to.

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=265210321&cd=635582714280000000&asrc=st

 

dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam. Ja przymierzam się do kupna swojego 2 bmw.. trochę wydoroślałem i tym razem chcę kupić e39 w 3.0 diselku, poprzednio jako dzieciak pierwsze autko to było e30 2.5i coupe z 84 roku.. dużo przyjemnych wspomnień.. szczególnie gdy sypała się elektryka ;) kupione za 180e więc czego tu się spodziewać.

 

wracając do tematu.. powiedzcie proszę ile w tym momencie trzeba wydać na zadbane e39 w mpakiecie? czy interesowanie się czymś takim ma sens?

 

http://allegro.pl/bmw-530d-m-pakiet-individual-navi-klimatronic-i5031434204.html

 

wiem wiem, że trzeba pojechać i zobaczyć i pewnie nie obejdzie się bez kilku bezsensownych wyjazdów.. poszukiwania na poważnie zacznę myślę , na wiosnę , może za jakieś 2 miesiące...

 

inny kandydat to.

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=265210321&cd=635582714280000000&asrc=st

 

dzięki za info.

 

 

Nie ten dział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Przymierzam się do zakupu e39, zaciekawiła mnie jedna (2001r) z silnikiem 2,5 24V 192 KM (525i). Nie znalazłem żadnych konkretnych opinii na temat tego silnika.

Może ktoś mi powie, czy to dobry silnik, jak wygląda jego awaryjność i koszty eksploatacji?

Dodam, że ma to być moje pierwsze bmw :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam!

Przymierzam się do zakupu e39, zaciekawiła mnie jedna (2001r) z silnikiem 2,5 24V 192 KM (525i). Nie znalazłem żadnych konkretnych opinii na temat tego silnika.

Może ktoś mi powie, czy to dobry silnik, jak wygląda jego awaryjność i koszty eksploatacji?

Dodam, że ma to być moje pierwsze bmw :wink:

 

Szukaj info po symbolu silnika M54. Jest to taki silnik co 2,2 i 3,0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

3500pln zazwyczaj, żeby było dobrze i bezproblemowo, tak jak Daniel pisze.

 

Wtryski Hana,

Reduktor AC R01

Sterownik STAG 300-6 isa2

Butla z 60l conajmniej wejdzie.

 

Takie coś miałem i zero problemów było, wybierałem komponenty z 3 tygodnie, bo każdy coś innego pisał. Przez 60 tyś km wymieniałem tylko filtry. U Ciebie trzeba dobrać pod większą moc

 

Można też się zainteresować LPG TECH. Mają gotowce. Podobno koleś który odszedł ze stag-a firmę założył i robią bardzo dobre zestawy.

http://www.lpgtech.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Koledzy, planuję zakup mojego pierwszego BMW E39 i proszę o opinię na temat tego egzemplarza:

http://allegro.pl/bmw-520i-gaz-fulll-total-m-pakiet-i5047580870.html

Czy ktoś go może oglądał w realu lub wie coś na temat tego handlarza? Generalnie jeśli chodzi o wyposażenie i silnik to ten egzemplarz bardzo mi odpowiada,

poza niestety dwoma sprawami. Pierwsza to (chyba) brak czujnika deszczu, druga to zegary z komputerem w wersji LOW (mały wyświetlacz),

i tu mam pytanie czy ktoś byłby mi w stanie zrobić przeróbkę na wersję HIGH? Czytałem o tym i sam raczej nie dam rady bo nie mam o tym pojęcia.

Pozostaje kwestia braku MID-a bo będę chciał wstawić jakąś nawigację Chińską na Windows CE więc czy zegary w wersji HIGH będą działać dobrze bez MID-a?

Czy też jest on niezbędny?

