Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego napewno za te pieniadze kupisz pewna 2.8 w automacie. Kolega z forum za 17 nawet swoja zadbana 4.0 w automacie chcial sprzedac i sprzedal, ale za ile ostatecznie to nie wiem.

 

Komplet uszczelnień do podwójnego vanosa,to około 420 złotych plus uszczelka / hokej/ to jest jakieś 500 zeta.Do tego koszt robocizny.W przypadku podwójnego vanosa nie trzeba blokować rozrządu,więc sprawa jest prosta.Wymieniasz oringi na tłokach i kasujesz adaptacje sterownika silnika.Na stronie Firmy Beisan jest manual jak to zrobić,więc możesz się tego podjąć samodzielnie gdy masz warunki /narzędzia,ciepły garaż/.Ja zleciłem to mojemu mechanikowi,bo warunków nie mam.

http://www.drvanos.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=2&Itemid=3

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-2x-vanos-beisan-systems-bmw-m3-i3842233255.html

 

Ja sie na vanosach nie znam i nie orientuje, ale po tej wypowiedzi stwierdzic mozna ze podwojny vanos lepiej sie regeneruje? I auto z podwojnym vanosem jest elastyczniejsze w calym zakresie obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki są bardzo dobre i czy kupisz podwójny wanos czy pojedynczy to bez różnicy. Wybierz pojemność jaka Cię interesuje i bierz co będzie bardziej zadbane.

 

Vanos 2 czy 1 i tak jest tani w regeneracji. Ale polifty mają chyba więcej sond droższe czujniki i często resztę gratów tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki są bardzo dobre i czy kupisz podwójny wanos czy pojedynczy to bez różnicy. Wybierz pojemność jaka Cię interesuje i bierz co będzie bardziej zadbane.

 

Vanos 2 czy 1 i tak jest tani w regeneracji. Ale polifty mają chyba więcej sond droższe czujniki i często resztę gratów tak samo.

 

Szczerze mówiąc jest naprawdę mały wybór 2.8 :( i jest jedna ładna w pojedynczym vanosie, dokładnie ta http://allegro.pl/bmw-528i-2-8-193-km-m-pakiet-full-opcja-serwis-i3895895113.html , ale kolega mi mówił żebym czekał na jakąś fajną na 2x vanos, bo o wiele mocniejsza jest od dołu i mam mętlik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kupujac kilkuletnie auto trzeba sobie zdac sprawe, ze coraz trudniej trafic godny egzemplarz. Wiec jesli trafi Ci sie auto warte uwagi to sie nad nim nie zastanawiaj tylko ogladaj i podejmuj decyzje. Jesli nie spieszysz sie z kupnem to czekaj na podwojnego vanosa, ale moze sie okazac ze bedziesz dlugo czekal. Ja bym bral b28 nawet z tym pojedynczym vanosem jesli jej stan jest do przyjecia i nie czekal na kolejna okazje :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam w niedalekich planach kupno BMW koniecznie z silnikiem diesla w związku z tym będę tu częściej zaglądał i mam nadzieję że pomożecie mi w wyborze. Znalazłem pierwsze dwa typy ktoś coś powie mi o tych samochodach?

 

http://allegro.pl/bmw-530d-e39-klima-skora-alu-full-zarejestrowana-i3924796136.html

 

 

http://otomoto.pl/bmw-320-C31705100.html

 

Dzięki za wszelkie podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej piatce ktoś robił lifta tylko szkoda, że lampy tylne pominął (albo były i "się zmyły" :norty: ). Przycisk od "cieplej" od strony pasażera fachowo zreanimowany :mrgreen: Ogółem na zdjęciach źle nie wygląda, na żywo trzeba się przyjrzeć jak coś.

W trójce w przednim zderzaku nie powinno być kratki jakiejś? Wygląda jak lej po bombie :duh:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójka była fachowo dupnięta z przodu, co tłumaczy właśnie brak zaślepek oraz halogenów. Dodatkowo, w tylnym zderzaku nie ma zaślepki, czyli możliwe, że holowane było. Nie przekonuje mnie to auto. A z E39 sprawa wygląda tak, że jedynie Bóg Wszechmogący zna przebieg tego auta, bo 224 tysiące kilometrów na pewno to nie są. W 15-letnim dużym dieslu.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O przebiegu to już nawet nie ma co wspominać, ja bym proponował pomijać tą kwestię :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam w niedalekich planach kupno BMW koniecznie z silnikiem diesla w związku z tym będę tu częściej zaglądał i mam nadzieję że pomożecie mi w wyborze. Znalazłem pierwsze dwa typy ktoś coś powie mi o tych samochodach?

