Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem, mianowicie polegający na tym, że nie mogę w żaden sposób zaprogramować pilota oryginalnego w bmw e60 do swojej automatycznej bramy, z napędem NICE. Pilot sprawdzany na innym modelu, działa. Na moim nie da rady skonfigurować. Jakiś pomysł?
Opublikowano

Witam

Czytałeś instrukcje? W zależności od tego jakiego rodzaju jest pilot przy napędzie od brany garażowj (z kodem zmiennym czy satłym) różnie się programuje pilota w lusterku. Przy napędzie NICE oryginalny pilot pewnie jest z kodem zmiennym, więc ten w lusterku trzeba zaprogramować tak jak dla pilotów z kodem zmiennym :mrgreen: .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
macio116, czytałem instrukcje 10 razy :) próbowałem programować z pilotem zmiennym i stałym. Bez efektów. Dlatego pisze na forum :) usuwałem pamięć pilota uniwersalnego wbudowanego w lusterko w bmw ale nic to nie dało, dlatego proszę o jakieś rady. Jak mam funkcję, to nie ma sensu nosić dodatkowo przy kluczu od samochodu pilota oryginalnego od bramy nice ;)
Opublikowano
macio116, czytałem instrukcje 10 razy :) próbowałem programować z pilotem zmiennym i stałym. Bez efektów. Dlatego pisze na forum :) usuwałem pamięć pilota uniwersalnego wbudowanego w lusterko w bmw ale nic to nie dało, dlatego proszę o jakieś rady. Jak mam funkcję, to nie ma sensu nosić dodatkowo przy kluczu od samochodu pilota oryginalnego od bramy nice ;)

 

Więc sprawa wygląda tak, albo napęd od bramy w twoim przypadku nie jest kompatybilny z pilotem w lusterku i trzeba dołożyć do bramy radiolinie która jest kompatybilna z pilotem w aucie, albo w lusterku masz pilota nie uniwerslanego tylko takiego który pracuje na częstotliwości 868MHz. W pierszym przypadku sprawa jest prosta. Dokładasz radiolinie komatybilną do bramy i wszytko śmiga. W drugim jest gorzej bo ciężko znaleźć na naszym rynku radiolinie która pracuje na częstotliwości 868MHz. Na naszym rynku radilonie pracują przeważnie na 433,92MHz. Swoją drogą zastanawiam się dlaczego w ASO nie można już kupić lusterka uniwersalnego jako wyposażenie dodatkowe bo jest już wycofane z produkcji a te z częstotliwością 868MHz jest dostępne. 868MHz to raczej na rynek USA :roll: . Zanalazłem coś takiego, zasilne jest z 24V http://www.faac-sklep.pl/Odbiornik_wewnetrzny_RP_868_SLH-214.html , ale działa na 868MHz może jak by dołożył go do napędu bramy :roll: .

Opublikowano
To by się zgadzało bo mam e60 z USA, dlatego może być na innej częstotliwości. W kim razie w jaki sposób można dołożyć ta radiolinie? wtedy reszta pilotów oryginalnych z NICE będzie działała? Bo mam 2 samochody + motor i każdy ma oddzielny pilot, natomiast tylko w e60 mam możliwość podłączenia pod pilot w lusterku
Opublikowano
To by się zgadzało bo mam e60 z USA, dlatego może być na innej częstotliwości. W kim razie w jaki sposób można dołożyć ta radiolinie? wtedy reszta pilotów oryginalnych z NICE będzie działała? Bo mam 2 samochody + motor i każdy ma oddzielny pilot, natomiast tylko w e60 mam możliwość podłączenia pod pilot w lusterku

 

Sprawdź, na jakiej częstotliwości działa ten model, na którym udało ci się połączyć. Jak już będziesz wiedział to szukaj radiolinii z pilotem lub bez bo oryginale piloty NICE i tak będą działać :cool2: . Radiolinie podłącza się do centralki od napędu, działają i stare piloty i nowe, jeśli kupisz radiolinie z pilotami. Najlepiej pogadaj z kimś, kto zakłada napędy lub alarmy na obiektach to ci podłączy tą radiolinię do twojego napędu NICE.

