Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie mało, aczkolwiek reguły nie ma. Zależy jak poprzedni użytkownicy mocno ją trzymali, pot na dłoniach, wszystkie pierścionki itp. Dla porównania, znajomy w E65 przy przebiegu 420 tysięcy ma takie rozcięcie/poszarpanie przy skórze.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na blacie jest 230 000 km. Też mi się wydaje że 300 000 jest minimum, auto zostało nie dawno sporowadzone z Niemiec, rok 1999 2,0 benzyna. W dodoatku jak powahlowałem drazkiem od biegów to mi gałka w lapie została, ale tu akurat coś się mogło chyba uszkodzić i przy mniejszym przebiegu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na blacie jest 230 000 km. Też mi się wydaje że 300 000 jest minimum, auto zostało nie dawno sporowadzone z Niemiec, rok 1999 2,0 benzyna. W dodoatku jak powahlowałem drazkiem od biegów to mi gałka w lapie została, ale tu akurat coś się mogło chyba uszkodzić i przy mniejszym przebiegu

 

No, to klasyka gatunku. Sprowadzony z Niemiec wymęczony egzemplarz z cudownym przebiegiem (handlarze biorą je za 1000 euro "nur fur export"). Tutaj picujemy i sprzedajemy za 8-9. Z ciekawości, jaka cena tego egzemplarza?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ze jezdziła kobita z pierścionkami... ale to przypadek 1 na 50.

W 98% będzie to przebieg ponad 300, a zazwyczaj ponad 400 tys km. Typowe dla e39 w tym wieku w tej cenie....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie to auto.Ja w styczniu za 10800 kupiłem bunie z takim motorem i przebiegiem na liczniku 164 tysie.Możliwe że ma więcej ale środek auta i wszystko od spodu wygląda jak fabryka.Silnik suchutki,aluminium jeszcze się świeci.Wiec poszukaj czegoś innego bo można coś znaleźć dobrego w tej cenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepnę się. Mam zamiar kupić e39 525dA. To będzie moja pierwsza przygoda z automatem w sobotę jade go oglądać. Poproszę o pomoc na co zwrócić uwage przy automacie jak ma pracować jakie obroty co może niepokoić jakie zachowanie. Z góry dziekuje za pomoc. Poproszę o koszt wymiany tych nieszczesnych klapek kolektora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klapki zaślepiamy a nie wymieniamy. automat ma pracować płynnie, sprawdzasz czy wchodzą wszystkie biegi, jak auto redukuje tzw kick down. nie daj sobie wmówić, że jak coś szarpie to wystarczy olej wymienić itp. jak ktoś sprzedałby mi taki tekst to zawijam wrotki do domu. jesli nigdy nie jeździłeś automatem to pamietaj o tym że lewa noga leży np na podstopnicy. ;) tyle ode mnie

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziękuję serdecznie za pomoc mam nadzieję że ten będzie ładny którego jadę obejrzeć. Olej podobno był wymieniany.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4076470602

 

Załóż temat w dziale: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44 tylko musisz podać VIN,tylko jak kolega pisze wyżej to auto już tam jest.

No tak,to Ty go założyłeś,to po co tutaj jeszcze pytasz?

Edytowane przez daski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba napisałem ze sie podepne a temat jest o kupnie e39 :D A jakie maja byc obroty silnika jak bede jechał np 100 i puszcze pedał gazu to mają spaść czy nie? Jaka ma być reakcja na kick down. Czy zmiana biegów powinna być odczuwalna czy nie? Poprosze o podpowiedzi bo jestem niedoświadczony w automacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze mi nikt nie odpisywał. Dach przy relingu z prawej strony burchle. Przednia szyba nieoryginalna. Brudna skóra w bagażniku na oparciach siedzeń wylane coś czarnego nie do doprania. Błotniki tylne miernik 190 - 240 Silnik skrzynia ok. Pasek lub łożysko popiskuje-wyje. Przednie lewe nadkole złapane z błotnikiem na nity. Lekki stuk w zawieszeniu. Magiel chyba na wykończeniu strasznie ciężko chodzi kierownica. Mata siedzenia pasażera do wymiany zapala sie poducha. Auto jakby po lekkim retuszu lakierniczym. Ogólnie do kupienia i wypieszczenia ale nie za taką kase.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/bmw-530-530-d-m-pakiet-2003r-full-C32878675.html

Sprzedawca handlarz,pod jego numerem sprzedaje inne auta,ogłasza się o kupnie aut.

Czy cena do wyposażenia,stanu auta realna,czy też za duża. Bardzo mi się podoba shadow w połączenie z m-pakietem.

Maska do naprawy,jakie mogą byś ewentualne koszty,oraz zakup nerki. Czy to nie pozostałości po większej przygodzie? Z góry dziękuję i czekam na wsparcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.