Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

a czemu niby e39 droższe?

 

kolega ma e46 z m54 ja mam e39 z m52 i koszta serwisowania sa prawie identyczne...

 

60km dziennie to około 1200km miesięcznie.... jak stać cię na diesla to bierz diesla- moim zdaniem koszt utrzymania będzię wyższy niż utrzymanie auta z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1200 km miesiecznie to nic jak masz 30 km do szkoly to raczej nie po miescie non stop ja bym bral benzyne:)

niemoge na mojego klekota narzekac ale teraz wybralbym benzyne:) dla odmiany ja robie okolo 4tys km miesiecznie i szczerze wolalbym gazownie na chwile obecna byloby taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jestem nowy i zamierzam zakupić sobie BMW E39 530d (sedan) 193km lub ewentualnie E46(sedan) 330 204km. Do przeznaczenia na auto mam 20 tys zł. Jak myślicie dam radę wyrwać coś ciekawego w tych pieniądzach? Gdzie szukać najlepiej na miejscu, czy lepiej za granicami?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie obraz się ale poczytaj sobie ten temad od początku. później polecam "diesel czy benzyna" i sam sobie odpowiesz na pytanie. 3.0 diesel w dobrym stanie to albo pakiet (2 w cenie jednego + trzeci gratis) albo przebieg coś kolo miliarda. a jak nie chcesz takich egzemplarzy to musisz jeszcze raz tyle dołożyć i miec duzo szczescia. czytalem że nawet w Niemczech jest trudno o 3.0d w przyzwoitym stanie. i jak masz czas to na bieżąco polecam pojawiajace sie tematy w dziale e46 i e39.. besziesz w temacie i zrozumiesz dlaczego tak malo osob Ci odpisze na forum. serdecznie pozdrawiam Edytowane przez matipl6600

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 20 z groszem kupisz cos wartego uwagi. NIestety przygotuj sie, ze pewnie cos trzeba bedzie wymienic zaraz po kupnie. Czesci nie sa najtansze

Jezeli chodzi o sprowadzanie to nie warto. NIemcy maja bardziej zadbane egzemplarze za 25tys PLN + , dorzuc do tego jeszcze 18% podatku . W/g mnie nie warto w tej cenie sprowadzac. Lepiej juz chyba kupic cos u nas i ewentualnie wymienic pare czesci

Sam osobiscie kupilem w polsce i jestem bardzo zadowolony :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra poniosło mnie ale kolo 30 trzeba miec na kupce. same opony zimowe które będziesz musial kupic jezeli myslisz o jezdzie w zimę szarpna Cie kolo 2 tysi. a i w Niemczech nie ma okazji. są albo dobre albo tanie.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena zależy od staniu i wyposażenia no i oczywiście rocznika, jednak cudów nie ma. Wiadomo, że za 2003 r. będziesz musiał dać więcej niż za 97 i różnica będzie zasadnicza. Nikt nie sprzeda doinwestowanego, zadbanego auta za śmieszne pieniądze. W necie jest pełno ofert "doinwestowanych" aut bez wkładu finansowego po 12 tysi za sztukę, tylko, że jak już go kupisz to szybko może się okazać, że wkład jest niezbędny i to bardzo duży :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś poluje kupić auto za 12-15 tys to spokojnie można pierwsze egzemplarze już podstawowych benzynowych i TDS kupić.

Poniżej tej kwoty raczej będzie auto wymagało wkładu albo będzie bardzo słabo wyposażone.

 

E39 w sensownym stanie nigdy nie spadnie poniżej 10tys. One zaczną powoli drożeć. Ale na to trzeba poczekać bo ostatni wypust nie był już tak dawno.