 

http://allegro.pl/bmw-530d-e39-klima-skora-alu-full-zarejestrowana-i3924796136.html

 

 

http://otomoto.pl/bmw-320-C31705100.html

 

Dzięki za wszelkie podpowiedzi

 

Przy 3-ce nawet przy kiepskich zdjęciach widać, że była bita. Co do 5-ki jak handlarz już nie napisał, że bezwypadek, to musiał być niezły dzwon :norty: co widać np. po spasowaniu maski, pewnie dlatego z przodu lampy poliftowe i kierownica też. Poza tym 11 tys. za 530d i z takim przebiegiem?? Patrząc na fotel kierowcy, to przebieg x 2, a bardziej prawdopodobny to jest x 3. Moim zdaniem nie warto nawet jechać oglądać, bo szkoda czasu i pieniędzy na paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie jak już to bardziej lampy tylne nie pasują. Auto ogółem zrobione jest na lift a tylko tylne lampy są przedliftowe i tylko one są z pomarańczowym kierunkiem. Kierownica też jeszcze o niczym nie świadczy, co do fotela to aż tak (ok 500tys km) zheśtany jeszcze nie jest (ale z 350 może mieć :mrgreen: ). Ale to są różne gdybania "a może", to są tylko zdjęcia, auta się na odległość nie kupuje.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieprzycie o tych fotelach bzdury widzialem ostatnio ESE od znajomego z 2002 roku auto ma 690TYS NA LICZNIKU!!! a skory kierownica i reszta wnetrza jak nowe i nic nie bylo wymienane zadna zmiana foteli ani nic!! A ja swoja kupilem 2 lata temu i wyswiechtalem przez 2 lata kiere troche a fotel kierowcy tez zjechalem bo pare razy w mokrej skorze siadlem i jak sie krecilem to oparcie wyglada z dupy teraz jak po milionie a bylo ok jak kupowalem i tez wielcy znawcy by mi powiedzieli ze auto ma juz z 800tys... wiec wnetrze to nie wyznacznik wazny jest stan techniczny i czepiacie sie bo maska zle spasowana to sa stare trupy! a wy byscie chcieli nie bite wiecznie kupowac... Wnetrze czasem zdradza przebieg ale to nie reguła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem m pakietowe siedzenia i przy mojej wadze 105kg szybko się wysiedzi. Do tego nie robię po 40tys rocznie co wiąże się z częstym wsiadaniem i wysiadaniem z auta i to wykończy je dość szybko.

Dla tapicerki lepiej jak auto w 12lat ma przejechane pół miliona niż 200tys bo w pierwszym przypadku mamy pewność że auto jeździło w długie trasy czyli mało się operowało kierownicą i nie wsiadało się i wysiadało często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem m pakietowe siedzenia i przy mojej wadze 105kg szybko się wysiedzi. Do tego nie robię po 40tys rocznie co wiąże się z częstym wsiadaniem i wysiadaniem z auta i to wykończy je dość szybko.

Dla tapicerki lepiej jak auto w 12lat ma przejechane pół miliona niż 200tys bo w pierwszym przypadku mamy pewność że auto jeździło w długie trasy czyli mało się operowało kierownicą i nie wsiadało się i wysiadało często.

 

Niekoniecznie muszę się z Tobą zgodzić w tym przypadku. Moje poprzednie auto (CLK 200 c208) kupiłem z przebiegiem 203 tkm., gdy go sprzedawałem miał 270 tkm, te niecałe 70 tkm. zrobiłem w 85% po mieście i jak go sprzedawałem fotele wyglądały jak nowe (materiałowe miałem). Sam ważę 100 kg. (przy 2 m. wzrostu). Co prawda fotele w Mercedesach z tamtego okresu słyną z trwałości, ale nie wydaje mi się, żeby w BMW było dużo gorzej :wink: zresztą czas pokaże, bo moja 520i kupiłem z przebiegiem 198 tkm. i mam zamiar trochę nią pojeździć, a też ma materiałowe fotele, więc będę miał porównanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieprzycie o tych fotelach bzdury widzialem ostatnio ESE od znajomego z 2002 roku auto ma 690TYS NA LICZNIKU!!! a skory kierownica i reszta wnetrza jak nowe i nic nie bylo wymienane zadna zmiana foteli ani nic!! A ja swoja kupilem 2 lata temu i wyswiechtalem przez 2 lata kiere troche a fotel kierowcy tez zjechalem bo pare razy w mokrej skorze siadlem i jak sie krecilem to oparcie wyglada z dupy teraz jak po milionie a bylo ok jak kupowalem i tez wielcy znawcy by mi powiedzieli ze auto ma juz z 800tys... wiec wnetrze to nie wyznacznik wazny jest stan techniczny i czepiacie sie bo maska zle spasowana to sa stare trupy! a wy byscie chcieli nie bite wiecznie kupowac... Wnetrze czasem zdradza przebieg ale to nie reguła

