Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
to wiecej zarlo niz twoj autobus

Fakt :D Ale skoro tak licytowaliśmy się po literku paliwa w górę to............. :mrgreen:

Cichy to niech autobusem do Torunia przyjedzie :mrgreen:

Bym musiał wziąć wynajem z kierowcą, a to dość duży koszt. Nie ma autobusów z szachownicą w znaczku.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kontynuuję poszukwiania, budżet mniejszy niestety bo ze względów nieruchomościowych max 10k, najchętniej z gazem, a jak nie to musiałbym się zmieścić w cenie z zakupem instalacji, silnik od 2.2 do 2.8, buda nieważna, chętnie kombi, koniecznie bez szybra. Co sądzicie o poniższych egzemplarzach?

 

http://allegro.pl/bmw-seria-5-e39-1996-i3993914516.html

 

http://otomoto.pl/bmw-525-C32251580.html

 

Kurka, pewnie zaraz napiszecie, że w tej cenie to szrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że powinieneś zdobyć numery VIN tych aut i wstawić te linki do odpowiedniego działu :cool2: :cool2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także jak ktoś szuka benzyny to na 520i ja bym nie patrzył

 

To kwestia posiadanego budżetu na auto. Jak sie chce wydac 25-30 tys zł na e39, to mozna przebierac, wybrzydzac, najlepiej szukac 530i czy moze nawet 540i.

Ale jak mamy 12 czy 13 tys zł to nie skreslałbym 520i. Bo najlatwiej i w najlepszym stanie znajdziemy wlasnie 520i.

O 528i w bdb stanie w tej kasie będzie bardzo trudno...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także jak ktoś szuka benzyny to na 520i ja bym nie patrzył

 

To kwestia posiadanego budżetu na auto. Jak sie chce wydac 25-30 tys zł na e39, to mozna przebierac, wybrzydzac, najlepiej szukac 530i czy moze nawet 540i.

Ale jak mamy 12 czy 13 tys zł to nie skreslałbym 520i. Bo najlatwiej i w najlepszym stanie znajdziemy wlasnie 520i.

O 528i w bdb stanie w tej kasie będzie bardzo trudno...

 

Jak zawsze, jest to kwestia potrzeby. W moim przypadku szukałem tylko 520d i 520i - budżet ok. 8500. Jeżdżę prawie wyłącznie po mieście, nie mam zapędów do udowadniania każdemu na światłach, że "Beta potrafi" itp., potrzebowałem komfortowego samochodu, którym mogę zrobić też trasę wakacyjną i nie wyjdę poskręcany jak ludzka stonoga na parkingu. Na forum zauważyłem, że jest dziwna nagonka na 520i, która "nie jedzie", "jest mułem", "nie daje rady" etc. Kwestia zapotrzebowania. Po to BMW dało tak duży wybór silników, żeby każdy miał coś dla siebie. Gdybym miał większą wolność finansową i potrzebował auta do szaleństw to zdecydowałbym się na 528i, bądź większe. Plusem 520i na pewno jest relatywnie niska cena, w stosunku do modeli z większym silnikiem oraz koszt OC, który w silniku poniżej 2 litrów jest dość znośny. Jak dla mnie jedynym minusem 520i jest brak tego wrażenia wbicia w fotel, przy daniu w pedał. Bo jeśli chodzi o normalnie rozpędzanie jest całkiem zadowalająca :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda nie planuje kupić BMW, bo juz mam, ale z niewiadomych przyczyn mój temat:

viewtopic.php?f=72&t=239670

został zablokowany z linkiem tutaj. Zatem nie planuje kupna e39, ale planuję coś zrobić by dalo sie tym normalnie jeździć. Proszę o opinię i pomoc w wyborze shortshiftera mimo, ze temat dotyczy kupna auta, a nie zmodyfikowania go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0l benzynę jak dobrze poszukasz albo TDS dasz radę ale zawsze coś będzie do roboty.. Nie ma szans. Ale trupem nie będzie o ile dobrze poszukasz. Początki produkcji e39 to już pełnoletnie samochody więc cena idzie też w dół. Łatwiej będzie dołożyć te 2tys i wtedy będziesz miał już do wyboru więcej egzemplarzy do obejrzenia.

