Skocz do zawartości

318i - zamek kierowcy otwiera się kluczykiem ale nie zamyka.


kszyhu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

kupiłem e36 318i m43. Samochód posiada "niby" autoalarm i z kompletem kluczyków dostałem jakichś pilocik, który nie wiem do czego służy (troche wyeksploatowany i nie wygląda na seryjny) a gdy na niego naciskam to z samochodu słychać krótki dzwięk (takie piknięcie) gdzieś z pod maski i na tym sie kończy. Nie wiem w ogóle jak on działa. Nie o ten problem mi chodziło, ale nie wiedziałem czy to istotne więc napisałem. Problem tkwi w tym, że nie mogę zamknąć samochodu kluczykiem od stony kierowcy ( ale otworzyć da się normalnie. Po prostu gdy próbuje zamknąć drzwi nie mogę wogóle przekręcić kluczyka w prawo, a w lewo gdy otwieram nie ma żadnego problemu). Od strony pasażera normalnie kluczykiem zamykam i otwieram cały samochód (wszystkie drzwi). Nie wiem w czym może tkwić problem!? liczę na jakieś rady od znawców marki i ludzi którzy mieli taki problem lub znają się na rzeczy.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez kszyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. No mam 3 klucze w tym jeden taki (jakby) plastikowy i on nie wygląda na używany. A metalowe to takie sobie - jak u większości chyba.

a w kwestii dorabiania wkładu to rozumiem, że każdy punkt dorabiania kluczy się tego podejmie tak? W każdym bądź razie pojeżdzę i popytam.

Jak już wspominałem mam już zainstalowany alarm w aucie i się zastanawiałem czy jest sens kupować wkładkę czy dołożyć centralkę na pilota.

Nie wiem czy dałoby się w ogóle skumulować to wszystko razem żeby to jakoś współdziałało. Znowu bym miał 2 piloty przy kluczykach i kombinował z nimi na przemian. A może założyć nowy cały system (Alarm+centralny)? Może zakładał ktoś z was i orientował się w cenach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajedź z tym kluczem do punktu dorabiania kluczy 60zł i po kłopocie ja miałem to samo chcieli mi pół auta wymienić dorobiłem klucz , przerzuciłem mobilłajzę i wszystko jest ok. Mogłem otwierać i zamykać tylko od strony pasażera od strony kierowcy klucz wchodził ale nie szło go obrócić teraz wszystko jest dobrze (klucz masz z czterech stron frezowany u mnie jeden frez był wytarty i robił koło d...). Sprawdź może masz to samo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie z tego co pamiętam to próbowałem każdym kluczem (2metale+plastik) z tym samym rezultatem. Więc byłby dziwny zbieg okoliczności gdyby wszystkie klucze były tak zjechane a do tego ten jeden zamek byłby taki wybredny. No ale sprawdzę jutro jeszcze raz a nóż będzie cud :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja odwierała się tylko jednym kluczem i tylko drzwi pasażera też wydawało mi się to głupie ale dorobił mi ślusarz klucz i otwierają się wszystkie zamki bez problemu. Za dorobienie wkładki chcieli 450zł a za klucz zapłaciłem 60 i wszystko ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , podłączę sie do tematu , bo nie chce kolejny raz zakładać o tym samym tematu.

 

Przeczytałem większość tematów na temat odbijającego zamka i też mam ten problem. Raz zamyka centralny, raz nie zamyka, jeżeli chodzi o przewody w klapie bagażnika, to fakt były troche poprzecierane i odarte z izolacji , więc zostały zalutowane na nowo i zaizolowane, jednak to nic nie dało. Przez przypadek odkryłem, że jeżeli przycisnę tylnie lewe drzwi i wtedy zamknę centralny , to wszystko się ładnie zamyka ( choć czasami ciężko znaleźć odpowiednie miejsce do wciśnięcia). W takim wypadku czy wystarczy wymiana krańcówek , czy też chodzi o siłownik, bądź jakiś czujnik ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , podłączę sie do tematu , bo nie chce kolejny raz zakładać o tym samym tematu.

Co prawda nie o tym samym ale masz plusa za niezakładanie nowego tematu :cool2: . Proponuję jeszcze sprawdzić wiązkę wchodzacą w tylne lewe drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprwadzałem wiązke ,z zewnątrz jest całą, co do krancowki, to przycisnieta reka nie dziala ,a miejsce gdzie sie zamyka ( kawalek plastiku/gumy) jest troche wytarte , jest na nim jakby minimalne gniecenie. Lecz ciagle jak dobrze przycisne drzwi to wtedy centralny zamek dziala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknij zamek w drzwiach tylko zostaw je otwarte dociśnij krańcówkę palcem i wtedy zamknij, jeśli się zamknie to albo wymień krańcówkę albo przyklej na drzwi coś co pomoże wcisnąć krańcówkę głębiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macaco o samych krańcówkach też masz na forum dużo postów. ;)

 

 

Ale nie koniecznie na drzwi trzeba coś doklejać. Na krańcówce gdy wytrze się ten jopek, też można coś dokleić. Ja tak zrobiłem, wziąłem kawałek gąbki i na super glue. :mrgreen: Miało być tymczasowo, do póki nie znajdę w miarę konkretnej krańcówki i ... jeżdżę tak grubo ponad 2 lata. Patent druciarski, ale działa - oczywiście krańcówki nie musiałem zmieniać. :8) :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.