Wystarczy zobaczyć na poprzedniczkę e39. Ładny egzemplarz nie kupi się za 3-5tys "bo auto ma 20 lat" Za ładną e34 trzeba dać 8-12tys a za wypas z fajnym silnikiem jeszcze więcej. Tak samo będzie z e39.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zobaczyć na poprzedniczkę e39. Ładny egzemplarz nie kupi się za 3-5tys "bo auto ma 20 lat" Za ładną e34 trzeba dać 8-12tys a za wypas z fajnym silnikiem jeszcze więcej. Tak samo będzie z e39.

 

He He He :mrgreen: to ja trzymam swoją dożywotnio :mrgreen: będę bogaty :wink:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nikt nie sprzeda doinwestowanego, zadbanego auta za śmieszne pieniądze.
Jak ktoś poluje kupić auto za 12-15 tys to spokojnie można pierwsze egzemplarze już podstawowych benzynowych i TDS kupić.E39 w sensownym stanie nigdy nie spadnie poniżej 10tys. One zaczną powoli drożeć.

A właśnie że sprzeda i do tego jeszcze z 3 kompletami kół :mrgreen:

I właśnie poniżej tych kwot które wymieniacie.

E39 ma właśnie tendencje spadkową i ceny lecą mocno w dół. Auto jest duże i drogie w utrzymaniu w porównaniu do zarobków jakie funduje nam Państwo.I z tego powodu ludzie ich nie pragną.

Zanim E39 będzie pożądane to upłynie mnóstwo albo i jeszcze więcej czasu. No i jezdzi tego bardzo dużo-auto jest popularne.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio sprzedałem swoje prywatne E39 z 1998r i to jeszcze 520i za ponad 17 tys.PLN - osoba kupująca oglądała nawet nowsze do 20 tys.Po wizycie z mechanikiem wybór padł na mój starszy i wcale nie tani.Teraz szukam kolejnej E39 lub E38 (chętniej) koniecznie benzyna z automatem i wcale to nie jest takie proste.Jeżeli problem jest znaleźć benzyniaka to ciekawią mnie te "igły" z dieslami :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi, trochę się zdołowałem, bo myślałem, że za 20 już coś w miarę ciekawego znajdę jeśli chodzi o E39 3.0d... teraz mam mętlik nie wiem co zrobić. Muszę się z waszymi radami przespać hehe :)

 

Znajdziesz, znajdziesz tylko trzeba cierpliwosci. I poszukaj za granica. Ale na Boga, nie tylko u Niemca, ja bym celował w kraje Beneluxu.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyniaka to ciekawią mnie te "igły" z dieslami :)

 

Tych igieł to ja się trochę u mechanika nasłuchałem, mimo, że jestem laikiem w tych sprawach :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi, trochę się zdołowałem, bo myślałem, że za 20 już coś w miarę ciekawego znajdę jeśli chodzi o E39 3.0d... teraz mam mętlik nie wiem co zrobić. Muszę się z waszymi radami przespać hehe :)

 

Znajdziesz, znajdziesz tylko trzeba cierpliwosci. I poszukaj za granica. Ale na Boga, nie tylko u Niemca, ja bym celował w kraje Beneluxu.

 

 

Dzięki za słowa otuchy :mrgreen: u Niemca byłoby mi na rękę, bo tam mam chrzestnego i zna perfekt Niemiecki, zobaczymy jak to będzie. Trzeba jak to napisałeś cierpliwości, nic na gwałt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam doinwestowaną 530d z 99 z manulaem i wypasem i z koleii sprzedać nie dam rady. Zakupiłem w tym roku "okazyjnie" 17 tyś. od szwagra , po zakupie włożyłem w zawieszenie, łożyska, tarcze w sumie 4 tysie. i za 17 sprzedać nie dam rady. A6 Q miałem z 2001 w 3l benzynie z gazem, wystawiłem 3 tysie wyżej niż rynkowa i poszła w 6 godzin od ogłoszenia, bo potrafił klient docenić stan. A BM-ke dzwonią pajace ,że za dychę weźmie jeden z drugim. I tak sobie myślę ,że już nie warto schodzić z ceny i jeździć , zajeździć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.