 

Na start same eksploatacyjne rzeczy to pamiętaj, że kosztują ok 800zł o ile nic nie jest do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując BMW czy nawet innej podobno klasowej marki auto zawsze trzeba mieć 2 tys. w zapasie, uwzględnij to planując budżet na zakup auta. I tak jak wyżej napisano, lepiej trochę poczekać, dołożyć 2-3 tys., bo za 10-11 tys. zł. wybór już będziesz miał dużo większy. Sam osobiście nie zdecydowałbym się na zakup e-39 za 8 tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy tłusty pakiet startowy + np. wymiana zawieszenia na ori częściach + serwis ASB + dajmy na to jakaś nawet niekoniecznie wielka awaria (chociażby np. chłodnica) i już tysiączki lecą :mad2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony 1 tyś

Komplet hamulców 1 tyś

Termostat 350zł - wymiana samodzielna

Wachacze 1 tyś

Naprawa elektroniki we własnym zakresie, nadal niezakończona ok 500zł

Zbiorniczek wyrównawczy 250zł - wymiana samodzielna

Komplet felg zimowych 1tyś

Amortyzator x2 + sprężyna mpakiet chyba 700zł.

Paski filtry itp

 

Nie pamiętam już dokładnie cen bo robiłem to jakiś czas temu, ale zliczając wszystko do kupy myślę, że 6tyś spokojnie włożyłem. Teraz na lato jezscze będę wszystkie głośniki wymieniał bo raz, że grają jak kupa a dwa, że jeden z tylnych ma zwarcie.

 

Jeszcze do zrobienia są:

Vanos - troche mnie szarpnie

Światła - regulatory

Grzanie foteli do naprawy

Być może wymiana dmuchawy, dziwnie to działa wg mnie

Zrobienie tv-sat

Naprawa grzania kierownicy

Naprawa ściemniania lusterek

 

Ktoś zajebiscie zaniedbał to auto. Chciałbym jeszcze zrobić shortshiftera czy coś na ten kształt, ale chyba się nie dowiem z tego forum niczego ciekawego na ten temat niestety.

 

PS: Stosuje wyłącznie ori części*

*za wyjatkiem elektroniki która ori jest beznadziejna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram ja tez do 530D mimo iz regularnie serwisuje i dbam o nia autko uzytkuje ponad 2 lata wladowalem teraz ponad 5600zł i do zrobienia zostaje skrzynia bo czasem nie chce wstecznego odrazu zapiac tylko po kilku sekundach (olej juz 2 raz przezemnie zmieniony oraz skrzynia zostala uszczelniona kompletnie) bo tez lala jak wodospad.. oraz turbo ktore juz wiem ze od dawna nadaje sie do wymiany bo cieknie... no i kolo pasowe zaczyna juz powoli sie na zimnym odzywac oraz alternator wydaje standardowe dzwieki metaliczne jak w wiekszosci 530D...

 

Wiec jezeli kogos nie stac zeby do auta wrzucic w razie awarii 3-4 tysiace to lepiej kupic sobie vectre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra.. To Wam współczuję tych wydatków.

Wkleję tutaj mojego posta z tematu e46.

W poprzednim moim aucie, tj. Mercedesie CLK 200 c208 z 1997 r. (manual bez kompressora) wydałem na auto w ciągu równych 4 lat (listopad 2007- październik 2011) eksploatowania ok. 6 tys. zł. (3 podstawowe przeglądy w ASO, 2 x łożysko, przepływomierz masowy (ASO), 2 x czujnik abs-u, cewka zapłonowa (ASO), zawieszenie) + 2 tys. zł. za 2 komplety opon Fulda Carat Progresso 205/55/16. Także nie oszczędzałem na serwisie ani na naprawach (niektórzy śmiali się, że jeżdżę ponad 10-letnim do ASO). Fakt, że kupiłem bardzo zadbany egzemplarz po długich poszukiwaniach i z potwierdzonym przebiegiem 200 tkm., sprzedawałem z przebiegiem 270 tkm. Było tak zadbane i wypieszczone, że kupił je pierwszy klient, który przyjechał je obejrzeć :wink:

2,5 miesiąca temu kupiłem BMW 520i (też z potwierdzonym przebiegiem 198 tkm.) z myślą, że wydatki będą na podobnym poziomie :wink: ale to okaże się za 4 lata :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-525-bardzo-ladna-C31769338.html

 

potrzebuje jako "niedzielny" samochód nie na codzień) mam 8tyś zl

co powiedziecie?

 

Pomijając walory tego auta, jest to samochód do opłat. Także z opłatami, zarejestrowaniem i ubezpieczeniem robi się już 9-10 tys. A gdzie wymiana oleju i filtrów? Przy założeniu, że złotówki nie będziesz musiał w to auto włożyć. Co przy cenie auta 1.000 EU (cena wystawionego samochodu minus zarobek handlarza) jest mocno wątpliwe :nienie:

Za 8.000 zł. kupisz Forda Focusa 1.6 benz. w dobrym stanie a nie BMW e39 :duh: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra.. To Wam współczuję tych wydatków.

Wkleję tutaj mojego posta z tematu e46.

W poprzednim moim aucie, tj. Mercedesie CLK 200 c208 z 1997 r. (manual bez kompressora) wydałem na auto w ciągu równych 4 lat (listopad 2007- październik 2011) eksploatowania ok. 6 tys. zł. (3 podstawowe przeglądy w ASO, 2 x łożysko, przepływomierz masowy (ASO), 2 x czujnik abs-u, cewka zapłonowa (ASO), zawieszenie) + 2 tys. zł. za 2 komplety opon Fulda Carat Progresso 205/55/16. Także nie oszczędzałem na serwisie ani na naprawach (niektórzy śmiali się, że jeżdżę ponad 10-letnim do ASO). Fakt, że kupiłem bardzo zadbany egzemplarz po długich poszukiwaniach i z potwierdzonym przebiegiem 200 tkm., sprzedawałem z przebiegiem 270 tkm. Było tak zadbane i wypieszczone, że kupił je pierwszy klient, który przyjechał je obejrzeć :wink:

2,5 miesiąca temu kupiłem BMW 520i (też z potwierdzonym przebiegiem 198 tkm.) z myślą, że wydatki będą na podobnym poziomie :wink: ale to okaże się za 4 lata :norty:

 

Wydaje mi się, że to też z racji silnika, ja na pierwrzy rzut od razu musiałem wymienić 2x czujnik położenia wałka rozrządu. Chyba 700zł za dwa + najbardziej podstawowe rzeczy eksploatacyjne to już masz 2tyś lekko. Jak miałem Accorda 2.0 (świetne auto) to pewnie też wydałem około 6tyś albo i mniej na eksploatację, a jeździłem nim przeszło 6 lat i zrobiłem 150.000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niektóre elementy (np zawieszenie) wymieniłem w zasadzie profilaktycznie, mogło jeszcze pojeździć w sumie. Ale ja jeżdżę dużo i nieraz jeżdżę po Niemczech i nie ma się co oszukiwać jeżdżę szybko :norty: , dlatego wsadzałem to co było najlepsze żeby mieć spokój na najbliższe parę lat.

Na rzeczy, które się "rozpadły" wydałem jakieś 400EU przez ostatni rok. Myślę, ze jak na tak stare auto to jest w normie.

 

EDIT: Jednak 600EU bo jeszcze poduszki silnika były robione

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-525-bardzo-ladna-C31769338.html

 

potrzebuje jako "niedzielny" samochód nie na codzień) mam 8tyś zl

co powiedziecie?