PS. Najważniejsze, aby znaleźć radiolinie taką, która będzie działać z pilotem w lusterku i żeby była zasilana z 24V, bo z tego, co kojarzę to napędy NICE mają zasilanie 24V wychodzące z centralki.

Opublikowano

Dowiadywałem się dzisiaj u znajomego jaki koszt byłby takiej usługi, to zdecydowałem że zostane przy pilocie oryginalnym NICE :) po "znajomości" wymiana centrali + nowe piloty z zaprogramowaniem 900zł. Wolę dołożyć i kupić lampy poliftowe bo mi sie podobają ; )

 

P.S. chyba że jest możliwość zmiany częstotliwości z USA na europe przez komputerowe programy diagnostyczne? (np inpa, dis, ncs)?

Opublikowano
Dowiadywałem się dzisiaj u znajomego jaki koszt byłby takiej usługi, to zdecydowałem że zostane przy pilocie oryginalnym NICE :) po "znajomości" wymiana centrali + nowe piloty z zaprogramowaniem 900zł. Wolę dołożyć i kupić lampy poliftowe bo mi sie podobają ; )

 

P.S. chyba że jest możliwość zmiany częstotliwości z USA na europe przez komputerowe programy diagnostyczne? (np inpa, dis, ncs)?

 

Nie musisz wymieniać centrali. Dokładasz do napędu (starej oryginalnej centrali) odpowiednią radiolinię. Koszt podstawowej radiolini z 2 pilotami to ok 130zł. No chyba że ta z odpowiednią częstotliwością będzie więcej kosztować. Myślę że max 350zł. Możesz kupić bez pilotów będzie taniej. Piloty NICE i tak będą działać.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Nie chce zakladac nowego tematu, wiec zadam pytanie tutaj.

 

Jak skasowac ustawienia pilota?

W instrukacji napisane jest ze trzeba:

 

"Nacisnąć oba zewnętrzne przyciski pamięci 1 przez ok. 20 sekund, póki nie zacznie migać lampka kontrolna 2. Skasowano zapisy trzech przycisków pamięci 1"

 

O jakie znowu "oba zewnętrzne przyciski pamięci 1" autorowi chodzi, jak ja w lusterku mam 3 przyciski i diode?! tzn ze mam przycisnac wszystkie 3 na raz? czy moze dwa pierwsze? a moze dwa ostatnie? Czy ktos opanowal u siebie tajemnicza sztuke programowania tego pilota?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Nie chce zakladac nowego tematu, wiec zadam pytanie tutaj.

 

Jak skasowac ustawienia pilota?

W instrukacji napisane jest ze trzeba:

 

"Nacisnąć oba zewnętrzne przyciski pamięci 1 przez ok. 20 sekund, póki nie zacznie migać lampka kontrolna 2. Skasowano zapisy trzech przycisków pamięci 1"

 

O jakie znowu "oba zewnętrzne przyciski pamięci 1" autorowi chodzi, jak ja w lusterku mam 3 przyciski i diode?! tzn ze mam przycisnac wszystkie 3 na raz? czy moze dwa pierwsze? a moze dwa ostatnie? Czy ktos opanowal u siebie tajemnicza sztuke programowania tego pilota?

 

Pozdrawiam.

 

zewnętrzne = pierwszy i trzeci

Opublikowano
A panowie jak zaprogramować pilota w lusterku (E61-EU) do bramy NICE ze zmiennym kodem? Szukałem ale w instrukcji jest tylko dla bram z kodem stałym :(
Opublikowano

Aha, no tak tego nie interpretowalem z tym pierwszym i trzecim dzieki:) jutro bede sie z tym bawil

 

A co do:

A panowie jak zaprogramować pilota w lusterku (E61-EU) do bramy NICE ze zmiennym kodem? Szukałem ale w instrukcji jest tylko dla bram z kodem stałym :(

 

To zobacz to (w drugiej czesci masz o pilocie ze zmiennym kodem), z barma NICE powinno zadzialac:

 

Pilot oryginalny ze stałym kodem

1. Kluczyk zapłonu w położeniu 2

2. Podczas pierwszego użycia: Nacisnąć oba

zewnętrzne przyciski pamięci 1 przez ok.