 

Nikt nie twierdzi, że chciałby wiecznie nie bite kupować, kolega zapytał o zdanie na temat auta, więc wyraziłem swoją swoją skromną opinię. Jeżeli podchodzisz do tematu, że jak maska źle spasowana, to wszystko jest ok, to spoko - Twoja sprawa. Dla mnie np. to oznacza, że ktoś nie przykładał się do naprawy blacharskiej (tym bardziej handlarz, którego celem jest zarobić jak najwięcej przy jak najmniejszym wkładzie własnym, zresztą cena auta w tym przypadku świadczy o wszystkim), a to oznacza jedno - kłopoty w niedalekiej przyszłości. Poza tym jak sam napisałeś, jak ktoś dba o wnętrze, to tak to później wygląda. A z reguły jest tak, że jak ktoś dba o wnętrze, to tak dba o cały samochód... :mrgreen:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu sie z toba nie zgodze przez te 2 lata wsadzilem ponad 10 kola w naprawy mechaniczne glownie same czesci bo robocizne mam za darmo bo moj przyjaciel jest mechanikiem. 2 tyg temu zrobilem wtryski,turbo, uszczelnilem i wymienilem olej w skrzyni oraz zregenerowalem przekladnie i troche zawieszenia tez poszlo. i kosztowalo mnie to 5700zl wszystko wymieniam zawsze na biezaco najmniejszy puk stuk i nowa czesc. I przez moj wyje&& fotel kierowcy powiedzialbys ze auto to trup i nikt nic przy nim pewnie nie robil...

 

Rozumiem ze maska zle spasowana ale ludzie czesto przesadzaja jak slysza ze byla kolizja i 2 elementy sa malowane to juz be fuj nie chce tego auta mimo ze czesto ich wiek to 15+ wiec ciezko nie pomalowac chociaz zderzaka po kamieniach lub ocierce na parkingu ile razy dziadek sie zagapi i tak parkuje ze zajebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi, że nigdy nie oceniam auta po wyglądzie fotela :wink: jest to tylko jeden z elementów, na który zwracam uwagę. Poza tym uważam, że tapicerka to jest akurat coś co najmniejszym kosztem i nakładem sił można wymienić (biorąc po uwagę ogól kosztów utrzymania auta). Dlatego też napisałem "z reguły', od każdej reguły są przecież wyjątki. I uwierz mi, że jak handlarz nie napisał "bezwypadkowy", to tam na pewno nie były 2 elementy tylko malowane :mrgreen: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja sie z toba zgadzam ogolnie siedze w motoryzacji i mam kumpli mechanikow wulkanizatorow blacharzy lakiernikow i wiem co sie z autami robi i jak wszystko wcisnac klientowi jak wkrecic np ze opony ma pan do dupy a sprzedac mu jeszcze gorsze i wziac jeszcze jego i sprzedac dalej.. Kolega przytargal e65 przodu nie bylo wcale a jezdzi juz 3 rok teraz tak mu zlozyli znajomi i nic nie widac ze ryja nie bylo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że inaczej auto naprawiasz jak robisz to dla siebie a inaczej na handel. U nas w mieście jeden mistrz przywiózł kiedyś M3 Coupe e92 na handel. Jak stało na lawecie to nie było można stwierdzić co to za marka ani model, po takim dzwonie to było i dachu. Facet wydał na naprawę ok. 100.000 zł.(!), pojeździł tym pół roku i sprzedał za ok. 200.000, bo chyba za 220.000 początkowo było wystawione. I pewnie ktoś się teraz cieszy z bezwypadkowego M3 z młodego rocznika i z niedużym przebiegiem (akurat chyba tylko to w opisie się zgadzało) :mrgreen: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiem szczerze, ze juz mam metlik w glowie. Bylem napalony na E39 ale gadalem niedawno z typem o E38 i moze nie to, ze mnie przekonal ale teraz tak samo cche ten albo ten:D Powiedzcie tak szczerze czy ta 7 jest naprawde duzo drozsza w utrzymaniu od 5 ? Chodzi mi wylacznie o benzyne i zalozenie dobrej instalacji lpg. Przebiegow duzych nie robie, w tygodniu to jest prawie codziennie po jakies 20 pare km i wiekszosc to miasto. Nie raz sie zdarzy jakas dluzsza trasa.

Chodzi mi najbardziej o roznice w cenie czesci zawieszenia bo to sie co jakis czas wymienia, i pelny koszt wymiany oleju w silniku i skrzyni jak trzeba. Nie znam za bardzo nikogo osoboscie kto przez dluzszy czas miaby oba samochody albo chociaz jeden wiec licze tutaj na pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.