 

Z góry BARDZO dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam wszystkich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dowiedz się też jaki gaz, czy może Ci foto spod maski wysłać i czym potwierdza przebieg. Wypytaj o przygody, stan aktualny, czy był serwisowany w ASO, co jest do zrobienia. Zdobądź VIN i wrzuć do działu:

 

viewforum.php?f=44

 

Zdjęcia faktycznie artystyczne i tak ciemne, że mało co można zobaczyć. A OBC (wyświetlacz w liczniku) nie koniecznie duże powinno być. U mnie w 2.0 średnio wyposażonym był, rzem z czujnikiem deszczu, teraz w poliftowym m-paku nie mam ani jednego ani drugiego.. Przeróbka, to wymiana licznika, jeśli nie wyprowadzenie dodatkowej kostki. Jakbyś chciał wrócić do ori radia to nawet z tysiaka trzeba liczyć, chcociaż jaka pewność że było tam navi? VIN powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawigacja powinna być zamiast tego pseudo radia bo przecież to full opcja. To gdzie się podział w tym full u monitor? Duże obc? Ogólnie to auto polerowane i zdjęcia robione pod allegro. Trzeba oglądać..

 

To oczywiste że trzeba będzie obejrzeć osobiście, i właśnie chyba nawet dzisiaj tam podjadę.

Brak nawigacji to akurat dla mnie zaleta bo nie będę musiał ciągnąć kabli do bagażnika, natomiast boli brak dużego wyświetlacza w zegarach

który jeśli kupię ten samochód to koniecznie będę chciał dołożyć (tzn. zmienić zegary).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym u handlarza nie kupił. Szybciej, taniej, łatwiej, ale ofert prywatnych na forum też najmniej nie jest - zwłaszcza 520. Może oblukaj tam. Lepiej czasem poczekać kilka miesięcy dłużej i kupić od kogoś coś sprawdzonego. Mój znajomy handluje i sprzedaje auta za 30tysi i ma na tym zysk nawet 15koła. Teraz pomyśl za ile on ściągnął te auto tutaj, dolicz do tego jakieś podreperowanie itp. i można zacząć się bać ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie do 10k kupisz. tylko ze przedlifta i rok okolo 97-98.

 

polecam szukac 2.5 benzynki ;) bo 2.0 150km z czasem będzie smucił ;)

wiem bo miałem ;p i moją z 97 roku z 2-3 lata temu kupiłem za 8,5k - stan igła - poszła do żyda bo klimy nie miała ;p

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy kupno e39 520 jest możliwa do 10tyś? czy tego typu auto za te pieniądze to nie jest już zajechane auto? czy polecilibyście jakiś inny model za 10tyś?

Tutaj masz link do facebooka Kamila z innego forum BMW i ogólnie sprowadza on całkiem ładne e39 i nawet w takiej cenie jaka Ciebie interesuje :)

https://www.facebook.com/AutoBawariaPulawy?fref=ts

Napisz do niego myślę że coś może się znaleźć. A jak nie to trochę poczekasz i powinno być. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za pomoc. Powiedzcie mi jeszcze jak jest z korozja w tych autach. Ogolnie moj ojciec jest za tym ze bym kupił VW. Bo twierdzi ze jak kiedys taka limuzyna kosztowała nowa 200tys a teraz ja kupie za 10tys to bedzie zlom. Ze lepiej kupic VW z mlodszym rocznikiem. Tylko ze juz tak napaliłem sie na e39. Patrze na 2litry z tego wzgledu ze by mnie potem nie znjadl kosztami paliwa i tego ubezpiecznia. Mysle ze jak sie przesiade z nędznego 1.6 na monowtrysku na 2l to będzie już kosmos. Tylko prosiłbym o szczere odpowiedzi w kwestii blacharki i jej wytrzymałości. Słyszałem ze są w ocynku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do paliwa to różnica jest symboliczna między 2.0, a 2.3 a jazda zupełnie inna. Co do korozji to tradycyjnie klapa. Ja u siebie innych ognisk "rudej" nie ujawniłem.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa i ten pas pod klapa. I standard by patrzeć na błotniki. Ogólnie to blacharza w bdb stanie powinna być nawet w pełnoletnim egzemplarzu. Po przesiadce z takiego motoru jak mówisz będzie ok. Jak masz wzwyzki w OC to 2.0 będzie najlepszym wyjściem. Ja go mam już kilka lat i nie narzekam. Koszty eksploatacji będą nieco wyższe niż np VW z tych roczników
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.