20 sekund, póki nie zacznie migać lampka

kontrolna 2. Skasowano zapisy trzech

przycisków pamięci 1

3. Oryginalnego pilota trzymać w odległości od

5 cm do 20 cm od przycisków pamięci 1.

Konieczna odległość pomiędzy

pilotem oryginalnym a przyciskami

pamięci 1 zależna jest od systemu

zastosowanego w oryginalnym pilocie.<

4. Nacisnąć równocześnie przycisk nadawczy

oryginalnego pilota i wybrany przycisk

pamięci 1 pilota uniwersalnego. Lampka

kontrolna 2 szybko pulsuje. Gdy lampka

kontrolna 2 szybko pulsuje, puścić oba

przyciski. Jeśli lampka kontrolna 2 nie

pulsuje szybko po 15 sekundach, należy

zmienić odległość

5. W celu zaprogramowania sygnałem z innych

oryginalnych pilotów powtórzyć czynności 3

i 4.

Odpowiedni przycisk pamięci 1 jest teraz

zaprogramowany sygnałem oryginalnego pilota.

Urządzenie można obsługiwać, gdy kluczyk

zapłonu znajduje się w położeniu 2.

 

Jeśli po ponownym zaprogramowaniu

urządzenia nie da się obsługiwać, proszę

sprawdzić, czy oryginalny pilot nie jest

wyposażony w system kodów zmiennych. W tym

celu albo sprawdzić w instrukcji oryginalnego

pilota albo przytrzymać wciśnięty

zaprogramowany przycisk pamięci 1

uniwersalnego pilota. Jeśli lampka kontrolna 2

uniwersalnego pilota przez chwilę miga szybko a

następnie pali się przez ok. 2 sekundy, wówczas

oryginalny pilot wyposażony jest w system

kodów zmiennych. W przypadku systemu kodów

zmiennych należy zaprogramować przyciski

pamięci 1 tak jak opisano w punkcie Pilot z

kodem zmiennym.<

 

Pilot z kodem zmiennym

W celu zaprogramowania pilota uniwersalnego

należy skorzystać z instrukcji obcego

urządzenia. Należy zasięgnąć tam informacji na

temat możliwości synchronizacji.

Podczas programowania sygnałem pilota ze

zmiennym kodem należy przestrzegać

dodatkowych poniższych wskazówek:

Druga osoba ułatwi programowanie.<

1. Samochód ustawić w zasięgu sterowanego

zdalnie urządzenia obcego

2. Proszę zaprogramować pilota

uniwersalnego jak opisano poprzednio w

punkcie Pilot oryginalny ze stałym kodem

3. Zlokalizować przycisk na nadajniku obcego

urządzenia, np. na napędzie

4. Nacisnąć przycisk na nadajniku obcego

urządzenia. Po wykonaniu kroku 4

pozostanie ok. 30 sekund na wykonanie

kroku 5

5. Zaprogramowany przycisk pamięci 1 pilota

uniwersalnego nacisnąć trzy razy.

Odpowiedni przycisk pamięci 1 jest teraz

zaprogramowany sygnałem oryginalnego pilota.

Opublikowano
i co działa komuś z NICE?

 

Kolego a na jakiej częstotliwości działa twoje lusterko 434MHZ czy 868MHZ? Tu nie chodzi tylko o producenta, ale też o częstotliwość. Jak nie wiesz na jakiej to podaj nr katalogowy ze swojego lusterka to ci powiem. Lusterka z rynku USA nie będą działać na naszym rynku bo tam jest z tego co pamiętam 315MHZ, ale tego raczej jest mało. Jak masz lusterko fabryczne i auto z rynku europejskiego to masz 434MHZ lub 868MHZ.