 

Pomijając walory tego auta, jest to samochód do opłat. Także z opłatami, zarejestrowaniem i ubezpieczeniem robi się już 9-10 tys. A gdzie wymiana oleju i filtrów? Przy założeniu, że złotówki nie będziesz musiał w to auto włożyć. Co przy cenie auta 1.000 EU (cena wystawionego samochodu minus zarobek handlarza) jest mocno wątpliwe :nienie:

Za 8.000 zł. kupisz Forda Focusa 1.6 benz. w dobrym stanie a nie BMW e39 :duh: :wink:

 

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3989974670

 

jeszcze 1tyś zostaje ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Za 8.000 zł. kupisz Forda Focusa 1.6 benz. w dobrym stanie a nie BMW e39 :duh: :wink:

Nie bądź taki pewny, bo jeszcze mało wiesz.Wkurza mnie jak ktoś pisze takie..... Ile ma kosztować 18to letni samochód?

Moja poszła za tyle z 3 kompletami kół.

A wszyscy, no może nie wszyscy ale niektórzy wiedzą w jakim stanie wychodzą auta spod mojej reki.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 8.000 zł. kupisz Forda Focusa 1.6 benz. w dobrym stanie a nie BMW e39 :duh: :wink:

Nie bądź taki pewny, bo jeszcze mało wiesz.Wkurza mnie jak ktoś pisze takie..... Ile ma kosztować 18to letni samochód?

Moja poszła za tyle z 3 kompletami kół.

A wszyscy, no może nie wszyscy ale niektórzy wiedzą w jakim stanie wychodzą auta spod mojej reki.

 

 

to znaczy że mam szanse? :)

bo już na fokusa patszyłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj, ja myślę, ze nie od razu ale coś znajdziesz. Przede wszystkim to ma jeździć czyli technicznie być sprawne, choć perfekcyjne też zapewne nie będzie. Na bezkolizyjność i prawdziwy stan licznika raczej nie licz, chociaż nigdy nie wiadomo :wink: . Ważne żeby nie była zgnita i z pięciu składana. Raczej w tym pułapie cenowym może być, że jakiś element(y) będzie do malowania no ale coś za coś.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 8.000 zł. kupisz Forda Focusa 1.6 benz. w dobrym stanie a nie BMW e39 :duh: :wink:

Nie bądź taki pewny, bo jeszcze mało wiesz.Wkurza mnie jak ktoś pisze takie..... Ile ma kosztować 18to letni samochód?

Moja poszła za tyle z 3 kompletami kół.

A wszyscy, no może nie wszyscy ale niektórzy wiedzą w jakim stanie wychodzą auta spod mojej reki.

 

Już się tak nie wkurzaj :wink: pytanie jak często auta spod Twojej ręki wychodzą do sprzedaży? Co miesiąc? Raz w roku? Czy rzadziej? :wink: Czasami można trafić takie auto w dobrej cenie, ale jak długo trzeba szukać? I akurat trafić.

A o motoryzacji wierz mi, trochę wiem :wink: mam 32 lata, a jest to moją pasją od 11 roku życia, kiedy zacząłem samochodem jeździć :D :mrgreen:

Edytowane przez bobi82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-525-bardzo-ladna-C31769338.html

 

potrzebuje jako "niedzielny" samochód nie na codzień) mam 8tyś zl

co powiedziecie?

 

Pomijając walory tego auta, jest to samochód do opłat. Także z opłatami, zarejestrowaniem i ubezpieczeniem robi się już 9-10 tys. A gdzie wymiana oleju i filtrów? Przy założeniu, że złotówki nie będziesz musiał w to auto włożyć. Co przy cenie auta 1.000 EU (cena wystawionego samochodu minus zarobek handlarza) jest mocno wątpliwe :nienie:

Za 8.000 zł. kupisz Forda Focusa 1.6 benz. w dobrym stanie a nie BMW e39 :duh: :wink:

 

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3989974670

 

jeszcze 1tyś zostaje ))

 

Na przerejstrowanie i ubezpieczenie, a gdzie pakiet startowy? I pamiętaj, że to tds :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.