Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Za 800zł to długo nie pojeździ. Sam wiesz ile przednie amorki kosztują a gdzie jeszcze tył?

To prawda. Długą nia nie pojeżdził i pchnął do ludzi.

 

A to co zrobił potem to moje osobiste mistrzostwo świata :D

Kupił e-90 ( o ile dobrze nazywam nową trójke). Dał się nabrać sprzedawcy że tamtemu nie zależy na kasie i dlatego oddaje ją za pół ceny :duh: . Samochód był po "stłuczce", własnie był naprawiany i miał być niebawem do odbioru....

Skończyło się to tak, że drugie pół wartości samochodu zostawił w serwisach w poznaniu i berlinie, i kiedy po roku !!! odebrał wreszcie jeżdzący samochód zrąbała mu się pompa oleju i został na autostradzie :mrgreen:

Tak to jest własnie kupować okazje za pół darmo :nienie:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam planuje zakup E39 1999-2000. Oprócz opinii z portali o tematyce aut, chciałbym również poznań opinie u źródła co do silników bmw w tych latach.

Mam na oku motory 2.5 tds 143km / 2.5 td 160 km / 3.0 184km. Szukam tych silniczków w wersji ze skrzynią automatyczną.

O tyle o ile wystraszyłęm się opinii o silniku 2.5TD w audi a6 c5 to o BMW i tych motorach nie mam dużego zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
TDSa odpuść, bo to bardzo stary technologicznie silnik i dość dużo pali. 2.5d i 3.0d możesz brać, obydwa super. Lepiej 3.0d bo spalanie takie samo w sumie a zawsze jest zapas mocy. Kup auto z względnie niedużym przebiegiem oczywiście prawdziwym i będzie Ci służyło długo i bezproblemowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie zrozum mnie źle. Ja nie mam nic do TDS'a. Sam miałem i bardzo byłem zadowolony, ale przesiadka na 530d pokazała gdzie jest miejsce TDSa. Kolega szuka roczników w okolicach 99 więc po prostu szkoda sensu na zakup starej technologii jak w tym samym okresie była dostępna nowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, rozglądał będę się za wersją z 3 litrowym motorkiem. Ponoć spalanie podobne jak przy 2.5 a osiągi lepsze (lżej aucie przy tym).

Teraz pytania co do wyposażenia. Jakie elementy powinno zawierać? Czy np jeżeli kupie bez skóry to będę frajer bo wiekszość jest z i nie opłaca się kupować bez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Każde BMW o ile nie zakatowane to jest dobre.

A co do wyposazenia to dziwne pytania zadajesz.Wyposażenie jest po to żeby ułatwiać życie,a co auto powinno mieć to już twoja sprawa.

Czy np jeżeli kupie bez skóry to będę frajer bo większość jest z i nie opłaca się kupować bez ?

Widzę że chcesz kupić BMW po to żeby "zaszpanować" przed kolegami i pokazać się sąsiadowi "co to nie ja".

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh rozczaruje cię, ale nie do żadnego szpanowania. Po prostu posiadałem kiedyś renówkę lagunę II którą kupiłem w wersji bez większych wypasów. Jak się okazało to prawie wszystkie były wyposażone w klimatronik bądź pół skóry a ja o tym nie wiedziałem.

Na swoją pierwszą E39 mam około 18000zł i chce wybrać dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy chcesz skórę czy nie to Twoja indywidualna sprawa. Będziesz szukał piąteczki to przestaniesz wybrzydzać co do wyposażenia :D

Ja szukałem właśnie bez skór :) nie przepadam w zimę wsiąść na skórzaną tapicerkę nawet welur dla mnie jest zimny a mam grzane tyłki. W lato wiadomo.. Odwrotnie.

 

Szukasz diesla to rozglądaj się za 2,5d bądź Tds lub 3.0d. Jeśli obojętnie który będzie nie styrany nie będziesz miał problemów. Jedynego diesla którego nie toleruje to starego 2.4td w e34. Sam widziałem jak potrafił się sypać przy odpowiedniej eksploatacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na swoją pierwszą E39 mam około 18000zł i chce wybrać dobrze :)

 

To troche nie dużo biorąc pod uwagę że niezbyt rozsądnie jest kupować samochód za wszystkie przeznaczone na ten cel pieniądze.

 

Z tego co widzę to 18 000 dopiero otwiera stawkę 530 w dieslu.

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasciciel nie posiada ksiazki serwisowej, ponoć poprzedni wlasciciel miał ją doslać po zakupie a nie zrobił tego... 180tyś km przebiegu chyba jest mało realne jak na taki samochód...?