Opublikowano
Kolego lusterko mam fabryczne europa i działa na 868MHZ.POZDR

 

Jeśli jesteś pewien, że masz 868MHZ, chociaż przy 2004r to mało prawdopodobne. To proponuje dołożyć do automatu bramy radiolinie najlepiej firmy Sommer. Jest na 100% kompatybilna z lusterkami homlink 868MHZ. Najlepiej wejdź sobie na tą stronę http://www.sommer-polska.com.pl/index.php?site=aktualnosci&dzial=10 poczytaj i zadzwoń do nich jak będziesz miał wątpliwości :cool2: .

Opublikowano
i co działa komuś z NICE?

 

Kolego a na jakiej częstotliwości działa twoje lusterko 434MHZ czy 868MHZ? Tu nie chodzi tylko o producenta, ale też o częstotliwość. Jak nie wiesz na jakiej to podaj nr katalogowy ze swojego lusterka to ci powiem. Lusterka z rynku USA nie będą działać na naszym rynku bo tam jest z tego co pamiętam 315MHZ, ale tego raczej jest mało. Jak masz lusterko fabryczne i auto z rynku europejskiego to masz 434MHZ lub 868MHZ.

 

 

kolego to nr z lusterka z tyłu E11 015313 e11 02 pozdr.

Opublikowano
Kolego lusterko mam fabryczne europa i działa na 868MHZ.POZDR

 

Jeśli jesteś pewien, że masz 868MHZ, chociaż przy 2004r to mało prawdopodobne. To proponuje dołożyć do automatu bramy radiolinie najlepiej firmy Sommer. Jest na 100% kompatybilna z lusterkami homlink 868MHZ. Najlepiej wejdź sobie na tą stronę http://www.sommer-polska.com.pl/index.php?site=aktualnosci&dzial=10 poczytaj i zadzwoń do nich jak będziesz miał wątpliwości :cool2: .

Macio ten system Sommer jest sprawdzony? Wydaje się ciekawa opcja...

Opublikowano
Kolego lusterko mam fabryczne europa i działa na 868MHZ.POZDR

 

Jeśli jesteś pewien, że masz 868MHZ, chociaż przy 2004r to mało prawdopodobne. To proponuje dołożyć do automatu bramy radiolinie najlepiej firmy Sommer. Jest na 100% kompatybilna z lusterkami homlink 868MHZ. Najlepiej wejdź sobie na tą stronę http://www.sommer-polska.com.pl/index.php?site=aktualnosci&dzial=10 poczytaj i zadzwoń do nich jak będziesz miał wątpliwości :cool2: .

Macio ten system Sommer jest sprawdzony? Wydaje się ciekawa opcja...

 

Siemka skoovron. Z tego co kojaże to ty kupiłeś 868MHZ. Sommer jest pewniakiem dla tych lusterek. Zarówno 868MHZ jak i 434MHZ. Oczywiście dla 868 jest inna radiolinia a dla 434 inna. Można do nich zadzwonić to podpowiedzą co jak dla odpowiedniej radiolini.

  • 6 lat później...
Opublikowano

odgrzeję kotleta


jestem po montażu lusterka wewnętrznego z fotochromem i pilotem (434MHz). Udało mi się poprawnie zaprogramować pilota do bramy (garaż wspólny) ale brama otwiera się tylko za pierwszym razem, kolejne próby są bezskuteczne. Czy to oznacza że brama jest z kodem zmiennym?

Opublikowano
Tak to oznacza zmienny kod, u mnie jest tak samo z Nice. Walczyłem z tym trochę i Nice nie pójdzie. Czytałem gdzieś że po którymś roku (teraz już nie pamiętam) były już te piloty w lusterku zmodyfikowane i obsługują Nice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.