Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ngralem film jak to wyglada,na kierownicy tez sa drgania tylko malo widoczne ale wyczuwalne.Z tego co zauwazylem to na zimnym silniku sa mniejsze,lecz na zimnym jest tez taki dziwny dzwiek przy dodaniu gazu czy tez proby ruszenia,tak jakby grzechot,tylko delikatny,ustepuje jak silnik troche pochodzi.Poduszki mam nowe.Zastanawiam sie tez nad kolem pasowym,hmmm z tego co mi wiadomo to dwumas objawia sie wibracjami podczas ruszania a ja takowych nie mam

http://www.youtube.com/watch?v=aTXXvEae3cw

Opublikowano

dla mnie koło pasowe a na końcu słychać dwumas ....

a co do poduszek to oczywiście olejowe ???

a poza tym to jest chyba e39 .... prawda????

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Właśnie przez takich znawców jak wyżej, mówi się że BMW jest drogie w utrzymaniu - "cyk cyk" przy gaszeniu silnika i dwumas do wymiany - dobre! Napiszę jeszcze raz jak pada dwumas przy gaszeniu napiżdża metalicznie jak rura o rurę, nie można wbić biegów, wcisnąć sprzęgła przez wibracje ogólnie sajgon. Może jeszcze doradzicie koledze, że jak mu mrowi sprzęgło przy delikatnym wciśnięciu przy jeździe to też niech wymieni dwumas - ... ech?!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok, pseudoznawców już zdemaskowałeś. Teraz postaw autorowi prawidłową diagnozę, bo widzę, że znasz się bardziej niż inni. Sam jestem ciekaw i chętnie posłucham, bo i mnie powoli dopadają drgawki, które będę chciał wyeliminować.
Opublikowano
Poduszki pneumatyczno olejowe swag(ale i tak w kartoniku cortego),lecz z tym podcisnieniem to nawet jak odlacze zaworek ktory tym steruje to nie ma roznicy wiec moze to jest powodem tych wibracji,dam troszke gazu i jest cicho.Najbadziej boje sie tego ze wymienie dwumasa i beda dalej drgania bo to nie bylo to,zaden mechanik przeciez nie da mi gwarancji,a na moje oko dwumas jest ok,poniewaz nie szarpie przy ruszaniu,czy tez przy zmianie biegu itp.Jak sprawdzic dokladnie te kolo pasowe,zadnych pekniec tak wizualnie nie widac.
Opublikowano

Po pierwsze odniosłem się do dwumasu, coś o tym wiem bo rozwalił mi się w 2 dieslach - dlatego bawią mnie teksty o cykaniu, mrowieniu i wymianie. Nie napisałem, że się znam na wszystkim - na wszystkim zna się "serwis" :wink: i to nie zawsze. Niestety w naszych buniach, czasem aby wyeliminować usterkę trzeba trochę "poczarować", pozbierać opinie i próbować - nie każdego stać na wydawanie kasy na tą lub na tą lub na tą część.

Też mam 2 problemy w swojej buni /brak pomysłów na rozwiązanie bez wydawania kasy na chybił trafił - po prostu poczekam, aż się rozsypie albo symptomy będą rozpoznawalne/.

Opublikowano

Z tego co wiem to po 1 ściągnąć paski klinowe na chwilkę i zobaczyć czy drgania ustaną.

Sprawdź stan koła pasowego (skrętnego tłumika drgań) guma powinna być cała z przodu i z tyłu lusterkiem. potarmoś nim trochę to jest najczęstsza przyczyna.

Z tego co widze to nie dwumas:) p..dolnęło by przy gaszeniu - tak na moje oko. Zresztą cannibal2000 powiedział to dosadniej:D

Poduszki pod skrzynią wymienione?

Jeszcze jedno pytanie czy on nie za głośno klekota? Tak z czystej ciekawości pytam:)

Nagraj drugi filmik z tym gruchotaniem, bo tak to można wywnioskować że masz gołębia pod maską i jak się równo opiecze to przestaje:D

Opublikowano
Z tego co wiem to po 1 ściągnąć paski klinowe na chwilkę i zobaczyć czy drgania ustaną.

Z tego co wiem to nie powinno się uruchamiać silnika bez pasków na kole pasowym.

 

A jak z wydechem też cały wibruje ?? i nie da się go przytrzymać butem ????

Mam podobne drgania ale na razie zamówiłem poduchy pod silnik i skrzynię, koło pasowe też jest na oko całe i bez pęknięć.

.....BMW e46.....

OO==[][]==OO

Opublikowano
Wydech tez wibruje,ale nie zatrzymywalem go butem,ogolnie wszystko sie uspokaja jak dam troche gazu gdzies tak na 1100 rpm jest cisza
Opublikowano
Właśnie przez takich znawców jak wyżej, mówi się że BMW jest drogie w utrzymaniu - "cyk cyk" przy gaszeniu silnika i dwumas do wymiany - dobre! Napiszę jeszcze raz jak pada dwumas przy gaszeniu napiżdża metalicznie jak rura o rurę, nie można wbić biegów, wcisnąć sprzęgła przez wibracje ogólnie sajgon. Może jeszcze doradzicie koledze, że jak mu mrowi sprzęgło przy delikatnym wciśnięciu przy jeździe to też niech wymieni dwumas - ... ech?!

właśnie tacy znawcy narozbierali się tego więcej niż Ty widziałeś ....

i gdzie masz cyk cyk ... ja słyszę wyraźne nap....lanie dwumasu !!! mam kilka porównań dziennie takiego gaszenia i tu ewidentnie dwumas wali ... nie mówimy tu o rozpadającym się dwumasie tylko takim który ma już luzy ! do swojego ostatnio zaglądałem i luz jest minimalny max może 1cm na obwodzie i jest to samo ... dziś miałem kolegę z forum na diagnostyce i u niego gasi się jak złoto ... a poza tym jedni wymieniają części jak są zużyte a inni jak się rozlecą na drodze !!!!

a co do głośniej pracy silnika to jak najbardziej koło pasowe jest tego przyczyną ....

a poza tym jest tu kolega na tym forum któremu na podstawie filmu powiedziałem że ma poduchy do wymiany ponieważ twardo chodzi , oczywiście się oburzył bo poduchy ma przecież dobre i jak ja mogę to ocenić po dźwięku ....

ale jak zmienił poduchy na nowe i po upomnieniu przyznał mi rację ... BEZCENNE :cool2:

powodzenia życzę

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

No ok kolego TC

Czyli to dwumas bedzie odpowiedzialny za te drgania??

  • 5 lat później...
Opublikowano
Wiem, że stary wątek, ale u mnie autko pracuje dokładnie jak na filmie. Czy udało się ustalić przyczynę?
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.