 

nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, jak jest naprawde z komfortem w e39? słyszałem różne skrajne opinie że bardzo twarde albo mega miękkie... prawda pośrodku leży?

 

może ktoś z Was ma porównanie e39 do Audi A8 D2 (bo takowe posiadałem) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Skoro nie ma nic co do przebiegu to na bank cofany i to mocno.

 

E39 nawet z M pakietowym zawieszenem jest dość komfortowe. Ja miałem w obu E39 taką zawiechę ale felgi 17 cali, więc nie wiem jak się jeździ na 18" ewentualnie. Na zawieszeniu standard jest wręcz idealnie. No ale z tego BMW słynie właśnie od modelu E39, co godnie kontynuowało E60. Jest po prostu dokładnie tak jak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Kiedyś miałem E34 byłem bardzo zadowolony , potem przyszedł czas budowy i autko potrzebne było do katowania więc odpuściłem sobie zakup kolejne betki. Obecnie jestem już na etapie zmiany autka oczywiście ma to być BMW- chce kupić E39. Model znam bardzo dobrze więc o technicznych pytań nie mam. Z rodziny kuzyn będzie sprzedawał prawdopodobnie po wakacjach (jakbym go przycisnął to i może by się udało przed) E39 z 1999 pierwsza rej styczeń 2000. Autko w rodzinie jest od 2005 w Polsce od 2008r. Acha jest to 520i touring w automacie w zeszłym roku założone LPG. Auto w 100% bezwypadkowe i co ważne ma prawdziwy przebieg 192tyś. Autko niezniszczone oczywiście ma swoje lata i cośby się tam znalazło, no i pytanie moje jest ile można dać za takie autko, jak coś tam rozmawialiśmy wstępnie jakiś czas temu zanim zadeklarowałem że byłbym chętny mówił że go wystawi za 17tyś do negocjacji i zobaczy co się będzie działo- ceni bo wie co ma ja też wiem, tylko czy warto bo myśałem o roczniku 2000/2001 żeby już był poliftowy oczywiście ale nie jest to konieczność w grę wchodzi tylko benzynka z lub bez LPG. Podpowiedzcie b proszę bo w głowie mi się już wszystko pomieszało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest z gazem i do tego pewny egzemplarz od rodziny to nie ma co się zastanawiać o ile mocy Ci wystarcza. Ciężko by Ci było wyhaczyć ten rocznik na allegro w przyzwoitym stanie. Zawsze kilka tys jest do dołożenia, a tu masz pewniaka. Chyba że rodzina Cię nie lubi :mrgreen: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam planuje zakup E39 1999-2000. Oprócz opinii z portali o tematyce aut, chciałbym również poznań opinie u źródła co do silników bmw w tych latach.

Mam na oku motory 2.5 tds 143km / 2.5 td 160 km / 3.0 184km. Szukam tych silniczków w wersji ze skrzynią automatyczną.

O tyle o ile wystraszyłęm się opinii o silniku 2.5TD w audi a6 c5 to o BMW i tych motorach nie mam dużego zdania.

 

Jeździłem 2.5TDS teraz jeżdżę 3.0d i z jednym i z drugim silnikiem nie miałem żadnego problemu. Polecam jednak 3.0 d bo różnica w dynamice jest wyraźnie odczuwalna. Aktualnie jestem na etapie decyzji o sprzedaży auta więc jak jesteś zainteresowany to możesz być pierwszy. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tylko wiesz, że tutaj dojdzie Ci sporo akcyzy jeszcze i opłaty?

 

A czy tylko ja mam wrażenie, że tu jest obszyta kierownica albo w ogóle coś dziwnego na niej?

 

Weź sobie numer nadwozia i sprawdź ten serwis cały czy prawdziwy na początek. Dziwne, że ktoś tam wsadził z 3000E albo lepiej w auto i teraz je sprzedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak właśnie sie zastanawiałem z tą akcyzą czy na pewno bede musiał ją płacić, majac nadzieje ze ten gość ja zapłacił. No to akcyzy wyjdzie 5 tys + rejestracja 2 tys to koszt auta koło 35 tys. Właśnie nie potrafie określić stanu tej kierownicy, wprawdzie te modele miały podobną ale rzeczywiście wyglada troche nienaturalnie. Jeżeli te wszystkie serwisy i przebieg wyjda faktycznie to i tak auto chyba warte tej ceny, co myślisz?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.